wtorek, 4 kwietnia 2017

a wczoraj....

....byłam na wspaniałym koncercie. 

Raz Dwa Trzy, ciągle w doskonałej formie, lirycznie i muzycznie na wysokim poziomie.  Piosenki, takie co za serce chwytają. O miłości, tej najpiękniejszej, prawdziwej i trwałej

"Czy ty wiesz
Jedyna, czuła i najmilsza ma
Że ja od wschodu, aż do zmierzchu dnia
Wciąż bardziej cię kocham"







I tej bez wzajemności, naiwnej, ufnej i zdradzonej


Oczy tej małej jak dwa błękity,
myśli tej małej - białe zeszyty,
a on był dla niej jak młody bóg,
żebyż on jeszcze kochać mógł...  

Posłuchaj, niewierny kochanku, co nienawidzisz poranków:
wróci do ciebie jeszcze ta trumna, gdzie leży twoja kochanka dumna.
Bo taki, co kochać nie umie - przegra, choć wszystko rozumie.
Bóg cię pokarze swą nieczułością za to, żeś gardził ludzką miłością.



I o takiej, co już po przejściach


A gdy się czasem w życiu uda
kobiecie z przeszłością, mężczyźnie po przejściach,
kąt wynajmują gdzieś u ludzi
i łapią, i łapią trochę szczęścia.



No i najpiękniejsza…..opowieść o odchodzeniu....”Już”




A tak poza tym nadal ćwiczę malowanie. 
Tym razem próbowałam namalować moje ulubione uroczysko :)



26 komentarzy:

  1. kocham Raz Dwa Trzy :)))

    i dodam, że bardzo efektowne te Twoje ćwiczenia :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tam ćwiczonka :)
      Ponoć na większych płótnach będzie lepiej :D

      A koncert fajoooooowy :*

      Usuń
  2. Wróciłaś :) I znów możemy zachwycać się Twoimi obrazami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne to uroczysko.
    Takie koncerty są cenne...

    Wzruszyła mnie ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza w takim wykonaniu z Andrzej Jagodzińskim
      do łez....

      Usuń
  4. Lubię ten zespół, wrażliwie, czule i mądrze...

    No i bardzo ładnie ćwiczysz malowanie, jesteś zdolniacha:)


    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam grupę Raz, Dwa, Trzy
    Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę 😍
    Dziękuję za wrażenia liryczne

    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w Twojej okolicy też zagości? :)
      Uściski :*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :))))) dzięki
      PS. Mam jakiś problem z komentowaniem u Ciebie. Wyskakuje komunikat o błędzie.

      Usuń
  7. Zdolna jesteś niesłychanie, obraz już podziwiałam na fb :) a na koncert też bym poszła, Raz Dwa Trzy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Julio, malujesz pięknie ! A skoro odkryłaś ten talent, nie wolno go już zakopać, więc maluj, maluj, a ja czekam na Twoją indywidualna wystawę :) Choćby ona miała być tutaj na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dziękuję :))))
      Do wystawy to chyba mi daleko.
      Uściski gorące :*

      Usuń
  9. Malowanie wychodzi Ci naprawdę super! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich słuchać !! Koncert na żywo robi niesamowite wrażenie !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było posłuchać ciekawych piosenek. Ćwicz malowanie, bo wychodzi Ci to świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Mam zamiar ćwiczyć teraz na większych płótnach. Może zanim się zestarzeję, coś mi się uda wyćwiczyć :))))

      Usuń