poniedziałek, 14 listopada 2016

...

Cierpię na chroniczny brak czasu. Nie mam go ani na pisanie mego bloga, ani na odwiedzanie Waszych blogów. Doszło już do tego, że odwiedzam Was w snach, tam jeszcze mam wolne chwile ;)

Dziś w nocy byłam u Słodko-winnej i u Sebastiana. Słodka uśmiechała się do mnie tak, jakby mnie poznawała, choć przecież nigdy się nie widziałyśmy. Sebastiana szukałam w jakiejś japońskiej świątyni. Niestety nie zastałam go tam. Spotkałam za to jego rodziców (których przecież też nie znam) Przywitałam się grzecznie, zwyczajowo kłaniając się i ruszyłam w dalszą drogę. 

Być może w kolejnych snach odwiedzę innych właścicieli blogów. To byłoby nawet ciekawe, tyle pięknych miejsc, tylu wspaniałych ludzi :))


Tak więc przynajmniej na jakiś czas zawieszam blogowanie. Jeśli kiedyś dogonię swój ogon, może tu wrócę :) 




A tak w ogóle, to u mnie zima pełną gębą, choć dopiero listopad....























48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zawitam w Twojej spokojnej krainie :)

      Usuń
  2. Que color más bonito. Llegó el invierno Julia y hay que abrigarse.
    Hay veces que disponemos de poco tiempo para el blog y parece que se paran, pero luego nos acordamos de los amigos y volvemos.
    Dobra poniedziałek!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me encanta el sol y el calor. Si pudiera, me mudaría a España.
      Dobrego poniedziałku :)
      całusy :*

      Usuń
  3. Zapraszam! Zawsze chętnie będę Cię gościć ... choćby i we śnie... :)
    :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rozkoszą pobawię się z Twoim Maleństwem :)
      jest w najfajniejszym wieku!
      :****

      Usuń
    2. Ta chroniczna dolegliwość dotyka wile osób. Ja zaraziłam się na początku marca, a choróbsko wciąż się rozwija :( A sny, jakie sny? Dziś mój dzień zaczął się o ... pierwszej w nocy :*

      Już nie mogę się doczekać, kiedy ten parszywy 2016 się skończy!

      Uścisków moc ślę na przekór :)

      Usuń
    3. Oby ten następny był lepszy!!
      A snów mam całe mnóstwo, w większości takie, które w pewien sposób zapowiadają to, co ma nastąpić.

      Przytulam Beatko, może to przegoni wszelkie zło :****

      Usuń
  4. Ojej, u mnie mgliście, więc nie zgub się proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wołać, jeśli się zgubię :)
      nasłuchuj :*

      Usuń
    2. nie będę wyciszać telefonu :P

      Usuń
    3. postaram się nie budzić Cię zbyt wcześnie :)

      Usuń
    4. Mam bezsenne noce, relaks :)

      Usuń
    5. O masz!
      Odpoczywaj, dbaj o siebie! :*

      Usuń
    6. Listopad, pełnia, takie tam, to minie :*

      Usuń
    7. Aby do Nowego Roku. Potem zaczyna się odliczać dni do wiosny. :*

      Usuń
  5. dobrze,że mnie odwiedzasz osobiście :))))))))))

    :**********************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We śnie też nie zaszkodzi :))))))))
      :***********

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia - jak zawsze.
    Pomysł odwiedzin w snach niezwykły i może rzeczywiście jest to rozwiązanie na brak czasu?
    Zawsze będzie Cię jednak brakować w blogosferze choć realne życie jest oczywiście najważniejsze.
    Wszelkiego dobra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :*****
      I Tobie wszelkiego dobra!

      Usuń
  7. Po prostu bądź tu, kiedy możesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ostatnio czas umyka przez palce ...:)
    Juleńko trzymaj się cieplutko i w wolnej chwili odwiedzaj a tymczasem...do zobaczenia...we śnie :)))
    Ściskam mocno :)))
    ps. i wracaj mi tu Jula...bez żadnych może...:)))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak mi się przyśnisz :)

      Kiedy się ogarnę i będę miała coś ciekawego do pokazania/powiedzenia wrócę.

      Uściski Dalijo Kochana :****

      Usuń
  9. Cudnie... mam nadzieje, ze tym razem śnieg będzie na swieta, bo w ostatnich latach zapomnialam co to znaczy :( Ja tez osatnio przegrywam z brakiem czasu.Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby śniegu u Ciebie zabrakło jedź na wschód :)

      Usuń
  10. Julko, mam nadzieję, że godnie Cie przyjęłam;)) Pozdrawiam serdecznie . Muszę Ci powiedzieć, że mnie też coraz bardziej czas pogania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamieniłyśmy ze sobą słowa :)
      Uśmiechałyśmy się do siebie, miałaś piękne oczy...

      Uściski serdeczne :*

      Usuń
    2. Julio zapraszam odpocznij zrob swoje i czekam na Ciebie serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  11. Julio, będzie mi brakowało Twojego ciepła i optymizmu...ale nic to!, odpoczywaj i miej się dobrze :)

    pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dziękuję Maminko!
      Jak mi strasznie miło :)))

      Uściski serdeczne :*

      Usuń
  12. Dobrze Cię rozumiem. U mnie też ciężko z czasem. Ale na bloga co jakiś czas zaglądam i do innych blogerów również, dzięki temu mogę na chwilę przenieść się w przepiękne miejsca.
    Wracaj szybko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Goń, goń swój ogon i wróć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zima śniegowa u Ciebie. Mój czas na odwiedzanie blogów też się właściwie skończył, ale pisania mi się nie odechciało.
    W związku z tym, że piszę na blogu nowym dla Ciebie, odzywam się z zaproszeniem, jak już postanowisz kiedyś wrócić do blogowania i odwiedzania.
    Pozdowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry Wieczór Julio :-)))

    Twój sen zawiera w sobie prawdę , mnie tam nie można było spotkać , świątynią jest dla mnie cały otaczający mnie świat z jego centrum - sercem. Moi rodzice byli i wciąż w pewnym sensie są strażnikami owocu jakim jest ich syn.W życiu nie istnieją przypadki , rok temu napisałem do ciebie e-mail ale pomyliłem adresy i wysłałem go do innej osoby...

    ps.czuj się pozdrowiona , twój przesympatyczny pies również :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Sebastianie :)))

      Niesamowite jest to, ile można wyczytać ze snów!
      Przekazałam pozdrowienia Homerowi, macha radośnie ogonem i się uśmiecha :)
      Wiedziałeś o tym, że psy potrafią się uśmiechać? No przynajmniej mój :D

      Uściski gorrrące :*

      Ps. Ta inna osoba miała rok temu fajną niespodziankę :))

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Oooooo witaj Święty Mikołaju!
      Jak miło! :)

      Usuń
    2. Jaka miła niespodzianka! Pięknie dziękuję za pamięć :)

      Usuń
  17. Pięknie pokazane nasze otoczenie. Bardzo lubię przyrodę, która stanowi zarazem dar i piękno dzieła Stworczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      I ja kocham naturę i mam nadzieję że człowiek jej do końca nie zniszczy.
      Pozdrawiam Świątecznie :)

      Usuń