czwartek, 22 września 2016

Nr 4

Choroba, oczywiście nie jakaś ciężka, tylko zwykłe przeziębienie, ma swoje plusy. Dostajesz zwolnienie lekarskie i nagle zyskujesz mnóstwo czasu. Dziewięć godzin ekstra! Dziewięć godzin, jakie normalnie zajmowałaby ci praca jest do twojej dyspozycji. Łał! To jest coś! To naprawdę dużo w dzisiejszych czasach deficytu czasowego. I kiedy już przestanie cię łamać w kościach, kiedy możesz jako tako funkcjonować, zaczynają się Twój czas. 

Wiadomo, że na myśl przychodzą ci najpierw obowiązki, bo chata wygląda tak sobie po kilku dniach niemocy. Jednak prasowanie i sprzątanie, odpadają (z powodu osłabienia pochorobowego). Można by jakiś film obejrzeć, albo książkę poczytać. Pomysł przedni. Można też przypomnieć hiszpański, zanim nowy semestr się zacznie, żeby wstydu w nowej grupie nie było. Ale to też niespecjalnie wychodzi. 

Za to malowanie.....o tak, to sprawdza się najlepiej. Zwłaszcza, kiedy wspomnienia jeszcze nie ostygły :)

 
 

34 komentarze:

  1. jestem pod wielkim wrażeniem tego obrazu.
    kochana... Ty masz naprawdę wielki talent!
    :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)))))
      Powiem Ci, że w połowie myślałam, że się poddam. Nie wiedziałam jak ożywić morze. Ale chyba trochę się ożywiło :)

      Usuń
    2. juz na fejsie widziałam ten obraz i byłam pozytywnie zszokowana Twoim rozwojem artystycznym...
      morze wygląda jakby falowało... naprawdę! jest cudnie!

      Usuń
    3. :)))))
      Najzabawniejsze jest to, że zupełnie nie wiem czy ja to wszystko poprawnie robię (w sensie technicznym)
      pewnie nie ;)
      ale bawię się przednio!

      Usuń
    4. a więc masz naturalną intuicję co tym bardziej podkreśla istnienie TALENTU. Malować można się nauczyć... ale nadać obrazowi duszę, rytm, ruch.... to może zrobić tylko talent...

      Usuń
    5. Ooooooooo ile miłych słów!!! Dziękuję :)
      Maluję to, co mnie zachwyca, co robi na mnie wrażenie. Tu jest cząstka mnie. Jeśli to się jeszcze komuś podoba, jeśli udało mi się moje uczucia przekazać, tym bardziej mnie to cieszy!

      Usuń
  2. Julio !!!! Postępy są znakomite !!! Trzeba Ci na jakieś warsztaty malarskie się wybrać, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie...może kiedyś, jak ten mój czas rozciągnę :))
      Dziękuję Beatko :)

      Usuń
  3. Już zachwycałam się na FB. Śliczny, zachwycający. I morze jest żywe, prawdziwe. Ogromnie mnie poruszył.
    Niech miarą zachwytu będzie, że powiesiłabym go na ścianie bez wahania ;)
    serdeczności i gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooooooooo to dla mnie ogromny komplement!!!!
      Dzięki :))))))

      Usuń
  4. ale wiesz co??!! ma prawdę nieźle Ci to wychodzi!!! szacun! wielki !!!

    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jest jednak jakaś prawda w powiedzeniu "trening czyni mistrza"? ;)
      Chociaż....jaki tam trening, wszak to nr 4 zaledwie ;)))
      Dziękuję Maminko :****

      Usuń
  5. Współczuję z powodu choroby !!
    Obraz fantastyczny, Ty po prostu masz artystyczny talent !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)))
      I mam nadzieję że limit chorób na tę jesień mi się wyczerpał. No bo żeby tak dwie choroby atakowały a do tego dołączał się ząb....no to już nie jest w porządku ;)

      Usuń
  6. Que bien has reflejado el sol en el mar!! Espero que tu resfriado se fuera.
    Dobry czwartek Julia😉
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias, Laura.
      Sí, estoy casi sana :)))
      Dobrego wieczoru
      Buziaki :*

      Usuń
  7. I wspaniale, lato w pełni :) odpoczywaj i właśnie tak, twórczo! zdrowiej kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie :*:*
    nieustannie jestem pod wrażeniem Twojego talentu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niezmiernie wzruszona :**********

      Usuń
  9. Morze jak żywe!!
    Aż powiem: wow! (choć to nie po polsku, bo rodzime "o!" wydaje mi się za słabe na moją reakcję).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę!?
      To super, czyli udało mi się to, czego najbardziej się obawiałam. Dziękuję :))))

      Usuń
  10. Prawdziwa artystka gratuluję buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. jak widac i choróbsko ma swoje plusy :) efekt pracy cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie Juleńko :)))Ten obraz żyje...piękne kolory...
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dalijo :****
      Uściski serdeczne :)

      Usuń