czwartek, 4 sierpnia 2016

Śmiech dobry jest na wszystko

Jeśli nie możesz kogoś do czegoś przekonać, spróbuj go rozbawić. 
Może zadziałać :) 

Odwieczny problem z podlewaniem kwiatów podczas urlopu, znacie to?. Za każdym razem straty. Zasuszone rośliny, smutno oklapłe listki. 

- Bo gdyby kwiatki prosiły o podlanie, pamiętałbym o nich - powiedział syn

No to kwiatki poprosiły. Uśmiał się i podlewał ;)



 (Podlej mnie i moich kolegów też)


(Help! wody)


(Mnie nie musisz podlewać
ale kolegów ratuj! )



A jeden z nich nawet się odwdzięczył owocem  :)





Do fotek dorzucam wakacyjną piosenkę Alvaro Soler "Agosto" 
Wszak mamy sierpień :)


44 komentarze:

  1. A very clever way to save your plants and let your son have fun! It worked like a charm!
    Happy August!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, pod warunkiem, że ktoś zostaje w domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tym razem akurat ktoś został.
      I potem usłyszałam - jak ty sobie z tym wszystkim radzisz, to ciężka praca te podlewanie ;)

      Usuń
  3. Ale fajnie, jak tak kwiaty nagle przemawiają:):):)

    Poczucie humoru często pomaga w życiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby kwiaty umiały mówić....oj pewnie niejednemu by wygarnęły ;))

      Usuń
  4. Świetny pomysł :) a Pan Ananas Ci się udał :) piękny okaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Ananas mnie zaskoczył :)
      Nabrałam chęci na eksperymenty i posadziłam również pestkę z awokado i to całkiem niedawno, a drzewko sięga mi już do pasa :D

      Usuń
    2. awokado rośnie u mnie na zewnątrz, też z pestki :) wdzięczne rośliny :)

      Usuń
    3. aaaaa bo u Ciebie klimat łagodny :)
      moich mrozów nawet zwykłe róże nie wytrzymują

      Będę musiała jakoś to moje awokado strzyc, tylko jeszcze nie wiem jak ;)

      Usuń
  5. Witaj Julio!
    Ja na szczęście mam miłą sąsiadkę... :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sąsiadki też mi zasuszały :)
      Mam mnóstwo kwiatów bo i na zewnątrz i oranżerię. Mało kto daje radę :)

      Usuń
  6. An amusing and effective way to get your plants watered. I am still waiting for my pineapple plant to fruit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure you have the ideal climate for plants!

      Usuń
  7. Good plants Julia.
    Looks like that fruit has got some resemblance to the Pineapple fruit.

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo i to jest dobry pomysł!
    Chyba muszę zrobić coś takiego swoim kwiatkom, to może w końcu nie zapomnę o nich. Mam taki sam problem jak twój syn :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować można :)))
      Albo można przerzucić się na kaktusy :D

      Usuń
  9. Uśmiech to domena na dobre samopoczucie serdecznie pozdrawiam

    Przesyłam zachód słońca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachód przepiękny, miodowy...dziękuję :)

      Usuń
  10. Chyba sobie powiesze takie "przypominajki" na moich kwiatkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha!
      Może powinnam rzucić w cholerę to biuro i zacząć produkcję owych tabliczek :D

      Usuń
  11. Brawo za pomysł i jego efekt :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja często zapominam podlać kwiaty.Mama mi musi przypominac xd
    Uwielbiam tę piosenkę.
    Obserwuję,liczę na rewanż.
    sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Usmiałam sie serdecznie! wspaniałe przypominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja :)))))))))))
    :****

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny, zabawny pomysł !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :)))
      I pozdrawiam poniedziałkowo

      Usuń
  16. Barrrrdzo mnie pozytywnie nastroiłaś :))) I rozweseliłaś ..CUDOWNIE ...BOSKA JULIO :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam od razu boska ;)

      Cieszy mię ogromnie, że Cię rozbawiłam :))))

      Usuń
  17. Świetny pomysł! Lubię takie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry pomysł pod kątem facetów!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja moim Podlewaczom zostawiam tylko listę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój podlewasz na bank zgubiłby listę ;)))

      Usuń