poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Obrazek Nr 2

Kupiła mi córa w prezencie farbki, no to zaczęłam próbować ;)

Sama nie jestem zadowolona z efektu, ale w sumie jak na drugi w życiu obraz....

Pokazałam dziecku, które grzecznie zapytało:
- strasznie trudny obraz wybrałaś jak na początek, powiedzieć co poprawić?
- mhm 
- więcej perspektywy powietrznej 
- yyy?
- no więcej warstw farby na pierwszym planie
- ale na krzaczorach, czy na łanach?
- i tu i tu
- ale łany mają z osiemdziesiąt warstw farby, bo mi się kolory nie podobały - odpowiedziałam i grzecznie popaćkałam po krzaczorach (tych na pierwszym planie)
- no, teraz trochę lepiej

Będę dalej ćwiczyć :)))






48 komentarzy:

  1. nieee, no całkiem , całkiem :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz?
      A może faktycznie powinnam te martwe natury do bólu malować. Ale kurde frajdy nie będę miała z tego! I zapał mi się skończy ;)))

      Usuń
  2. Wspaniale :) ćwicz, pod okiem córci, to musowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cwcz dalej. Potencjal jest:) Ja bym w zyciu nic podobnego nie stworzyla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może byś odkryła w sobie talent? :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. I love the moody sky! Great attempt and keep at it!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ja jestem pod wrażeniem!!!
    całusy kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz ! Gratuluję naprawdę wspaniałego dzieła !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I like the painting. You did a good painting!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Julio!
    Miłej środy:*
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO UDANE DZIELO -GRATULACJE SERDECZNOSCI
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest Twój drugi raz. Choć martwa natura z rybą pstrągiem była urocza :)
    Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci raz spróbuję coś zupełnie innego stworzyć :)))
      Dziękuję i odściskuję ;)

      Usuń
  11. Całkowicie gratis udzielę ci profesjonalnej porady.
    Oto ona, ta porada:
    Więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooooooooooo!!! Jaka miła porada!
      I do tego profesjonalna!
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Baw się dalej i ćwicz, słuchaj uwag córki, a będziesz miała sporo radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko troszkę czasu brak na te wprawki :)

      Usuń
  13. Julia está muy bien. Me gusta ese cielo!!!
    Dobra środa😉
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias Laura :)))
      Dobrej środy :*

      Usuń
  14. Jak to jest Jula ze twórca prawie zawsze jest niezadowolony ze swoich prac ? :)))
    Mi się podoba i już ...PYK MYK i z przytupem ...OLE :)))
    Zachęcam do kontynuowania pracy twórczej ...o ile sprawia przyjemność :)
    Pozdrawiam kolorowo :)))
    ps. w tej pracy wszystkie barwy wszechświata, kształty, struktury i co tylko przyjdzie do natchnionej głowy...są dozwolone :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooooooooooooo!!!
      Dalijo! Ty zawsze wprawiasz mnie w cudowny nastrój :)))))
      ps. kolory kocham ogromnie i ciężko mi je pogasić jak maluję :))))

      Dziękuję :*****

      Usuń
    2. Cudnie :) Nie ograniczaj się Kochana...wyłącz umysł i pozwól sercu dojść do głosu...ono pokieruje ręką ...wybierze kolory i wydobędzie to jest w Tobie ...kogo obchodzi technika ?:)...najważniejsza jest ekspresja :)))
      Buziaki :)

      Usuń
    3. Tak też i uczynię.
      Buziaki moja muzo :)

      Usuń
    4. Ojej to się zarumieniłam...zostałam muzą :)))

      Usuń
    5. Muzą i skarbnicą pozytywnej energii :)

      Usuń
  15. Musze przyznac, ze te początki całkiem dobre. Piszę szczerze, bo ja kiedys próbowalam i wychodzilo mi DUZO gorzej. Pozdrawiam.

    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo dziękuję, jak miło :)

      Usuń
    2. Dziękuje za odwiedziny u mnie i za miłe słowa, pozdrawiam! :)

      Usuń
  16. Widzę tam wiatr. Ale co ja tam będę dużo gadać. Na sztuce się nie znam. Mogę tylko powiedzieć, czy mnie się podoba, czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz, widziałam takie miejsce... Kiedyś..

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie odwrotnie, ja kupuję Córce farby i to ona maluje.
    A Twój obraz podoba mi się, gratuluję odwagi i zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo, naprawdę fajne malowania początki. Tak trzymać!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń