wtorek, 23 sierpnia 2016

Nr 3

- namaluj swoje myśli, to co teraz czujesz, to będzie fajny szczery obraz - powiedziała do mnie któregoś dnia córa
- dziecko drogie ja jeszcze nie bardzo wiem co z pędzlem i farbami robić, a Ty mi mówisz o malowaniu moich myśli, to jeszcze nie ten etap ;) 

Ale po chwili spojrzałam na mój kolejny obrazek.....kurczę, to byłoby właśnie to! Jest ciepło zachodzącego słońca i mnóstwo obłoków, jak mnóstwo myśli kłębiących się w mojej głowie. I ocean. Ocean w którym tonie wszystko to co zbędne, co kiedyś bolało. 





Ciekawa jestem jakie byłyby wasze obrazy. Gdybyście mieli namalować wasze myśli, emocje....jak by to wyglądało?


36 komentarzy:

  1. Lovely painting. I wish I could a picture of a cool and peaceful park with a gentle stream running in the centre, with the birds and butterflies enjoying the beautiful flowers. Lol!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You :)
      you have a beautiful mind

      Usuń
  2. Masz pastelowe myśli i pogodne jest Twoje niebo, choć słoneczko czasem (:) musi zachodzić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) mam bardzo pogodne myśli!
      Czasem ludzie próbują mi je zamalować jakimś paskudnym burym kolorem. Ale wiadomo, kiedy farba wyschnie można nałożyć kolejną warstwę :))

      Usuń
  3. I see the little boat is making it safely toward the light! What a lovely painting!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Exactly ! The boat flows in the direction of the light.
      Thank You Cristine :)

      Usuń
  4. piękny, na prawdę...romantyczny i optymistyczny, i jakiś taki spokój bije od niego - mozna by sie gapić bez końca.. :)

    Julio, widzę,że trening czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooo dziękuję Maminko!
      Miło mi ogromnie! :)))))

      Usuń
  5. Cudownie Juleńko...pięknie wyraziłaś to co jest...w Twoim sercu :)
    Masz rację mówiąc że w każdej chwili można przemalować płótno - przemienić np. smutek w radość i zauważ co się stanie - smutek zniknie :))) Piszę z własnego doświadczenia, zdarza mi się także malować intuicyjnie " co w duszy gra" i to jest wspaniałe. Wyłączyć myślenie, kontrolę i zaufać bez oceniania temu co głęboko w Tobie, ...być uważnym na uczucia jakie sie pojawiają podczas tworzenia...można być zaskoczonym końcowym wynikiem.
    Ściskam cieplutko i
    przesyłam słoneczne promyki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zobaczyć Twoje intuicyjne obrazy, muszą być niesamowite!

      Dziękuję za słoneczne promyki. Kocham słońce! :)))
      Ściskam Dalijo :****

      Usuń
  6. Piękne Ci to wyszo,ja czytam z niego spokoj, harmonię i odrobinę romantycznej marzycielki:) Mysle, ze mój obraz byłby zblizoby do Twojego,niestety nie mam takich zdolnosci, wiec pozostaja mi tylko zdjęcia;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdjęcia też dużo mówią o człowieku :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. GENIALNE! Muszę podejść do tego tematu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Przecież Ty malujesz.
      Czekam na Twój obraz :)

      Usuń
  8. Sigue pintando Julia....Reflejas muy bien tus emociones!!!
    El cielo y el mar tienen un color precioso.
    Miłego wtorek 😉
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias :)
      ¡Qué tenga una buena noche!
      Besos :*

      Usuń
  9. Piękny.
    Moje myśli to by były jakieś różnokolorowe ciapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Fajnie, że różnokolorowo!

      Usuń
  10. Chyba jak malarstwo Gizy i Baśki Trzybulskiej, to zależy, czy byłabym na dole, czy na górze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, mój dziś nie wyglądałby najlepiej. I to nie tylko ze względu na mój antytalent plastyczny.
    Ale Twoje szczerze mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ten czas minął Ci jak najprędzej.
      Kolorów i światła życzę :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  12. Potencjał jest! Aż miło popatrzeć.
    Buziaki Julio:*

    OdpowiedzUsuń
  13. PIĘNY OBRAZ PRAWDZIWA ARTYSTKA Z CIEBIE SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I pięknego weekendu życzę

      Usuń
  14. Absolutnie super. Genialnie. Rewelacja.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Boa tarde, podemos pintar sempre uma tela de varias maneiras, uma delas com a imaginação que mais desejamos.
    Resto de boa semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje myśli nie są z pewnością tak spokojne i jednocześnie radosne, jak Twoje. Obraz mój miałby wiele szarości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, bo w zdjęciach Twoich widzę wiele kolorów....

      Usuń
  17. Trudne pytanie :), może kiedyś spróbuję :). Twój mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń