wtorek, 14 czerwca 2016

...

Z wakacji co prawda już wróciłam, ale nie mam czasu nawet na przejrzenie zdjęć, a co dopiero sklecenie paru zdań. Czuję się jakbym wsiadła do wagonika życiowego rollercoaster i w biegu nijak wysiąść nie mogę ;)

Ale nie narzekam, żeby nie było. Prosto z Włoch trafiłam na wesele, mogłam więc poćwiczyć układanie kwiatów, bo znów dekorowałam samochód młodej pary. Jak ja to kocham! Szkoda, że nie da się z takiej pracy utrzymać....

To co....chwalę się ;)

Coś na przód samochodu



coś na tył



i na drzwi




I wreszcie efekt końcowy :) 













 

28 komentarzy:

  1. Wspaniale :) i to jest dobry powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ho ho ho jak mawia Mikołaj :))))
      dziękuję :*

      Usuń
  3. This is such a lovely idea and your arrangements are so gorgeous! Well done!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Julio :))) Pięknie układanie, i deszcz im nie straszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko :)
      Deszcz przedłożył żywot kwiatkom :)

      Usuń
    2. Ja też jechałam do ślubu w deszczu i to może jest deszcz, który przedłuża żywot miłości ? :)

      Usuń
    3. Jak nic! :)
      Zakochani wyglądają na idealnie dobranych :)

      Usuń
  5. Boa tarde, perfeito adorno florido no carro para a celebração do casamento, bom gosto, as fotos mostram a beleza.
    Resto de boa semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro od wesela zaczęłaś powrót do rzeczywistości to nadzieja, że łagodnie wrócisz w codzienność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po weselach seria urodzin i imienin, ale już niedługo się to skończy (na szczęście ;)

      Usuń
  7. Same cudowności widzę:) Cześć Juleńko:*
    Miło Cię wiedzieć(widzieć)

    OdpowiedzUsuń
  8. cuuudddnnneee
    wielka szkoda że w tym kraju nie można się utrzymać z pasji :/
    witaj z powrotem :) :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety.
      Ale dobrze że chociaż czasem mogę się pobawić i mieć ogromną radość z tego, że to się komuś podoba :)
      Dziękuję :**

      Usuń
  9. Rewelacja piekne cuda zrobione cudowna reką pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę, Twój kolejny talent! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))
      A tak sobie równoważę nudną pracę tworzeniem czegoś tam ;)

      Usuń
  11. Beautiful photos! Greetings from Montreal, Canada. :)

    OdpowiedzUsuń