sobota, 28 maja 2016

przerwa urlopowa :)





Do zobaczenia......

26 komentarzy:

  1. magnifico ricreazione... :))

    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze i wypocznij. Ja zaczynam urlop za miesiąc i liczę dni niecierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Zobaczysz jak szybko zleci ten miesiąc :)

      Usuń
  3. Też bym już chciała mieć wakacje :)
    Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to jakie długie wakacje będziesz miała :)
      Dzięki!

      Usuń
  4. ODPOCZYWAJ ,REGENERUJ SILY I WRACAJ DO NAS MILEGO LENIUCHOWANIA POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacyjnych wspaniałości Ci życzę. Niech będzie beztrosko, relaksowo, przyjaźnie.
    Piękny region masz zamiar odwiedzić. Niech będzie to uczta dla ciała i ducha . Buziakiiiii :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno mniej turystyczny niż Toskania.
      Dziękuję i pozdrawiam z trasy.
      Całusy :*****

      Usuń
  6. baw się pięknie :) :******

    OdpowiedzUsuń
  7. Que sean muy buenas Julia
    Baw się dobrze ;)
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, i mnie tu nie było? aaaa nie było mnie, kiedy Ty wyjechałaś, ale już jesteś i ja wróciłam, kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas podróży :)))
      Teraz mała chwila na złapanie oddechu i ogarnięcie życia, a potem pewnie znów mnie wywieje :)

      Usuń