poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Siedem powodów do radości




Po pierwsze - wiosna. Poranne spacery z psem są teraz prawdziwą radością. Zwłaszcza w tak pięknych okolicznościach przyrody. Deszczową i burą jesienią nie było tak fajnie ;)

Po drugie - kolejne warsztaty taneczne z kizomby i bachatanga za mną. To zawsze pozytywnie mnie nastraja.

Po trzecie - Dni Hiszpańskie przede mną. Czeka mnie prawdziwa hiszpańska uczta. No i waham się czy brać udział w konkursie. Bo skąd ja na to czas wezmę?

Po czwarte i po piąte - pomaganie jest fajne. Pomogłam i wylicytowałam w aukcji płytę "Muzyka ciszy" z autografem Marka Niedźwieckiego. 
Mam podwójną radość. Po pierwsze z tego, że dziewczyna leczy się i widać już poprawę. A i z samej płyty też,  bo cieszy ucho :)

Po szóste...planuję wakacje, a planowanie jest najfajniejszym etapem wakacji, bo jeszcze wszystko przede mną. Dopóki nic się nie zaczęło, nic nie kończy ;)


A po siódme - śniło mi się, że leciałam nad rzeką, jak ptak, właściwie nie leciałam a szybowałam. Woda w rzece była tak przejrzysta, że widziałam płynące w niej duże ryby i to było piękne...




 

30 komentarzy:

  1. I niech się te radosne siódemki mnożą :)
    A Hiszpańskie Dni i wakacje cieszą :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdź koniecznie czas na Hiszpańskie Dni i zaplanuj sobie wspaniałe wakacje. Największą radością dla mnie teraz, to wiosna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Hiszpańskie dni zawsze! Mam już bilety na koncert flamenco i do kina, a i fiesty nie ominę na pewno :)

      Usuń
  3. Piękne powody. I ciekawe.

    Dźwięki zostawiam na potem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo latanie jest piękne :)))

    Jak najwięcej radości i powodów do niej setki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż we śnie można polatać :)))
      Dziękuję Kochana :*****

      Usuń
  5. Julio Dni Hiszpańskie na pewno będą cudne i planowane wakacje - życzę Ci by się udały.:)
    Ile to wiosna może przynieść radości. Niech Ci się pomnaża.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :***
      A wakacji jak zwykle nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  6. Życze spelnienia całej siodemki serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja Ci życzę nieskończenie wiele powodów do radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej przemawia mi do wyobraźni... po siódme. Zawsze marzyłem o latania i spoglądaniu na ziemię z lotu ptaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ryby nie bez powodu mi się wyśniły. W konkursie w ramach dni hiszpańskich muszę "sfotografować" jakiś obraz Goi. Czyli coś tam ustawić na kształt jego obrazów i zrobić zdjęcie. I myślę że pójdę w ryby ;))

      Usuń
  9. Siedem razy wspaniale :) miej dobry czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile pozytywnych planów i realizacji :))) ech ta wiosna to jednak dobrze nas nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I am so happy to find your blog and see your lovely photos! It is a happy time of year and I also look forward to planning our vacation!
    New follower and I invite you to follow
    Christineandhercamera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Same dobre relacje i sen ... czeka Cię spełnienie- wróżka Joanna do usług:)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/?p=3671&cpage=1#comment-7750

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello Julia. Spring is beautiful. When we slow down and take notice of the little things that we have taken for granted around us, the number of reasons will be many times 7. Enjoy your Spring!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, planowanie jest baaardzo fajne. Też jestem na tym etapie ;) Później - im bliżej, tym większa panika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panika może nie :) ale podekscytowanie ogromne!

      Usuń