wtorek, 1 marca 2016

wahania



Wiosna nie może się zdecydować, czy przyjść, czy jeszcze nie. Jednego dnia grzeje i kusi tulipany, żeby wychyliły z ziemi łebki. A następnego dnia sypie śniegiem i mrozi. A tulipany, nie wiedzą co z tym fantem zrobić. Wyłazić z ziemi, czy może nie ryzykować.

Zupełnie jak ja. Też czasem nie wiem czy podejmować ryzykowne decyzje, czy zostawić wszystko tak jak jest. Zmieniać pracę, czy nie? Tkwić w "ziemi" gdzie bezpiecznie, ciepło i na ogół spokojnie, choć nijak. Czy wychylać głowę i narażać się na potencjalną porażkę. Jednego dnia czuję się jak "młody bóg", czuję że mogę wszystko, a następnego dnia dopada mnie sfora lęków. 

Od kilku dni jestem bez laptopa i mimo początkowego "zespołu odstawienia", z czasem doceniłam fakt odzyskania paru chwil dla siebie. I tak na przykład wczoraj odrobiłam zaległości filmowe "Teoria wszystkiego" i "Chce się żyć", na pewno już widzieliście, jeśli nie - polecam, dobre kino 

Laptop lada dzień do mnie wróci, a ja się zastanawiam czy może czegoś nie zmienić, czy nie ograniczyć czasu spędzanego przed monitorem. W końcu wiosna idzie! :)

I jeszcze na koniec kawałek z płyty, którą "katuję" ostatnimi dniami w aucie. Boska!!


30 komentarzy:

  1. Niezdecydowanie to naprawdę ciężka sprawa. Ale czasem trudno podjąć decyzję...
    U mnie to samo co twoje tul;ipany mają krokusiki.
    A ja tak nie lubię odśnieżania auta. A tu marcowa zima..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam sobie trochę czasu. Tulipany i krokusy chyba tez powinny ;)

      Usuń
  2. Rozumiem Twoje i tulipanów dylematy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te wahania....też takie miewam i świetnie Cię rozumiem.
    Posyłam dobrą energię!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A jakby wiosna się do Ciebie odezwała podeślij ją tu do mnie szybciutko. Zobacz jak maleństwa marzną ;)

      Usuń
  4. Lubię ryzyko, więc mam nadzieję, że pójdziesz w tym kierunku...słońca Ci życzę, a tulipanom prztrwania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulipany niech lepiej poczekają, a Ty musisz sama zdecydować o zmianach w swoim życiu. Wiem, że to trudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem....
      A dziś dosypało znów śniegu, no ja pierniczę!!!

      Usuń
  6. Do odważnych świat należy :) Czasami warto wyjść ze strefy komfortu i zobaczyć, co kryje się za rogiem. To, co masz, już znasz, a reszta czeka na odkrycie ;) Ale decyzja i tak należy tylko i wyłącznie do Ciebie.
    Sama chętnie bym odstawiła na chwilę laptop i Internet, jak to zrobiłam w zeszłym roku, ale studiując jest to praktycznie niemożliwe :(
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podejmę decyzję o zmianie pewnie będę musiała odstawić komputer. Dużo nauki przede mną.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. A zobacz, że znów biało za oknem!

      Usuń
  8. Myślę, że przychodzi taka chwila, kiedy wiemy, że to czas na zmiany, poczekaj, będziesz wiedziała, że to już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! I muszę się w ten czas wstrzelić z decyzją.

      Zdarzyło mi się kiedyś (w innej ważnej sprawie), że w zasadzie gotowa na zmiany, wstrzymałam się. A potem było już za późno, potem było więcej strachów niż pewności, że dam radę

      Usuń
  9. Jesli nie wychylisz glowy i nie zaryzykujesz to nie dowiesz sie czy to porazka czy sukces.
    A porazka to nic innego tylko element sukcesu,...tyle tylko ze nastepnym razem :)
    Jesli Ci zle,to dzialaj,bo lepiej robic i zalowac niz zalowac ze sie nic nie robilo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, pamiętam jak mi znajomy wtłaczał do głowy, że lepiej żałować tego co się zrobiło, aniżeli żałować że nie zrobiło się nic :)

      Usuń
  10. Teorie wszystkiego ogladalam,tez polecam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Parece que en vez de primavera nos va a entrar el invierno. Las flores quieren salir a pesar del frio Julia.
    Buen jueves ;)
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pájaros cantan ruidosamente
      Creo que la primavera ya está cerca :)))
      Besos :*

      Usuń
  12. mówią że lepsza stara bieda niż nowa...
    nie śmiem Ci radzić kochana ... sama musisz rozeznać czy ilość plusów dodatnich przewyższa ilość tych ujemnych ;)))
    Zespół odstawienie ad komputera przeżywam od jakiegoś czasu... choć laptop naprawiony i działa to jakoś chyba przestały mi działać klapki w mózgu odpowiadające za komputeryzację mojego jestestwa :)))
    Całuję :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten komputer to straszny złodziej czasu. Ile nas omija kiedy tu ślęczymy!
      Całusy :****

      Usuń
  13. Znam te rozterki...myślę , myślę ...głowa dymi i nic...a odpowiedź przychodzi sobie z poziomu serca w najmniej oczekiwanym momencie...niedawno znalazłam taki cytat : "Podejmuję decyzję tylko wtedy gdy CZUJĘ ze jest właściwa" ...pięknie :) to CZUJĘ to jest właśnie to...życzę Ci kochana abyś to poczuła :) i bez względu na wszystko wiedziała że na dany moment wybierasz to co dla Ciebie najlepsze...trzymam kciuki za " Twoje czuję " :)))
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :****
      Kochana jesteś :)

      Usuń
  14. Bom dia, pior que tomar decisões é não as tomar, a vida é constituída por sucessos e insucessos que temos que os segurar ou ultrapassar, tenho a certeza que como pessoa inteligente que é, sabe na perfeição tomar as decisões corretas.
    Feliz Domingo,
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Você está certo!
      Eu agradeço as amáveis palavras.:)
      Feliz Domingo :*

      Usuń