niedziela, 6 marca 2016

trwaj chwilo


Myślałam, że nie lubię urodzin, moich urodzin, ale jednak cholera lubię! :))))

Dawno nie otrzymałam tyle ciepła od innych ludzi, tylu dobrych słów. Zaskoczyło mnie jak wiele osób pamięta o tym dniu. Nawet Ci, których blisko mnie już nie ma, wciąż pamiętają. Cieszę się, że wryłam się w ich pamięć, pozytywnie wryłam, że wciąż mam swoje miejsce w ich sercach. To jest mega! To daje takiego kopa, że chce się żyć! To daje mi tyle pozytywnej energii, że znów mam się czym dzielić z innymi ludźmi :)))

Dziś tak może trochę przynudzam, no ale cieszę się tak, że nie wiem gdzie z tą radością wleźć, to chociaż tutaj trochę nadleje, bo kipi :))




 

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Julio:*

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana... naj naj naj naj naj naj naj i jeszcze sto razy NAJ lepszości dla Ciebie! Wybaw się setnie na urodzinowej imprezie a potem baw się cały kolejny rok Twojego życia :))))
    CAŁUJĘ URODZINOWO :****************

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja Ci życzę, by spełniło się, co nosisz w sercu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkiego Miłego Życia Juleńko :)))
    ps. czasem się nie doceniamy...to jak wpływamy na innych ludzi ...że nawet po latach nas pamiętają...to jest bardzo budujące....wisienka na torcie :)))
    Uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za wszystkie życzenia!!
    I takim to sposobem urodziny moje trwały dwa dni :)
    Jak nie patrzeć udało mi się wydłużyć chwile radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech ta radość w Tobie trwa przez cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak moglam !!! Siostro moja urodzinowa zapomniec? Wszystkiego co najlepsze Julcia! Sciskam mocno i przepraszam za zwłokę, jakos malo mnie w necie ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mniej Cię w necie tym więcej w prawdziwym życiu i to jest dobre :)))
      Całusy gorrrrrące i dziękuję!

      Usuń
  8. Cumplir años es bueno Julia ♥ ;)
    Besos

    OdpowiedzUsuń