poniedziałek, 14 marca 2016

błękitnopióre

Miałam dziś niesamowity sen. Był tak piękny, że nawet kiedy już się obudziłam nie chciałam otwierać oczu, żeby nie spłoszyć zapamiętanych obrazów. W moim śnie wspięłam się na dach wysokiego domu. Kiedy się już na nim znalazłam, spojrzałam w niebo i zobaczyłam przelatujące nade mną dzikie gęsi, całe mnóstwo dzikich gęsi.




Leciały nisko, niemalże tuż nad głową. Zdawać by się mogło, że wystarczy tylko wyciągnąć dłoń, a na pewno uda się dotknąć ich aksamitnych piór.

Potem spojrzałam w dół, na drzewa rosnące obok domu. Na ich bezlistnych konarach siedziały duże błękitne ptaki. Były trochę podobne do papug, choć o wiele większe od nich. Ich pióra miały niesamowity odcień pastelowego błękitu wpadającego w turkus. Drzewa pełne były siedzących na gałęziach błękitnopiórych.

Ostatnio kiedy pisałam o krainie niedotrzymanych obietnic, Agaja wspomniała, że skoro istnieje miejsce złamanych obietnic, to gdzieś musi być świat wierności danemu słowu. I tak sobie myślę, że ten świat z mojego snu mógłby nim być. "Świat wierności danemu słowu", pełen piękna, spokoju i niesamowitych kolorów, pachnący szczęściem i wolnością. 
Jaka szkoda, że nie da się fotografować snów.....

32 komentarze:

  1. Ależ piękne.
    A ja miałam dziś takie męczące sny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślę dziś do Ciebie błękitnopióre :)

      Usuń
  2. Wyobraziłam sobie Twój sen. To musiała być kraina wierności, piękna i wolności.
    Mówią, że sny są naszym drugim życiem, więc to był dobry czas.
    :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był cudowny oddech, odpoczynek od tej niespokojnej rzeczywistości.
      :*****

      Usuń
  3. Ja też dziś miałam przepiękny sen- rzadko mi się zdarza mieć takie sny. Może ta noc była łaskawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może? Dawno nie miałam takich pięknych snów :)

      Usuń
  4. :) wiosenne sny

    https://www.youtube.com/watch?v=OKLV13WN9EY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sercu i w snach wiosna, a za oknem sypie śnieg
      niestety
      kiss

      Usuń
  5. ale Ty je właśnie pięknie sfotografowałaś słowem... :)
    piękny sen ... stoję jedną nogą w takiej krainie a drugą w lesie z połamanymi drzewami... trudne doświadczenie...
    :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wskakuj na chwilę do krainy błękitnopiórych, ale nie jedną noga, tylko całą sobą, zaczerpnij ile możesz, żeby mieć siłę na las z połamanymi drzewami.
      :*****

      Usuń
  6. Świat wierności danemu słowu miałaś piękny we śnie. Jednak lepiej dotrzymywać słowa, niż o nim śnić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Precioso sueño de libertad Julia. Me encanta el video
    Tener sueños nos hace felices.
    Dobry wtorek ;)
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny malowniczy sen :)pełen spokoju ...
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Taki, co to napawa szczęściem :)
      :****

      Usuń
  9. fruwanie we śnie to dobry znak :) ja ostatnio tylko wędruję po jakichś starych budowlach, plażach, lasach.....chyba mi się szwendać chce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się mówi widać łajza Ci się włączyła :)))
      A zdjęcia we śnie robisz?

      Usuń
    2. no jasne, zawsze :))) czasami tylko mi aparat szwankuje....ciekawe co to znaczy :)

      Usuń
    3. Może baterie rozładowane? :)
      Ale kto we śnie pamięta o bateriach ;))))

      Usuń
  10. Dawno mnie tu nie było, ale tak się cieszę, że zajrzałam - przypomniałam sobie jak Ty pieknie piszesz, Julio!!!! Starałam sie wyobrazić te Twoje błękitne ptaki...bo ja niestety miałam męczące sny ostatniej nocy. Myślę, że to zmiana czasu na "letni" mnie tak zamieszała, bo ja żyję, bez budzika, ale godzina w przód strasznie mną zamieszała....dziekuję za wizję błękitnych ptaków - może dzis mi się przyśnią???? Piszesz BOSKO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Misiu :)))))
      Faktycznie bardzo dawno Cię tu nie było! Tym bardziej cieszę się, że zajrzałaś.
      Ptaki wysyłam najbliższym lotem :*****

      Usuń
    2. A możesz je "wsadzić" do Concorde, bo strasznie bym chciała je mieć dziś w nocy....buzka Aniołku!!!

      Usuń
    3. Hahaha mówisz i masz! Dla Ciebie wszystko!
      Całusy Misiu, miej piękny dzień <3

      Usuń
  11. Piękny sen! I ja wiele razy żałuję, że nie można by ich jakoś sfotografować, czy nagrać - uwiecznić te senne marzenia już na zawsze. Albo choćby wracać do tych wyśnionych krain za każdym razem, gdy o tym zamarzymy. Mam nadzieję, że Ty jeszcze odwiedzisz "Świat wierności danemu słowu" !

    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech...kiedyś chciałam wrócić do pięknego snu, który coś tam mi przerwało. Niestety nawet "na świeżo" nie udało mi się :)

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  12. Boa tarde, os sonhos quando dormimos são para equecer, sejam eles bons ao maus, os sonhos quando estamos acordaos são para concretizar, Julia! votos para que todos os seus belos sonhos realizados.
    Obrigado pela bela musica de Irena Jarocka.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigado :)
      Seria bom se meus belos sonhos foram cumpridas :)
      Estou feliz que você gosta de você canções polonesas!

      Usuń
  13. zapamietuj swoje sny. jesli z trudem zapamietujesz, zapisuj, maluj, rob cokolwiek, aby w dowolnym momencie zycia moc je przywolac z powrotem. sny, wbrew pozorom, nie sa magiczne, tylko mistyczne. istnieja ludzie, ktorym sie te wizje wypelniaja - w bardziej lub mniej zarysowanej formie. wiem to z autopsji - na szczescie i niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten o błękitnopiórych byłby pięknym obrazem...

      Usuń
  14. Boa tarde, votos de boa semana e feliz primavera.
    AG

    OdpowiedzUsuń