wtorek, 9 lutego 2016

wiatr



to na początek....






i niech tak sobie w tle szumi....



Wiatr...
choć niewidzialny, a jednak da się go zobaczyć. 
Z ogromną mocą wygina czubki palm, wzburza ocean, miota piaskiem i ludźmi. Zrywa czapki z głów, kradnie kapelusze i burzy fryzury. 
Chłoszczejakby chciał wniknąć pod skórę...wedrzeć się do wnętrza i tam siać spustoszenie....


No właśnie....z jednej strony łatwo go sfotografować,  a z drugiej niekoniecznie, bo równie silnie szarpie obiektywem aparatu.

A jednak mimo tego, że wiało okrutnie, coś mi się chyba udało uchwycić :)









































"Ludzie są jak wiatr. 
Jedni lekko przelecą przez życie i nic po nich nie zostaje; 
drudzy dmą jak wichry, więc zostają po nich serca złamane
 jak jakieś drzewa po huraganie. A inni wieją jak trzeba. 
Tyle, żeby wszystko na czas mogło kwitnąć i owocować. 
I po tych zostaje piękno naszego świata"








38 komentarzy:

  1. Pięknie melancholijna jesteś, Julio. Tak, jak kocham. Wprawiasz mnie w zadumę. Podkradam nieustannie nutki. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami człowiek za szybko żyje i nie dostrzega piękna zaklętego w wietrze :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wiatr, piękne zdjęcia.

    mam coś dla Ciebie

    https://49.media.tumblr.com/949ec04caaecf2ed757fbbca2ebb81e6/tumblr_ncbn5xjZLg1tpdcs9o1_500.gif

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiatr w takim miejscu zapewne jest bardziej do zniesienia :)
    pięknie to pokazałaś...
    melancholia Cię nie opuszcza :) :***********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej do zniesienia jest ten oglądany przez okno z wnętrza domu :)
      Wieje ostatnio w moim życiu, oby to był wiatr dobrych zmian
      :********

      Usuń
  5. Piękna nutka i teledysk ...zaszumiało...powiało...czasem dobrze jest tak przewietrzyć przestrzeń wokół siebie i dać ponieść się ...z wiatrem...tak raz na jakiś czas...:)
    Ślę uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jaki wiatr najbardziej lubię? Ten który szumi w koronach sosen....pachnący i kołyszący :)))
      Ojjj zatęskniło mi się za latem i zapachem żywicy :)

      Uściski Dalijo :**

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia. Aż by się chciało wydrukować i powiesić gdzieś żeby częściej patrzeć.
    Chętnie bym się wybrała kiedyś na wystawę Twoich fotografii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko!!! Jaki komplement!!
      Dziękuję :)))))))))
      aleś mi radość sprawiła :***

      Usuń
    2. To kiedy ta wystawa? :)))
      :***

      Usuń
    3. Chyba że prywatna dla Ciebie :))))
      :****

      Usuń
  7. Nie lubię wiatru, bo prawie zawsze noszę rozpuszczone włosy i przy silnym wietrze nie bardzo dają się poskromić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie dają się poskromić ;)
      też mam długie to wiem
      bez gumki do włosów, a jeszcze lepiej chustki, ani rusz!

      Usuń
  8. Jesteś Julio... Mnie na razie nie ma... Ale u Ciebie jestem. Dobry wiatr mnie tu przygnał. Chociaż sporo wokół mnie tych niedobrych...
    Utwór cudny...
    Życzę Ci ciepłych i dobrych, niech rozwiewają te drugie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że do mnie wpadłaś :)))
      Bądź dobrej myśli Kochana :******

      Usuń
  9. Myślę, że udało Co się go uchwycić w pełni - żywioł wiatru wśród palm, dla którego tak naprawdę nic nie jest przeszkodą. A czarno-białe zdjęcia mają w sobie niepowtarzalny klimat, za który zawsze będę w nich zakochana!

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)))
      Dziękuję Pamelo :***

      Usuń
  10. Śliny wiatr czyni szkody, tak jak i ludzie żyjący jak wicher. Zdjęcia wspaniałe, ale szum, a właściwie świst wiatru w uszy mocno wchodził. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby naz złe wichry omijały!
      Uściski Grażynko

      Usuń
  11. Przy tych widokach, nawet wiatr wydaje się bardziej znośny... ale może to tylko na Twoich zdjęciach.

    I jakie piękne dźwięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Otulające i łagodzące wiatr...

      Uściski :***

      Usuń
  12. Boa tarde, fotografou lindamente o vento qe se move em liberdade, exactamente como a Júlia que preza a liberdade total em alta velocidade.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigado Antonio :))))
      bom fim de semana
      abraços

      Usuń
  13. ten wiatr wcale nie wydaje mi się straszny, mam wrazęnie jakby mógł mnie utulić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbiór zdjęć to suma tego co na obrazku i tego co w nas. Masz widać w sobie spokój Dzwoneczku :)

      Usuń
  14. El viento con su fuerza moldea a su antojo. Estupendaa fotos.
    Buenos videos Julia.
    Buena noche;)
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias :)
      Buen fin de semana!
      Besos :*

      Usuń
  15. A ja wiatr bardzo lubię pod warunkiem, że nie mam rozpuszczonych włosów. I mam wrażenie, że ten jesienny i wiosenny jakoś tak fajniej wieje, a ten letni szarpie i plącze wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wiatr, to dopiero plącze ;)
      https://www.youtube.com/watch?v=iEp6qDefDK4

      Usuń