czwartek, 18 lutego 2016

męski foch

To coś czego nie cierpię, a przede wszystkim chyba nie ogarniam. 

Źródła focha mogą być baaardzo różne. Jeden go strzela, bo nie piszę, czy nie dzwonię (jakby mail i telefon działały tylko w jednym kierunku). Innemu znów się nie podoba moja odpowiedź na jego pytanie. Cóż, nie takiej oczekiwał, no to foch. Tu dodam, że odpowiedź dotyczyła tematów, które nie powinny stanowić powodów do strzelania czegokolwiek, a zwłaszcza focha. No ja pierniczę, czy też oni nie mają poważniejszych problemów w życiu??? 
Ja mam na przykład w najbliższej perspektywie kolejną bitwę słowną z "Drżącymi Wargami" (taka jedna z innego działu, co jest zawsze na nie). O! I to jest dopiero problem! Coraz trudniej się pracuje....

A wracając do panów, to tak sobie myślę....czy kiedyś też tak było? Czy taki dajmy na to rycerz strzelał focha, kiedy mu coś tam nie pasowało? No kurczę chyba panowie zgubili gdzieś po drodze swoją męskość? 

Który to święty był patronem zagubionych? Antoni chyba. To może by do niego się zwrócić? Niechby panowie z jego pomocą odnaleźli to, czego im brakuje i przestali wymyślać. O!!

A tymczasem na lotnisku w Lizbonie kolorowych figurek całe mnóstwo. Teraz żałuję, że nie kupiłam.....obdarowałabym nimi kilku panów....







A na koniec piosenka, zupełnie bez związku, ale lubię :)




Trzymajcie za mnie jutro kciuki (w temacie "Drżących Warg"). 
Czeka mnie kolejny ciężki dzień. Ale mam nadzieję, że kiedyś to wszystko się uspokoi. Albo jak mawiał współtowarzysz Czterdziestolatka ze szpitalnej sali -  wyjdę z tego "nogami do przodu"   ;)

 

42 komentarze:

  1. Oooo tak nic mnie tak nie irytuje jak męski foch !!! I ten wyraz twarzy ,że to niby ma wszystko w nosie...Jak widzę to u mojego małżonka mam ochotę go pobić po prostu :):):) trzymam kciuki co Cie nie zabiję to Cie wzmocni jutro już piąteczek, piĄtunio :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wzmocni, to pół biedy, oby tylko nie poniosło ;)))
      Całe szczęście, że już jutro piąteczek!!! :*

      Usuń
  2. Trzymaj się!
    Mój Ojciec wyperswadował nam skutecznie wszelkie obrażanie mówiąc "Obrażają się ludzie głupi lub małostkowi". MOze powieś sobie takie hasło nad biurkiem....?
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A hasło Twojego Taty koledze zacytuję :)
      Uściski :***

      Usuń
  3. łojojojo, męski foch to istna masakra i czasami tylko dłuuuuuuuuuuuuugie ugłaskiwanie pomaga :)
    czaruję "Drżące Wargi" i zobaczysz jutro będą milutkie i uśmiechnięte, chociażby dlatego, że zaczyna się weekend :)
    trzymam mocno kciuki i słoneczko wysyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki różowy foch i po sprawie. Wręczasz i masz z głowy. Niestety męskie fochy są okropne. Unikam facetów, którzy przejawiają takie skłonności.

    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poznać ich można tylko po pierwszym fochu ;)

      Usuń
    2. Bo na drugiego już nie mają szansy :)

      Usuń
    3. Hahaha ja daję :)
      Daję czas do namysłu i jak człek zmądrzeje możemy pogadać :)

      Usuń
  5. coś mi mówi, że będzie dobrze jutro, przecież Ty silna kobitka jesteś, poradzisz!
    ps. myslałam, że dasz piosenkę H. Ordonówny ;) ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=tyP18_lvKUw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piosenkę do św. Antoniego :))))
      I zobacz jak to jest. Dziś usłyszałam to samo co Ty mi tu mówisz "przecież silna jesteś" a ja kurcze tego nie czuję...
      Uściski Dzwoneczku :***

      Usuń
    2. mam nadzieję, że wszystko poszło dobrze.
      No właśnie to jest chyba ten problem, że czasem zapominamy o tej sile, która w nas tkwi, sama też tak mam, ale tego tak dobrze nie widzę. Jednak kiedy obserwuję inne osoby, to aż chciałoby się je potrząsnąć, żeby tę siłę obudzić.

      Usuń
    3. Poszło dobrze :)
      A o swojej sile przekonujemy się w sytuacjach krytycznych. A potem się dziwimy (przynajmniej ja) jakim cudem daliśmy radę?
      Dobrego dnia Dzwoneczku :)

      Usuń
  6. nie musisz przebywac z ludźmi, którzy cię irytują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem muszę, takie jest życie człowieka pracującego.
      A z panami z fochem faktycznie nie muszę :)

      Usuń
  7. Cudne figurki, słodkie zdjęcie. :)
    O facetach z fochem szkoda gadać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo...widzę że też na takich trafiłaś, bo dobrze mnie rozumiesz :))

      Usuń
  8. Z facetami trzeba twardo i zdecydowanie.
    Gorsze są " drżące wargi"! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w punkt!
      Ale i na nią muszę znaleźć sposób....spokojem zawalczę!
      Dziękuję :*

      Usuń
  9. Męski foch, to coś, co nie powinno w ogóle facetów dotyczyć... To takie mało męskie... I kojarzy mi się raczej z tą żeńską częścią męskiej populacji... A co do drżącej wargi, zostaw tak jak jest - Taka Twoja uroda... jak dla mnie jest to nawet chyba odrobinę seksi... Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Zupełnie niemęskie. Ale jak im to powiem pewnie strzelą następnego focha :)

      Usuń
  10. Różne problemy, problemiska i problemiki mam i miewam, ale fochy to jednak coś mi zupełnie obcego, w najbliższym otoczeniu, rzecz jasna, bo ogólnie uniknąć się tego nie da.
    Fajny (wiem, że niektórzy nie lubię tego słowa, ale w moim mniemaniu ono jest pozytywne) utwór!
    A kolorystyka figurek powaliła mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figurek do wyboru do koloru :))))
      I w różnych rozmiarach!
      A ja lubię słowo "fajny" :D

      Usuń
  11. Trzymam kciuki za starcie dzisiejsze. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Julka, poradzisz sobie jak Cię tu znam - znakomicie.
    A co męskiego focha, kiedyś miałam 3 h dyskusję bo jeden taki mój rozmówca płci męskiej powiedział że to nie męski foch tylko męska duma.
    Najpierw go wyśmiałam, ale gdy zobaczyłam że część męskiej to bardzo odpowiada, dalej w bój. Ile ja się namęczyłam, ileż faktów i argumentów wytoczyłam, na nic to. Poległam na całej linii, bo niestety byłam sama i żadnego wsparcia.
    Foch- słabe to a w wykonaniu faceta (zwał jak zwał) bardziej niż słabe i żal pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męska duma mówisz? A to sobie wykombinowali!!!!
      Cwaniaczki ;)

      Usuń
  13. Nie mialam nigdy do czynienia z meskim fochem ,moze nie zdazyli go strzelic ;)
    Lubie konkretnych z tzw.jajami,a ci fochow nie strzelaja.
    A zreszta ten swiat caly sie zmienia,no to i natura ludzka tez,prozno szukac rycerzy :)
    W pracy dasz rade,nie takie byki za rogi bralas to i z jakimis telepoczacymi wargami sobie poradzisz:)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha pewnie bali się go strzelić :D
      Buziaki Małgoś :****

      Usuń
  14. Siempre se puede recurrir a San Antonio,defensor de las causas pérdidas.Bonitos colores le han puesto al Santo;)
    Buen sábado Julia .
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli rycerze strzelali focha, to nie było to widoczne z powodu zakucia (w zbroję). Męskości też nie mogli zgubić, bo zbroja szczelna (dość). To były piękne czasy. A teraz wszy-stko na wierzchu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz rację z tą zbroją!!
      A teraz co? Wygodne się toto porobiło, w oddychające materiały poubierało i to takie co wilgoć odprowadzają, to może i niechcący męskość też ;)))

      Usuń
  16. Fochy- to takie niemęskie.
    Pięknej niedzieli romantyczna duszyczko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknej niedzieli Słońce :)
      U mnie biało!!!

      Usuń
    2. Lepiej biało niż szaro:P
      Za chwilę będzie zielono!!!!!
      Kiss

      Usuń
    3. Oby jak najszybciej!
      (to zielone oczywiście) :))
      Całusy :*

      Usuń
  17. Kobiety też się przez ten czas zmieniły. Jesteśmy teraz na równi z panami. To my odebrałyśmy im trochę męskości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Foch w męskim wykonaniu może zakryć to co najpiękniejsze, avwystarczu tak niewiele - rozmowa..
    Pozdrawiam Julia
    eksperyment- przemijania.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać dla niektórych to za duży wysiłek ;)
      Pozdrawiam Sia :)

      Usuń