piątek, 22 stycznia 2016

qué tal

- qué tal (jak się masz)? - zapytał mnie w ubiegłym tygodniu mój  nauczyciel hiszpańskiego
- tak sobie - odpowiedziałam - dużo pracy
- ciężko?
- bardzo
- to może na Wyspy Kanaryjskie?
- o tak, byłoby pięknie!
- ty i ja?
- ????? - zatkało mnie
- jutro?
- ???????
Choć wiedziałam, że to tylko żart, poczułam jak oblewa mnie rumieniec. Masakra! Nie lubię tego. Czy ja się kiedyś z tego wyleczę? Rumienię się jak jakaś nastolatka!

Żarty, żartami, ale pomysł z wyspami przedni.  Przetrzepałam internet, poszukałam okazji i lecę. Jakiś czas mnie tu nie będzie :)


Jeszcze tylko zostawię kawałek, od którego się uzależniłam. Być może dlatego, że mocno się wbił w moją podświadomość, kiedy zostałam nim obudzona w środku nocy. Dobry jest. Hipnotyzujący. 




41 komentarzy:

  1. Wypoczywaj Julio, baw się i tańcz :)

    Do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do miłego :***

      P.S. Zielone ponczo sprułam :)) mutuje się w sukienkę. Czym zostanie w rezultacie tych przemian. Nie wiem :)

      Usuń
    2. Sukienka może też zostać czymś innym :)

      Usuń
    3. Ostatecznie będą szaliki dla całej familii :)))))
      albo pled? :D

      Usuń
  2. Och, wspaniale. Odpocznij i nabierz energii.
    Radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Przyda mi się zapas energii, bo zapowiada się że jak wrócę, znów będzie nielekko.
      Uściski :)

      Usuń
  3. Miej piękny czas Julciu z rumieńcami na policzkach:)
    Całusy posyłam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecisz sama czy z nauczycielem?
    Odpoczywaj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha z moim facetem :)
      choć nauczyciel byłby pewnie wielce pomocny z uwagi na doskonałą znajomość języka.

      Usuń
  5. Wspaniały pomysł!!! Życzę cudownego odpoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. :)))) no to będę
      najpierw się uspakajać po ostatnim zebraniu w szkole
      a potem odpoczywać ;)

      Usuń
  7. Chwytaj słoneczne chwile! Odpoczynku i rumianych policzków życzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Julio, cudownie! Łap promyki, ile się da :D
    My też myślimy o Kanarach. Jeśli to nie jest tajemnica, napisz na którą wyspę lecisz. :)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Gran Canarię bo teraz tam najcieplej. Powietrze 22 - 24 stopnie, a woda też około 23. Tylko koniecznie na południu wyspy!

      Buziaki. :*

      Usuń
    2. 'Więc zabierz mnie na Gran Canarię, tylko pamiętaj, że jutro mam na ósmą matmę'... czy jak to szło w kanapkach z hajsem? ;)
      Powodzenia, niech witamina D ci się wydziela :)

      Usuń
    3. Żeś utrafiła z tą matmą, co to po zebraniu w szkole sen mi z powiek spędza. Oj nie poszło me dziecię w matkę!
      Dzięki wielki :))

      Usuń
  9. Odpoczywaj, ale i baw się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chwytaj chwile i rumieńce... niech się dzieje... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi rumieńcami, to mi tak chyba do starości zostanie ;)
      Uściski :*

      Usuń
    2. Tak, chyba zostanie. Mi zostało :) Ale to urocze w naszym wieku, nie uważasz?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Hahaha pamiętam że miałaś łatwość rumienienia się :)
      To było urocze! :)

      Usuń
  11. Doktor Freud się kłania: rumieniec może był oznaką tego, że nauczyciel poruszył propozycją to, co podświadome?:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz?
      Ale ten mój nauczyciel to raczej nie w moim typie :))

      Usuń
  12. Do miłego Julka! Ale świetnie że dałaś się zainspirować :)
    Szalej ;*!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh jak ci zazdroszcze ....Baw sie dobrze i oczywiscie czekam na super foty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :) dobra inspiracja i fiuu

    miej piękny czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano się wahałam....biegówki w Bieszczadach, czy spacery nad oceanem. Ocean znów zwyciężył :)

      Dziękuję :****

      Usuń
  15. Zazdroszczę. Baw się dobrze i odpocznij.

    OdpowiedzUsuń
  16. Boa tarde, ao aprender o espanhol também vai compreender em parte o português, divirta-se com intensidade todos os momentos.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonio!
      Bawię się wspaniale i ćwiczę mój hiszpański.
      Uściski :)

      Usuń