środa, 30 grudnia 2015

niech nowy będzie lepszy!

Końcówka roku daje mi w kość....oj daje! Zwłaszcza w pracy. Pęd taki, że nie ma kiedy taczki załadować. Kiedy wracam do domu padam na nos. Skutek tego taki, że osłabione ciało dopadła choroba. Marnie się czuję i tyle. 

Ale nic to, dam radę! Jeszcze tylko ten jeden ostatni dzień, a potem zwiewam z przyjaciółmi nad Wigry. Tam, w cudownych okolicznościach przyrody i w miłym gronie zamierzam przywitać Nowy Rok. Poprosiłabym tylko jeszcze Dziadka Mroza o odrobinę śniegu, tak żeby sanki miały po czym jechać, bo kulig na kołach to nie to samo, nie? 

A i do Anioła Stróża miałabym małą prośbę na ten Nowy Rok, żeby mnie od fałszywych ludzi chronił, z całą resztą jakoś dam sobie radę. Bo mimo wszystko pełna nadziei jestem, że Nowy Rok będzie lepszy niż ten, co właśnie się kończy. 

I Wam wszystkim też szczerze tego życzę, niech się Wam darzy! Niech się spełnią Wasze marzenia, zrealizują plany. I życzę Wam jeszcze żebyście na swojej drodze spotykali samych dobrych ludzi. Bo człowiek jest w życiu najważniejszy. O!


Dostałam dziś przepiękne życzenia na Nowy Rok...rozczuliły mnie i rozkleiły, więc na koniec w takim "rozklejonym" nastroju......Billie Holiday



 

42 komentarze:

  1. Fantastyczne, życzenia... zwłaszcza te do Anioła Stróża "żeby mnie od fałszywych ludzi chronił, z całą resztą jakoś dam sobie radę." To stanie się moim mottem itp. Kochana Juleczko życzę Ci wszystkiego czego tylko zapragniesz i zamarzysz !!!!!! Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justyś :)))
      A wiesz, że moja najlepsza koleżanka "z podwórka" miała na imię tak samo jak Ty? :))
      Szczęśliwego! :***

      Usuń
  2. Julio miła, niech Nowy niesie same słodkie niespodzianki. Serdeczności i życzenia najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko :)))
      I Tobie samych dobrych zdarzeń!!

      Usuń
  3. Oj, bardzo lubi takie Twoje wpisy.
    Oby nowy rok hojnie dobrymi darami Cię obsypał!
    Za życzenia dziękuję ślicznie, potrzebne one, więc opatulam się nimi jak szalem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))))
      Podwójnie dziękuję!

      Całusy :***

      Usuń
  4. Niech będzie lepszy. I pięknych Wigier! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ściskam cieplutko Iskierko i dziękuję za życzenia:)
    Niech aniołki czuwają w Nowym Roku, niech spełnią się wszystkie Twoje życzenia:)
    I nie choruj mi tam, no :P,
    szampańskiej zabawy:!!!!*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce :*****
      I Ty baw się dobrze i koniecznie z uśmiechem wejdź w Nowy Rok :)))

      Usuń
  6. Więc niechaj się nam darzy Julio !

    Do siego Anno Domini 2016 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za piękne życzenia. Odwzajemniam z głębi serca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałej zabawy dzisiaj i pięknego roku :) niech będzie tak, jak lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok. Jeśli będzie zdrowie, to z resztą zmartwień jakoś łatwiej będzie walczyć. Życzę Ci spełnienia marzeń i żeby 2016 okazał przychylniejszy niż kończący się właśnie 2015. Szczęśliwego Nowego Roku. I niezapomnianej zabawy, na śniegu, który przecież w końcu będzie musiał się pojawić ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jula!
      Jeśli to wszystko się spełni, będę szczęśliwa :)

      Usuń
  10. niech ci nowy odwzajemni z procentami to co stary napsuł!
    Sciskam i tule :****************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko :)
      Uściski gorące :*****

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego Julijko , baw się dobrze Kochana :)
    ps. i niech się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dalijo kochana :)
      Uściski :*****

      Usuń
  12. Samych dobrych, spokojnych i pięknych dni na ten cały Nowy Rok Julio :***

    a źli ludzie, szczególnie Ci fałszywi nich sczezną w zarodku ;)

    szampańskiej zabawy, a wstrętne choróbsko jakąś mietłą przepędź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maminko kochana
      Jak miło że tu zajrzałaś, że pamiętasz :)))
      Uściski serdeczne :****

      Usuń
  13. Julio, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!

    OdpowiedzUsuń
  14. niech przez cały rok strzegą Cię mądre Anioły od wszelkich trudów i....przepracowania :)
    szczęśliwości życzę :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Polly. Uściski gorrrące :)))))

      Usuń
  15. Julio, zabawa mam nadzieję, że się udała...:)
    Piękne życzenia i pragnienia.
    Niech Aniołowie Nas strzegą... :)
    Ja proszę codziennie, by ochraniał szczególnie bliskie mojemu sercu osoby.
    I roniąc łezki do poduchy, modlę się, by Nowy Rok był dla mnie łatwiejszy...
    Moc uścisków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! To były cudowne trzy dni, pełne śmiechu i beztroski. Trzy dni z wspaniałymi ludźmi w pięknym miejscu, no czego chcieć więcej :)
      Jeśli cały rok taki będzie, to będzie super :)

      Basiu.....odganiaj smutne myśli....będzie dobrze :****

      Usuń
    2. Smutne myśli odganiam, ale rzeczywistości nie jestem w stanie zmienić :(
      I wiem, że muszę być silna, a czasem już nie potrafię...

      Usuń
    3. W takich chwilach człowiek dziwi się sam sobie, jak wiele potrafi wytrzymać.
      Uściski Kochana :***

      Usuń
  16. Wigry to jedno z moich ukochanieńkich miejsc!!!
    Zazdroszczę Ci tej wyprawy. Byłam tak zimą ubiegłego roku i spałam w klasztorze, potem latem biegałam po bezdrożach Suwalszczyzny. Ehhhh, zatęskniłam!!!
    Samych wspaniałości Ci życzę, niech Nowy będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię tam wracać! Tym razem pierwszy raz w zimie. Cicho, pięknie, biało.....

      Dziękuję Kochana za życzenia :****

      Usuń
  17. Piękne życzenia i dziękuję za nie. Tobie niech się spełni wszystko, czego sobie życzysz w tym 2016 roku !

    OdpowiedzUsuń