poniedziałek, 14 grudnia 2015

miasto już gotowe, a ja w lesie ;)

No może nie ja w lesie, tylko te wszystkie piernikowe jeże, łosie, wiewióry i reszta zwierzyńca. Krótko mówiąc mam obsuwę, a wszystko przez taniec. 

No bo nie mogłam przecież nie pójść na warsztaty z tańca, prawda? Tym bardziej, że było to coś nowego. Bachatango, czyli mieszanka dominikańskiej bachaty z ozdobnikami z tanga argentyńskiego. A jakie piękne miałam po tym sny!

No i ta muzyka....



Nie sposób wrócić z takich warsztatów wprost do pierniczków, muszą poczekać.



Za to miasto obsuwy nie ma. Rozświetlone na całego. Pięknie jest, nastrojowo, świątecznie  :)
 

























32 komentarze:

  1. Julio nie martw sie :) ja tez w lesie tzn. dopiero dzisiaj biore sie za robienie pierniczkow, wiec nie jestes sama.... a z tanca ja takze bym nie mogla zrezygnować.... miasto pieknie wyglada jak tak jest rozświetlone :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff...to całe szczęście że nie tylko ja mam obsuwę. Wszędzie na fejsie parada pierniczków, a u mnie ledwie stroik odkurzony i zmodernizowany :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ach, to tango, ech, ta miłość !!!! Co tam pierniczki, Julio ! Mój profesor od fizyki często wzdychał ... gdyby ludzie tylko tańcem grzeszyli, to ziemia byłaby rajem :)

    A B. pięknie się świeci :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej grzechów nie pamiętam ;))))
      (albo się nie przyznam)
      A od tańca to chyba uzależniona jestem :)

      Uściski Beatko :***

      Usuń
  3. e tam pierdniczki :) jest tyle przyjemności w życiu. A taniec, taniec jest przecież życiem :) Twoim chyba rónież :) uściski poniedziałkowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha masz rację!
      Ponadto przynajmniej będą miały większe szanse żeby dotrwać do Świąt :))

      Buziaki :*****

      Usuń
    2. Moje ciastka już zniknęły :) więc nie wiem, czy kolejne w ogóle upiekę :)

      Usuń
    3. A bo świeże najsmaczniejsze :))

      Usuń
  4. Mnie się nigdy nie śni coś związanego z rzeczywistością. Wręcz przeciwnie... ale nie narzekam, to przeważnie są bardzo przyjemne sny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą przyjemnością to bywa różnie ;)
      Ostatnio we śnie przekraczałam granicę Meksyku i Stanów. Dorwał mnie jakiś mundurowy i z historii Stanów odpytywał :)))

      Usuń
  5. Here it was decorated for Christmas and nice but little snow with you too, nice pictures.
    Good Advent to you.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mais uma vez, obrigado.
      Eu também desejo-lhe um Feliz Natal :)

      Usuń
  7. Wybór tańca był zdecydowanie lepszy, pierniczki poczekają :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wybrałabym taniec ! Pięknie ozdobione i rozświetlone miasto !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak kobiety kochają taniec, a niekoniecznie siedzenie w kuchni :)
      Pozdrawiam ciepło Elu :)

      Usuń
  9. Oj tam, oj tam pierniczki nie uciekną:P

    A taniec to taka "namiętność" można się jej oddać i zapomnieć na moment o całym
    świecie:)
    Miej piękny wtorek Julio:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce :***
      I Tobie pięknego wtorku życzę :)

      Usuń
  10. Hej Julijko, po długiej nieobecności zaglądam i widzę rozświetlone miasto, roztańczoną Julę i zwierzaki w lesie ..czyli wszystko jest w najlepszym porządku...miejsce zwierzaków ( chocby i tych piernikowych ) jest w lesie a taniec jest zawsze najważniejszy !!!!
    Ściskam mocno :)
    ps. jak dobrze jest wracać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkiduch.....Dalijo wróciłaś!
      No i mam nadzieję, że u Ciebie też wszystko w porządku. A Twoja nieobecność świadczy tylko o tym, że życie Cię pochłonęło :))
      Całusy :******

      Usuń
  11. Tańcz, tańcz i nie przejmuj się niczym. Do Świąt jeszcze troche czasu masz.
    Pięknie wygląda Twoje miasto :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie! Tylko śniegu brak.
      Uściski :****

      Usuń
  12. Pierniczki mam i dom wysprzątany też :) Ale reszta... dopiero zaczynam myśleć... A tyle prezentów trzeba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla odmiany prezenty mam :)
      I to popakowane!

      Usuń
  13. Me encanta el tango Julia. lo escuchaba de niña a mi padre le gustaban mucho... Las calles están preciosas llenas de luces.
    Buen miércoles ;)
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Y yo también. Me gusta el tango. Bailó por un año, pero mi pareja se quedó sin tiempo y perseverancia.

      Usuń
  14. Nie martw się ! Na wszystko przyjdzie pora, a tańców, które dają Ci tyle radości nie warto opuszczać. To, co świąteczne ma dawać nam radość i malować uśmiech na naszej twarzy :) Bo święta to przecież szczęście. A jestem pewna, że Twoje pierniczki będą przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą być pyszne! :)
      Wczoraj już prawie, prawie się za nie zabrałam.....nie wyszło ;))))

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  15. Ja już pierniczki zrobiłam, ale i tak jakoś tak wszystko do tyłu. Chyba za dużo zajęć i nie ma wystarczająco dużo czasu, żeby poczuć przedświąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już jakby z lekka odczuwam klimat Świąt, ale pierniczki nadal w lesie :)

      Usuń