wtorek, 26 maja 2015

...



Uwielbiam konwalie. Kiedyś zawsze na dzień matki dawałam je mojej mamie. Jechałam po nie do pobliskiego lasu, na rowerze, mając lekkiego pietra. Ale co tam strach.....konwalie na Dzień Matki musiały być i już. Z resztą tylko na to było mnie wtedy stać :)

Dziś tego lasu już prawie nie ma. Na jego skraju powstają nowe domy, całe osiedla. A konwalie.....chyba stamtąd uciekły przywędrowały do mnie, do mego ogrodu. Mam nadzieję, że się rozgoszczą i zostaną na dłużej. W sumie towarzystwo niezapominajek i dmuchawców powinno im odpowiadać :)






P.S. Kochani znów znikam na jakiś czas. W planie podróż bez planów :) To znaczy znany jest pierwszy przystanek - Salzburg. A potem, to już gdzie oczy poniosą i co fantazja podpowie :))

56 komentarzy:

  1. Jak to dobrze, że możesz podróżować :)... Konwalie mnie się kojarzą z I komunią :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z komunią, to mi się białe podkolanówki kojarzą :D
      a podróże kocham i aż się boję, jak przetrwam drugą połowę roku bez urlopu.

      Usuń
    2. no tak... współczuję... ja ma urlop rozbity na obie połowy roku...

      Usuń
    3. Ktoś mógłby podrzucić kilka dni ekstra :D

      Usuń
  2. konwalie uwielbiam :)

    Przyjmij życzenia mamo kochana
    od innej mamy z samego rana ;))

    no i szczęśliwego podrózowania Julio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maminko i wzajemnie :))))

      Usuń
  3. Julio - wyprawy pełnej dobrych przygód i radości z odkrywania :)
    Uściski, B

    A konwalie piękne, pachnące, majowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...pachnące
      I sama nie wiem co piękniej pachnie, bez czy konwalie :)

      Dziękuję Beatko :)
      Uściski :***

      Usuń
  4. Obraz tak sugestywny, że niemal wyczuwam ich zapach...:)))
    Pięknej podróży Tobie życzę...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jacku :))
      Niech Ci tu pięknie pachną pod moją nieobecność :)

      Usuń
  5. Kocham konwalie:)
    Miej cudowną przygodę podróżniku:* pomachaj czasem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce :)
      Machać będę, tylko czy zobaczysz? :)

      Usuń
    2. No pewnie , że zobaczę!!!!!!:):):)

      Usuń
    3. No to pewnie, że pomacham :)))

      Usuń
  6. Też u mnie na ogródku mieszkają konwalie. :), dlatego dawno ich nie zrywałam, bo są i na żywo cieszą.
    Udanej wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ci fajnie!!!!! Przygoda powialo..:) Baw sie wysmienicie, a ja tu czekam na foty :) xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że pogoda dopisze. Choć jak dziś patrzę za okno.....no to marnie to wygląda ;)
      Uściski :*

      Usuń
  8. Miłego wypoczynku, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Preciosa fotos y buen viaje ;)
    Buen miércoles .
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam konwalie i ten zapach....
    Kochana wspanialej podrozy i pieknych wrazen:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :***
      I jak możesz podeślij trochę słońca, co? :)

      Usuń
    2. Ale lotniczą poszło? Priorytetem? ;)

      Usuń
  11. Szczęśliwej drogi. Niech oczy niosą w dobre miejsca i ku dobrym ludziom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej....to "ku dobrym ludziom" to i na co dzień by się przydało.
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Konwalie uwielbiam od zawsze, ale to chyba już wiesz. ;-) Niezapominajki również (dowód: http://myslirozrzucone.blogspot.com/search?q=niezapominajki). Ucieszył mnie więc Twój wpis i zapowiedź nowego, nieznanego, nieplanowanego - czekam na popodróżne relacje. :-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tam śliczne zdjęcie niezapominajek. Mają cudowny kolor :)
      I za ten kolor je kocham
      W sumie....chyba niewiele jest niebieskich kwiatów w naturze.

      Oby to nieznane zaskoczyło mnie pozytywnie :)
      Uściski :****

      Usuń
  13. Posadziłam w tym roku konwalie, zobaczymy, co z nich wyrośnie, marzę o tym zapachu i wiem, co czujesz :)

    Ściskam i życzę Ci pięknej wyprawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebują ponoć cienia i kwaśnej gleby. Tak mi podpowiedziała koleżanka. Moje cień mają, bo rosną pod drzewem, a o zakwaszeniu pomyślę :)

      Uściski Małgoś i dziękuję :***

      Usuń
    2. Zobaczymy, co życie przyniesie :)

      miej się wspaniale :)

      Usuń
    3. Ano!
      Mego ogrodu nie lubią róże....wymarzają
      a może są zbyt dostojne jak na spontan, jaki się w nim dzieje :))

      Dobrego wieczoru :)

      Usuń
  14. cudnego podróżowania :)
    wracaj szybciutko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Szerokiej drogi i chłoń świat całą sobą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Konwalie i mnie kojarzą się z dniem mamy :)
    A co do podróży- w s p a n i a l e!
    zaczytuje" szczęśliwej drogi już czas...."
    Ajaj! Czekam na relacje :))!!
    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziak Kochana :*
      I komu w drogę temu czas :)

      Usuń
  17. ja tez kocham konwalie. za ich cudowny zapach i wdzięczny, delikatny wygląd.
    szalej zatem do utraty tchu, a potem się pochwal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zaczynam szaleństwo :)
      Całusy z Salzburga :****

      Usuń
  18. Taki bukiecik. Skoro lubisz :-)
    https://www.facebook.com/biorussia/posts/926061997415541?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  19. Bom dia, como sempre acontece, suas foto são maravilhosas.
    Votos alegres para as suas ferias
    AG

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne konwalie :) Udanej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powitałam dzień świergotem ptaków i widokiem na piękne górskie jezioro.
      Jest udana, dziękuję :)

      Usuń
  21. Cudownie, że możesz tak podróżować... ciesze się dla cienie, to naprawde rzadki luksus, ja mam np tak mało urlopu, ze kazdy dzień na wage złota. Konwalie.... są cudne, takie delikatne, kruche... i tak pieknie się kojarza z mamą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam tyle urlopu co wszyscy, ustawowo :)
      Z moim facetem trochę gorzej. Ale wyduszamy co się da. Zdarzało mi się o drugiej w nocy wrócić z lotniska a cztery godziny później wstać i iść do pracy. Każdego dnia szkoda :)

      Usuń