poniedziałek, 30 marca 2015

na wesoło

a gdyby tak zinterpretować ich miny i zachowania?
i podłożyć dialogi? ;)


                      - patrz stary, gapią się na nas....
                      - szybko! odwróć głowę tak jak ja, nie patrz w obiektyw!
                             jak dadzą nam coś do jedzenia, to pogadamy.

 

                            - teraz! całuj! niech mają radochę 


 
                  - ojej jak nie lubisz zdjęć, to schowaj się za mną!
                  - tak? dobrze jest? nie widać mnie?
                  - jeszcze tylko trochę kucnij.....o....idealnie



                    - i co? będziemy tak siedzieć i gapić się na siebie?



                    - a bo ja wiem? zawsze możemy possać palec?
                    - słabe to



                    - o jejku, no to podrap mnie pod paszką, o tu tu
                    - sam się podrap! a mnie kto podrapie?
                    - potem możemy się zamienić



                                           - ale nuda......



                               - i co się gapisz cwaniaczku? 
                               a umiesz tak długo na jednej nodze stać? hę?


W rolach głównych: zwierzaki z Palmitos Park Gran Canaria

58 komentarzy:

  1. genialny komiks, swoją drogą, to też się zastanawiam czasem co one myślą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza niektóre zwierzaki potrafią się zabawnie zachowywać :)
      Mój Homer to specjalista od min. Ma ich cały wachlarz od szczęścia po załamanie :))))

      Usuń
  2. I nasz polski bociek na Kanarach się byczy na jednej nodze ? Poznaję, że nasz - taki biało-czerwony, no i ten tekst :co się gapisz cwaniaczku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak....zdradził go sposób wysławiania się ;)

      Usuń
  3. świetne :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, poprawiłaś mi nastrój...:))) A tak na marginesie, to podziwiam Twoją wyobraźnię...świetne dialogi...:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Strasznie się cieszę :)))
      no i dziękuję!

      Za oknem jakaś zawierucha deszczowa, pomyślałam sobie, że trochę uśmiechu się przyda :)))

      Usuń
    2. U mnie jest podobnie, tą różnicą, że śnieg się pojawia...:) A uśmiech...faktycznie się przydał...:)))

      Usuń
    3. Moje niebo postanowiło nie być gorsze od Twego. Zmarszczyło czoło, sypnęło perłami gradu, po czym błysnęło oślepiającym słońcem. Pokazało całe swoje bogactwo :D
      A tak naprawdę najważniejsza ta wewnętrzna pogoda. A w duszy słońce i kwitnące jabłonie :))
      I taką pogodę Ci wysyłam :))

      Usuń
    4. Opis nieba godny co najmniej Orzeszkowej...:))))
      Dziękuję Ci za słońce i jabłonie kwitnące...:)))

      Usuń
    5. Opis nieba godny co najmniej Orzeszkowej...:))))
      Dziękuję Ci za słońce i jabłonie kwitnące...:)))

      Usuń
    6. Opis nieba godny co najmniej Orzeszkowej...:)))
      Dziękuję Ci za słońce i jabłonie kwitnące...:)))

      Usuń
    7. Po trzykroć się wpisał Twój komentarz :)))
      Ale taki miły, że może niech i potrójny zostanie!
      Dziękuję :)))

      Usuń
  5. uśmiałam się :))))))))))))))))
    genialne te dialogi :))))))))))
    :**********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają te zwierzaki poczucie humoru, nie? :)))))))

      Usuń
  6. Boa tarde, as fotos são belas, assim como, a sua bela criativa escrita sobre cada uma delas.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  7. Dooobra jesteś :) udało Ci się mnie rozbawić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi :)))
      żeby się śmiać
      bo to dobrze robi.....na wszystko :D

      Usuń
  8. Uśmiałam się, zabawne są dodane przez Ciebie dialogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zwierzaczki i zabawne pogaduszki :))
    Świetny post, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł ze zwierzakami, brawo za kreatywność.
    Sprawiłaś, że się uśmiałam do łez i aż mi lepiej, pomimo paskudnej pogody.
    Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) strasznie się cieszę!!
      Wasze uśmiechy dają mi pozytywną energię, ogromną.
      To jednak prawda, że jak się czymś dzielisz, to mimo wszystko masz tego coraz więcej :))))

      Usuń
  11. Julia, the fun with you!
    Have a nice week!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You :))
      Have a nice week
      Hugs!

      Usuń
  12. Każdy obraz może mieć dowolne znaczenie. To tylko kwestia wyobraźni i dialogu. W większości pary takie, jak Marian i Hela:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tu zwierzaki co nieco podpowiedziały :)

      Usuń
    2. Jestem zaskoczony! Nie wiedziałem, że masz dar doktora Doolittle'a:-)

      Usuń
    3. W ludzkich myślach też czytam.
      Ale tego to akurat nie lubię, bo potrafię przewidzieć czyjeś zachowania i martwię się na zapas.

      Usuń
    4. Masz rację. W ten sposób można zrazić się do znajomych bliższych i dalszych. Może trzeba w tej materii założyć jakąś blokadę? Oczywiście dla ochrony samej siebie.

      Usuń
    5. Niestety nie mogę.
      Czuję że coś złego się wydarzy, to taki wewnętrzny niepokój.
      Potem precyzuję co to może być i kto mi może to zrobić.
      A potem już tylko czekam.

      Usuń
    6. Hm... Czarownica, która widzi więcej i antycypuje przyszłość.
      Jeśli tylko możesz dzięki temu przygotować się na to, co nieuniknione to w porządku.

      Usuń
    7. Niby człowiek jest przygotowany, ale mimo wszystko boli tak samo.
      A może nawet i bardziej, bo gdzieś tam w myślach błąka się nadzieja, że może coś się zmieni? Ktoś się zmieni?

      Ale my tu takie smutki pod takim pozytywnym wpisem!
      Niech się tym martwią Ci, którzy robią przykrość innym, to ich karma. :)

      Usuń
  13. Ale tu dzisiaj wesoło:P
    Uśmiechy posyłam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiechy na śniadanie, to najlepsze co mogło mi się tu przytrafić :)))

      Usuń
  14. Hi hi :)... Świetne dialogi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak z kabaratu

    świetne podpisy i piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kabaretu*

      ostatnio zmęczenie mnie wykańcza

      https://www.youtube.com/watch?v=P5GWmYPgtVI

      uśmiechnij się :)

      Usuń
    2. :)))
      zwolnij Małgoś
      Ty prawie nie sypiasz!!

      :****

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. :)))) te dwie małpki doprowadziły mnie do łez

      Usuń
  17. Juli, szacun - masz talent! :))))))))))))))))))))))

    powinnaś pretendować do sejmografu :) w programie "Świat się kręci"

    :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuję Maminko!!

      No cóż.....może ktoś mnie kiedyś odkryje :P

      Buziak :*

      Usuń
  18. :))) Potrafisz Julka wywoływać uśmiech. Skarbnico pozytywnych wibracji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jajajjaa... que bien lo has montado Julia...Buena serie me encanta la cigüeña.
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me alegro de que te guste :))))
      Abrazos

      Usuń