czwartek, 5 marca 2015

Choć za wczesnie, a jednak w czas.

Czy w tak ponury, szary, paskudny i zdołowany wieczór, jak wczoraj, mogło zaświecić słońce?
Nie mogło?
A jednak!
Czasem wystarczy zajrzeć do skrzynki na listy. Bywa, że właśnie tam się chowa. 




Dziękuję Ino!!! 

Kartka przyszła o dwa dni za wcześnie, a jednak dokładnie w czas!!!
Już chciałam się okopać, zamaskować i nie wystawiać nosa z dołka, dopóki mi nie przejdzie. 
Rozświetliłaś mój dzień :)

Kochani, wyjeżdżam na kilka dni więc wybaczcie, że będę u Was bywać mniej. Szczerze mówiąc, nie będę miała kiedy. Plany jak zawsze bogate, a jak wyjdzie zobaczymy. Jutro rano wyruszam. Kierunek Kraków.

Jeszcze tylko piosenka na drogę. Piosenka, co to od kilku dni w Trójce...strasznie mi się podoba i pozytywnie nastraja :)))


 
 


47 komentarzy:

  1. A ja się tu na tworzyłam i zniknęło mi...
    Dobra to w skrócie . Wracaj szybjo , wcześniej o ile jedziesz w zamiarach relaksacyjnych, zrelaksuj się :) a słońce, to wiesz nosisz w sobie, wystarczy otworzyć skrzynkę:))
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, jadę w zamiarach relaksacyjno-rozrywkowych :)
      No i też żeby baterie naładować jadę.
      Uściski Mig :***

      Ps. Komentarze często wcina zwłaszcza ten pierwszy napisany zaraz po zalogowaniu sie

      Usuń
  2. Julio droga - Słońca i pogody życzę :)
    Już czekam na Twoje zdjęcia z kolejnej podróży i opowieści niezwykłe:)
    Uściski, B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Beatko :)
      No właśnie, aparat- bateria, czy ja aby naładowałam?

      Uściski :***

      Usuń
  3. Tak karteczka z pewnością może rozświetlić smutny dzień. Życzę przyjemności i spełnienia wojażowych planów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie szybkiego powrotu do zdrowia :*
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Udanego wyjazdu i jakby co to wiesz :D... Miejsca dużo :)...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co.....dziękuję bardzo :D
      Uściski :*

      Usuń
  5. Takie niespodzianki są urocze. Cudownie, że ludzie pamiętają i kartki ślą zamiast maili czy sms-ów.
    Udanego szwendania po krakowskim bruku Ci życzę. Pozdrów ode mnie smoka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że pozdrowię :)))

      Takie niespodzianki potrafią z głębokiego dołka wyciągnąć. a dziś dostałam kolejną. I z każdą chwilą lepiej mi!
      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Oj Jula, wiem takie niespodzianki wiele dobrego mogą zdziałać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buziaki urodzinowe i miej piękny czas :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Baw sie dobrze! Sciskam urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa i piosenka super :)

      Usuń
    2. Dziękuję :****

      A piosenka taka, co to się podczepia i nie opuszcza, nie? :))

      Usuń
  9. bardzo zazdroszczę Krakowa Julio .. i przesyłam wiele dobrych fal na Twój specjalny dzień .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Piotrze :****
      I jak zawsze pozdrowię Kraków od Ciebie :)

      Usuń
  10. Wychodzę z założenia, że lepiej wcześniej niż później :P
    Udanej podróży, Kochana! Wypocznij :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I założenie jest słuszne, a tym razem to już w ogóle najsłuszniejsze było.
      Jeszcze raz dziękuję Kochana Dziewczyno :****

      Usuń
  11. Dobrego czasu - w trakcie wyjazdu i po wyjeździe!
    Wszelkiego dobra! Z TEJ okazji i bez okazji :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka! I jak dobrze, że trafiła w czas właściwy! :-))

    Mam nadzieję, że opróżniłaś "plecak" ze zbędnych balastów, zrobiłaś wiele miejsca na zbieranie wspomnień i rozświetlona słonecznym blaskiem (wewnętrznym, ale i zewnętrzne nie zaszkodzi) biegasz po Krakowie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opróżniam go powoli. Największy balast zrzuciłam mijając oszronione łąki nad Bugiem. Ależ tam było pięknie!!
      Resztę balastu też mam nadzieję powyrzucać w różnych zakątkach Krakowa. :)

      Uściski. :*

      Usuń
    2. Melduję że sporo balastu wypadło w teatrze "Sztuka na wynos"
      Genialne miejsce. Wspaniali ludzie :)
      :***

      Usuń
  13. Preciosa Julia. Mejor antes a que se olvide.
    Felicidades dice G+ que es tu cumplaaños ;))
    Que lo pases muy bien .
    Buen fin de semana.
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias Laura :))))
      Abrazos desde Kraków

      Usuń
  14. wszystkiego dobrego i udanej podróży!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypocznij... nabierz sił i energii!
    Baw się dobrze kochana :) :**********

    OdpowiedzUsuń
  16. I taki mam zamiar :)))))
    Całuję :****

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Andrusa :) Od kilku dni nic innego nie słucham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo teksty ma naprawdę świetne :)

      Usuń
  18. Jak ja Ci zazdroszczę, kocham Kraków - ucałuj ode mnie smoka:)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuuuuuuj nie dam rady. Za bardzo siarką śmierdzi :D
      Pogłaskać mogę co najwyżej :)

      Usuń
  19. Ina pięknie pisze kartkami. Wszystko, co czuje i myśli nimi wyraża. A poza tym trafia w sedno, jak z powyższym słońcem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że są tacy ludzie na tym świecie!

      Usuń
  20. Boa tarde, texto é magnifico, tem o sabor a Cracóvia, não conhecia a musica nem o cantor, foi excelente conhecer.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cracóvia é uma bela e mágica.
      Tive tempo maravilhoso. Foi um bom fim de semana.

      Usuń
  21. Jeszcze więcej słońca ;)

    OdpowiedzUsuń