niedziela, 25 stycznia 2015

Czy to można?

"Czy to można przestać kochać niebo i ziemię dlatego, 
że bywa niepogoda, wiatr dmie, deszcz siecze"

Odpowiedź brzmi:

można!


zwłaszcza kiedy niepogoda trwa już dwa miesiące
albo i lepiej
Można ale niekoniecznie trzeba. 
Kiedy życie nie rozpieszcza, można się chwycić wspomnień. 
Kiedy nie rozpieszcza pogoda, chwycić się można zdjęć pełnych koloru i słońca.




























Pięknego wieczoru, a ja tymczasem lecę na "Czarodziejski Flet" może mnie oczaruje i zaczaruje

Oby!!!




51 komentarzy:

  1. zazdroszczę....
    niech Cię muzyka ukołysze i pocieszy :*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi tego trzeba
      Niech mnie ktoś/coś zaczaruje!!!
      Buziaki :***

      Usuń
  2. Zdjęcia cudne ;) Zatem życzę Ci oczarowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarowny wieczór - i jaki kolorowy :)
    Niech się spełniają marzenia Julio :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się spełniają!
      To więcej niż chciałam....ale niech tam :D
      Uściski :*

      Usuń
  4. Zdjęcia są osłodą szarych dni. Bądź oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam zrobić zimie wstyd i pokazać jak pięknie może być :)

      Usuń
  5. :) pięknie kolorowo, magicznie... miej piękny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo jesieni (na zdjęciach) bardzo optymistycznie :))

    miłego wieczoru Julio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maminko :)
      Był miły, naprawdę!

      Usuń
  7. Niech zaczaruje Cię muzyka Julio:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczarowała :)
      To były piękne trzy godziny w magicznej krainie.

      Usuń
  8. Niech Cię oczaruje i zaczaruje:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie kolorowe wspomnienia :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś muszę sobie radzić kiedy gór w zasięgu wzroku nie mam :)

      Usuń
    2. Chyba zeżarło mi Twoje uśmiechy :)

      Usuń
  10. A tak poza wszystkim to do kalendarzowej wiosny tylko pięćdziesiąt cztery dni:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosz......jak daleko!!!

      Usuń
    2. Szklanka jest do połowy pełna, anie pusta:-)))

      Usuń
    3. Dobrze że w ogóle jest ta szklanka. Jest nadzieja na ugaszenie pragnienia. ;)

      Usuń
  11. ja też wracam myślami do lata i jesieni i chyba wrzucę jakieś wakacyjne fotki. masz rację, jest jakoś nijako. nie tęsknię za śniegiem chociaż tak na chwilę mógłby pocieszyć oko. najbardziej mi brak słońca. ale jakoś musimy wytrzymać, bo kto, jak nie my :))))
    buziak słoneczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę już śnieg i minus pięć niż to, co mam za oknem. Brrr!

      Usuń
    2. Nijako? Beznadziejnie! Nawet z domu nie chce się wychodzić.
      Dawaj te wakacje!

      Usuń
  12. Wiosna już za dwa miesiące. Minie szybciutko ;). Mam nadzieję, że Czarodziejski Flet zadziałał terapeutycznie na Twoją duszę. Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Na szczęście zadziałał.
      A jak zadziała mój laptop to nawet kilka fotek pokażę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. wszystko można, tylko po co ?:)))

    u mnie śnieg!

    Całusy :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj mi tu ten śnieg i to szybciutko!!!
      Na nartach bym pobiegała
      :****

      Usuń
    2. topi się, i dobrze, niech zdycha :P

      zaś 15 minut auto dziś odśnieżałam !!:D

      Usuń
    3. Eeeee topliwy mnie nie interesuje
      lubię biały i mięciutki jak bita śmietana :)))

      Usuń
    4. śnieg jak bita śmietana??? No tego jeszcze nie słyszałam...

      Usuń
    5. Myślę że i po dobrze ubitej śmietanie dałoby się śmigać na biegówkach ;)

      Usuń
    6. oj tak!!! a jak słodko!!! I biegówki..tak ostatnio mam na nie ochotę...

      Usuń
    7. Tylko co począć, kiedy śniegu brak. Rower chyba bardziej realny :)

      Usuń
  14. Olá, nós podemos, podemos sempre, para poder é necessário não rejeitar a memoria, com esta o futuro está sempre por perto.
    Abraço

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olá :)
      Eu estou olhando para a frente. Eu gostaria de ter primavera já chegou :)
      Abraço

      Usuń
  15. Ten, kto wymyślił aparat fotograficzny, był geniuszem ;) Zawsze można wrócić do tych pięknych chwil. Czasami nawet zdjęcia potrafią przypomnieć nam o najdrobniejszych szczegółach z przeszłości. A innym razem pozwalają dostrzec coś, czego na pierwszy rzut oka nie widzieliśmy i docenić magię chwili.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)
      Można zatrzymać cudowne chwile, które czasem po latach mogłyby umknąć. Im starsze zdjęcia tym z większa radością się do nich wraca.
      I mimo tego że mam komputer pełen fotek, zawsze robię trochę odbitek. Jestem tradycjonalistką, lubię sięgnąć po album.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Jakoś trzeba sobie radzić, bo za oknem nadal szaro i paskudnie.

      Usuń
    2. To jest wlasnie twoja moc i sila Julcia.
      Potrafisz burej rzeczywistosci nadac barw...,,,

      Usuń
    3. Ojej...dziękuję. Ty to dopiero potrafisz rozświetlić poranek ciepłym słowem
      Dziękuję dziewczyno !!!
      Buziaki :*****

      Usuń
  17. Ha ha, MOŻNA! To mnie rozbawiło. Ale chyba damy radę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy dać!!
      Kupiłam hiacynty. Oszałamiają zapachem i już mi lepiej :)

      Usuń
  18. Zdjęcia mają w sobie tyle radości. Ja też już czekam na słońce i na niebie i w życiu...

    OdpowiedzUsuń