środa, 17 grudnia 2014

sobota we środę

Środa, czyli sam środek tygodnia, godzina 6 rano, a noc ciemna choć ty oko wykol. Namolny budzik wyrywa mnie z pięknych snów. Uciszam go i automatycznie wstaję z łóżka.
- A ty po co wstajesz? - pyta mnie mój facet
- No jak po co? Do pracy idę.
- Przecież jest sobota!
- No coś ty, jaka sobota???
- aaaaaaaaa faktycznie nie sobota, czwartek
- środa, niestety środa...
(nie ukrywam że przez chwilę miałam nadzieję, że to ja się mylę ;)

O widzicie jak to jest, sobota we środę, wiosna w zimie, wszystko stoi na głowie. I może to i dobrze że te ulice przystrojone lampkami i że Michael Bublé w radiu dba o świąteczny nastrój, co?




It's beginning to look a lot like Christmas :)






















42 komentarze:

  1. Do soboty jeszcze trochę, a szkoda :(. Uwielbiam świąteczne kolorowe, świecące dekoracje w miastach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała że szkoda, bo tak ciemną nocą wstawać, mało fajnie jest.
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. No właśnie, mogliście powagarować w łóżku :)

    piękne to Twoje miasto nocą :)

    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do prawdziwej soboty muszę poczekać z tym porannym leniuchowaniem :)
      Miasto nocą super! Tak super, że aż aparaty z rąk się wyrywają....ku światłu chyba lecą ;)

      kiss

      Usuń
    2. pewnie tak, pamiętaj o zdjęciach jak już śnieg przykryje miasto, to będzie inne wcielenie światła :)

      Usuń
    3. JAK przykryje
      bo na razie taka wiosna, że ho ho
      Z tego wszystkiego nawet krokusy w doniczkach posadziłam, bo zaczęły rosnąć w woreczku :)

      Usuń
    4. przyszłam sprawdzić do Ciebie, czy spadł śnieg, ale widze, że nie...

      kiss :PPP

      Usuń
    5. Ciekawe co będzie pierwsze
      śnieg
      czy kwiaty krokusów ;)

      Usuń
    6. hehe, kwiaty krokusów przebijąjące się ze śniegu :P

      Usuń
    7. trudne zadanie :))))
      ale spróbujemy podołać

      Usuń
  3. A ja wczoraj miałam ciągle poczucie że jest środa a nie wtorek - wszystkim się spieszy do soboty.
    Jak u Ciebie ładnie , taki klimat spokoju panuje :)
    Uściski, B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszystkim się miesza w głowach.
      Czyżby to był przedświąteczny zawrót głowy?

      Uściski Batko :)

      Usuń
  4. przepiękne to Twoje miasto :)
    jak dla mnie to niech sobie stoi na głowie ta niby zima i tylko udaje, że jest......chociaż przecież do kalendarzowej jeszcze trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt....do kalendarzowej jeszcze chwila.
      No i w sumie zima już u mnie była :)))

      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  5. Pięknie świątecznie w Twoim mieście :) Ech, ja też dzisiaj jakoś z niedowierzaniem wstawałam, jak popatrzyłam jaka pogoda za oknem... U mnie zamiast wiosny panuje typowo listopadowa szaruga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie czekaj, kiwając nóżką, a wiosna sama przyjdzie :)))

      Usuń
  6. Te zdjęcia pięknie wpasowują się w piosenkę ...aż miło by było przejść się po takich ulicach ...ot tak ...pochodzić bez celu tanecznym krokiem ..:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i już. Wsiadasz w pociąg i idziemy na spacerek :)

      Usuń
  7. Ładnie ustroili Białystok. Kochana, a ja dziś spalam 12 godzin:D i żebym była rozespana? Nie, wcale nie:)) Pozdrawiam Cie serdecznie , machając nóżką, a drugą już biegnie na radę ciał;):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skandal!!!! Dwanaście godzin, to ja chyba nigdy nie spałam :)))

      A te ciała choć fajne jakieś? ;)))
      Buziak :*

      Usuń
  8. A dziś od rana martwiłam się, że już czwartek! Dopiero ok. 13 córa uświadomiła mi, że środa! Zyskałam jeden dzień!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakby Ci ktoś rano powiedział, że jest sobota? To dopiero byłby nerw :)
      ale za to potem radość z odzyskania trzech dni!!
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  9. Hi, hi... często tak mam, szczególnie jak dużo na głowie i przemęczona jestem:))
    Piękne miasto nocą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to tylko nocą pięknie. W dzień szaro, deszczowo, mgliście.

      Usuń
  10. Pięknie u Ciebie:) nastrojowo już..
    Fajnie, że usłyszałaś budzik..., ja np dziś go nie usłyszałam i zaspałam, jak gdyby była sobota zamiast środy:P:) Normanie to się nie zdarza, może to przez tą wiosnę, która miesza nam się coś z zimą:):)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na wiosnę, to by wypadało się zakochać, a nie zaspać :)))))
      Uściski :***

      Usuń
  11. jak ładnie udekorowane jest Twoje miasto, Ty się ciesz, że ciepło, bo jak mróz ściśnie, to zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mróz ściśnie to zacznę na mróz narzekać :)))))))
      Buziaki Dzwoneczku :*

      Usuń
  12. w sumie szkoda, że to nie była sobota... :)
    a z drugiej strony
    od środy do soboty - 3 dni
    od soboty do soboty - 7
    :) :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha!
      Jak pięknie potrafisz plusy odnaleźć :)
      a od soboty dzieli nas już tylko piąteczek!
      uściski :****

      Usuń
  13. No niestety wszystko jakoś nie tak: wiosna zimą, sobota we środę a i chłopa od baby trudno odróżnić ;))) ale za to miasto piękne i Michael cudowny :)

    Pees. w Twoim mieście najbardziej urzeka mnie ład i porządek i jakby wyludnienie, nie ma takich tłumów jak np. w Gdyni czy Gdańsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumów u mnie faktycznie brak, a miasto przytulne
      Lubię je :)

      Usuń
  14. No już prawie, prawie sobota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się zacznie.....porządki, pieczenie, pichcenie ;)

      Usuń
  15. Że też jeszcze w mieście nie byłam wieczorem, dekoracjom świątecznym zdjęcia zrobić czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas dziś 13 stopni... rano słońce, później wiatr, teraz deszcz... Trudno tę pogodę do czegokolwiek przyrównać... Ani to jesień, ani wiosna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka to upierdliwa pogoda na spacery z psem. Nie dość że wszystko mokre, to jeszcze mój biszkopcik ubłocony :)

      Usuń
  17. A nie tańczyłaś we śnie, przecież na choince jest baletnica :))). Mimo braku bliskiej Ci osoby niech te Święta będą radosne, bo maja dla kogo takie być !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dziś w nocy zatańczę :))
      Dziękuję Gigo :*

      Usuń
  18. Uwielbiam srodę, bo później to już tylko z górki... :) Piekny Białystok nocą, coraz piękniejszy... :)

    OdpowiedzUsuń