sobota, 27 grudnia 2014

międzyświęcie

I jak Wam mija ten międzyświąteczny czas?  
Ja już się zupełnie pogubiłam i nie umiem wstrzelić się w zwyczajny tygodniowy rytm. Z uwagi na powyższe leniuchuję, ciesząc się nowym obiektywem, co to go Mikołaj w łaskawości swojej raczył mi podarować.
Wypróbowuję i sprawdzam. I jestem kontenta :)



Zasłuchuję się przy tym barokowymi ariami w wykonaniu francuskiego kontratenora Philippe Jaroussky. 




Co za głos!!!




A tu....jakby ktoś miał ochotę na więcej.




Wystarczy zgasić światło, zapalić świece, albo zwyczajnie zamknąć oczy i dać się unieść.

Tak mi dobrze, jak dawno nie było :))))

46 komentarzy:

  1. No to teraz będą piękne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :))

      Usuń
    2. Życzę wspaniałego Nowego Roku !

      Usuń
    3. I tego się będę trzymać :)
      Szczęśliwego Nowego Roku Grażynko !

      Usuń
  2. Jak to dobrze, że Ci dobrze:) Mnie też dobrze. Świętowania cd. z e znajomymi lotniczymi :) Znowu opłatek i życzenia. Słodkie ciasto i cierpkie wino podkreślają się na wzajem. Zamiast kolędy zaśpiewaliśmy "morze, nasze morze, będziem ciebie wiernie strzec" :) I znowu o tych samolotach i o tych pilotach. Lubimy tak.

    P.S. Zazdroszczę (tak!) takich zdjęć. Chciałabym zapisać się na jakiś kurs, ale się boję że nie ogarnę :(

    Uściski serdeczne , B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam się zapisać na jakiś kurs :)
      Ale miejsc zabrakło, a potem chęci mi przeszły i postanowiłam eksperymentować. I fajnie jest :)

      Cieszę się, że masz cudowny czas. Tak trzymaj! Tylko nie odleć nigdzie z tymi pilotami :)))

      Uściski :***

      Usuń
    2. Pamietam jak 2 lata temu kupiłam sobie jasny obiektyw ( tez masz stałkę, prawda? 50mm 1.8?)
      kursy nie sa potrzebne
      .Bardziej czucie.
      Jak to się ma to technika przyjdzie sama.
      I najważniejsze- widzieć!

      Pozdrawiam ciepło Ciebie Julio :)

      Usuń
    3. Widzieć widzę tylko zdjęcia nie są ładne "technicznie". Ja nie techniczna jestem i to dla mnie czarna magia - więc chyba jednak kurs. Wybór jest spory :) i koszt też :(.
      Ale poczekam na lepszą pogodę - zanim przyjdzie wiosna.

      Serdeczne uściski znowu.

      Usuń
    4. Oooooooooo Rzabo, jak miło :))
      Ten mój obiektyw, co to go Mikołaj przyniósł i wybrał (bo to niespodzianka) to nie stałka. To Sony E 55-210mm f4.5-6.3 OSS. Dopiero się z nim zapoznaję :)
      I masz rację....czucie i widzenie jest chyba najważniejsze.

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    5. Batko.....ja to myślę, że najważniejsza jest radość z fotografowania :)
      A tego na żadnych kursach nie nauczą.

      Uściski :*

      Usuń
  3. Milutki czas:* eksperymentuj z nowym obiektywem:)
    Zdjęcie piękne:)
    Miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce :)
      Pięknego dnia!

      Usuń
  4. Jak pięknie czytać, ze taki dobry czas! Miłego eksperymentowania (też gubię się w kalendarzu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie przeziębienie, co to mnie rozłożyło, byłoby idealnie!
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Swiat ujęty na zdjęciach tak cudnie ogląda się szczególnie po latach...zdjęcia to wspomnień czar
    Julio Nowego Roku pelnego Dobrych Wrażeń życz ę Ci!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja to bym chciała tylko, żeby ten przyszły rok był spokojny....tyle mi wystarczy.
      Uściski Jolu :*

      Usuń
  6. Super zdjęcie Julio :) będzie się działo ;)

    Pozdrawiam zimowo ,i buziak niedzielny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ano wlasnie, bedzie sie dzialo ... :)
    musialas byc bardzo grzeczna, bo prezent przedni...
    Poza tym to dobrze ze ci dobrze :)
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz.....masz rację! Grzeczna byłam, normalnie jak nie ja.
      Starzeję się czy jak? ;))

      Uściski dziewczyno :***

      Usuń
    2. Nie wiem jak ty, ja z wiekiem robie sie coraz bardziej niegrzeczna :)))

      Usuń
    3. Ha!
      To zupełnie na odwrót niż u mnie.
      No chyba, że ja młodnieję ;P
      jak Benjamin Button :D

      Usuń
  8. takie międzyświęcie, to równie fajna rzecz jak same Święta, już nic nie trzeba, a wszystko można! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak!
      I nie trzeba koniecznie za stołem siedzieć, ani do rodziny z wizytą iść.
      A pyszny orzechowiec wciąż jest na talerzu ( i to jedynie bywa zgubne)

      Usuń
  9. Spodziewam się teraz większej ilości zdjęć, skoro Mikołaj pomyślał o tej Twojej pasji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak Mikołaj pomyślał o mojej pasji (miło z jego strony)
      ale dziadek mróz przymroził no i choruję :(
      Jak tylko wyzdrowieję wyruszę na łowy :)

      Usuń
  10. fajny Twój Mikołaj :)

    :* i muzyka, zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo :))) domyślny!

      Buziaki :*

      Usuń
    2. Zdrowiej kochanie, nie daj się bakteriom i wirusom :*

      Usuń
    3. Nie dam się!! Będę twarda :*

      Usuń
  11. jakie śliczne Bokeh Julio ... mieliśmy podobne myśli :^) https://plus.google.com/photos/109085762997209457441/albums/6097933935594131073?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/109085762997209457441/albums/6097933935594131073?banner=pwa&gpsrc=pwrd1

    wiele dobra i pięknych chwil w Nowym Roku! xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt podobne. Dziękuję :)
      Pewnie czytałeś w moich myślach, co? Przyznaj się ;)

      Piotrze Ty mi te swoje fale podeślij bo one działają. :*

      Usuń
  12. :*:*:*

    (własnie rozpakowuję graty)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety kiedyś trzeba wrócić do rzeczywistości.
      No chyba, że możesz sobie wydłużyć międzyświęcie :))
      Nie bardzo? No ja też nie.....ech....

      Buziaki :*

      Usuń
  13. Piękny prezent :D... :). Dobrych kadrów Julia i dobrego leniuchowania :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Leniuchowanie niestety skończone. Dziś w pracy :(

      Usuń
  14. święta mają swoją moc.. :) dobrze ze odzyskałaś spokój...
    caluję :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby z takim nastawieniem wejść w Nowy Rok!
      Uściski :*

      Usuń
  15. To Mikołaj musiał przeczytac list od Ciebie z prośbą o prezent :)

    Odpoczywaj, ciesz się swobodą i bez-czasem : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Mikołaja napisałam tylko, żeby mi bielizny nie przynosił ;))))
      I zobacz jak to na niego inspirująco wpłynęło ;))

      Usuń
  16. Pozazdrościć Mikołaja :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) grzeczna byłam
      zasłużyłam :D

      Usuń
  17. Jeszcze tylko do 6go :) A obiektyw sprawdza się genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć aż tyle wolnego :)

      Usuń