niedziela, 30 listopada 2014

A mróz u nas taki, że drzewom wyrastają kolce



I mnie by pewnie wyrosły, jakbym tam dłużej postała. 
Wystarczył kwadrans, żebym przemarzła przez wszystkie warstwy ubrania.
Dobrze, że nie przez wszystkie warstwy ciała!
Dobrze, że serce mi nie zamarzło :))) to by dopiero był kłopot!









































Warto było trochę zmarznąć. 
Wzięłam głębszy oddech i już się nie "uduszę". 
Mam siły na nowy tydzień! :)
I mam dla Was piosenkę pewnego rudzielca. Te słowa do mnie przylgnęły:

Snow can wait
I forgot my mittens
Wipe my nose
Get my new boots on
I get a little warm in my heart
When I think of winter
I put my hand in my father's glove
I run off
Where the drifts get deeper
Sleeping beauty trips me with a frown
I hear a voice
"Your must learn to stand up for yourself
Cause I can't always be around"







51 komentarzy:

  1. Podziwiam nurkujące kaczki... pięknie mroźno, cieszę się, że tylko na fotkach

    dbaj o siebie buziaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja miałam dreszcze na widok nurkujących kaczek
      ale
      woda ma więcej stopni niż powietrze
      tak więc
      pewnie grzeją nóżki :)

      staram się Małgoś :***

      Usuń
    2. i mają piórka, więc dają radą :)

      ściskam

      Usuń
    3. I ja miałam piórka (w kurteczce puchowej) i nie pomogło :))))

      Buziak :****

      Usuń
    4. Pewnie trochę pomogło...

      Usuń
    5. w sumie najbardziej zmarzłam w nóżki :)

      Usuń
    6. zmarznięte nóżki do zimnej wody i jest ciepło :)

      Usuń
    7. uch.....chyba że po szklance whisky ;)
      dużej szklance

      Usuń
    8. Dzień dobry Małgosiu :)

      Usuń
  2. U mnie jeszcze nie "wyrosły kolce" ale jest okropnie zimno i wieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie wyrosną? :))
      trzeba mieć nadzieję

      Usuń
  3. Twoje serce rozmrozi największą bryłę lodu, nie ma obaw :)

    Ziiimno, więc gorący całus :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))) kochana jesteś
      dziękuję :*******

      Usuń
  4. Ale piękna ta podlaska zima. mniemam, że... tegoroczna:-)
    PS. A kaczce w ogóle nic nie przeszkadza w nurkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tegoranna nawet!
      Kaczki to mają dobrze, co? Pływanie przez cały rok!

      Usuń
  5. Ale u Ciebie zima,..nie ma co,...na maksa...fotki piękne:)
    ubieraj się cieplutko i nie marznij...:)
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest. Okutana kocem i po zażyciu aspirynki wygrzewam się. Ogień w kominku trzaska....jest dobrze :)

      Dziękuję :*******

      Usuń
  6. Przepiękne są te kłujące gałązki.listki.... Ale ziąb mamy rzeczywiście niebywały... Serdecznośći Julko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Cię zapewne jeszcze zimniej !

      Przytulam (na rozgrzanie) :*

      Usuń
  7. Jakież Ty robisz piękne zdjęcia!
    Ten początek zimy zawsze jest taki trudny. Potem będziemy uważać, że -1°C to upał. A u nas dziś było blisko -5. Brr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy moje -11 Cię pocieszy? :)))

      Dziękuję!!!! :*******

      Usuń
  8. Uwielbiam Tori Amos. Twoje zdjęcia też uwielbiam :D! :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Dziękuję :))))
      Buziaki :*****

      Usuń
  9. ale pięknie :))) chociaż najlepiej takie obrazki ogląda się z wnętrza ciepłego domku lub samochodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!
      I może tak zróbmy. To ja już tę zimę odpękam (skoro się u mnie zaczęła) a ty na luzie przed komputerkiem, przy ciepłej herbatce ją przeczekasz :))
      hę?

      Usuń
    2. hmmmmm...bardzo ciekawa propozycja, chyba jestem za, a nawet przeciw ;DDD

      Usuń
    3. No to się zdecyduj. Albo wyłazisz ze mną na mróz, albo zostajesz w domu, piecuchu :))))))))

      Usuń
  10. I u nas mrozi, choć nie tak pięknie jak u Ciebie :)

    Dobrego tygodnia Piękna Julio :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maminko!!!! Gdzieś Ty była, jak Ciebie nie było???
      Uściski i pięknego dnia :****

      Usuń
  11. aż mnie przechodzą dreszcze od stóp do głów na te widoki...
    widoki piękne... ale niech pozostaną w dalekim otoczeniu ;)
    Na podparcie nazbieranych sił podsyłam dobre i wspierające myśli...
    mam nadzieję, że już lepiej :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłe myśli bardzo potrzebne.
      A czy lepiej.....chyba bez zmian, póki co.
      Szczerze mówiąc codzienne monologi mojej mamy o śmierci nie wpływają dobrze na moją psychikę. Czasem ręce mi opadają, i wcale nie z powodu nadmiaru obowiązków.
      Ściskam :***

      Usuń
  12. Bajka o Królowej Zimie piękna. Kaczki biedaczki już stroszą piórka - podziwiam kacze siostry :)
    A Ciebie Julio GORĄCO pozdrawiam, hu,hu cha - nasza zima zła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorące pozdrowienia mogą rozpuścić lodowe igiełki
      dziękuję :))))

      Ściskam :***

      Usuń
  13. Lubie zime,lubie takie rzeskie powietrze,zima zdecydowanie lepiej moj organizm funkcjonuje.Nie lubie tylko tych warstw na sobie;)

    A u nas jak w kalejdoskopie,jednego dnia +20'C,nastepnego juz zero,nie mozna sie nudzic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie....ześwirować można i chyba cały plecak ubrań trzeba mieć przy sobie (na wszelki wypadek)

      Usuń
  14. Piękne! No niestety, u nas kolców nie doświadczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że jeszcze w tym roku doświadczysz :)))
      całuję :*

      Usuń
  15. A co to bedzie, jak przyjdzie prawdziwa zima /smiech/!
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Dopiero jesień, a już wieczorami dwie cyferki na minusie.
      Ściskam Judytko :*

      Usuń
  16. oj nie lubie zimna, ale widoki cudne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto je lubi!
      Chociaż.....trochę tęsknię za biegówkami :)

      Buziak :*

      Usuń
  17. Widoki piękne...ale że w ostatnim czasie wyjątkowy zmarzluch ze mnie więc wolę tylko pooglądać Twoje cudne zdjęcia ...cięgle mi zimno brrr ..jeszcze w jaką Królową Śniegu sie zamienię czy co ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to lepiej nie wychodź.
      Królowa Śniegu nie jest fajna.

      Cieplutkie uściski :***

      Usuń
  18. Bajeczna zima, ja jestem strasznym zmarzluchem, więc podziwiam, podziwiam... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto się ciepło ubrać i wyjść na spacer. Zwłaszcza w mroźny słoneczny dzień.

      Usuń
    2. Wychodzę do pracy, jest jeszcze ciemno, wracam - już jest ciemno...
      I jeszcze grypa mnie dopadła...
      Jak tylko się ogarnę - wyjdę Julio zobaczyć takie cuda...

      Usuń
    3. Po tamtym mrozie ani śladu :)

      Usuń
  19. Choć mróz daje w kość, osobiście lubię taką pogodę. Oczywiście do czasu, kiedy nie muszę godzinami wystawać na przystanku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyskawicznie przyjeżdżających autobusów (zwłaszcza zimą) życzę :)

      Usuń