niedziela, 7 września 2014

Kojący szum morza

Byłam.
Byłam w Grecji, tak jak zaplanowałam....choć nie tak, jak zaplanowałam, bo wszystko co wydarzyło się przedtem było "nie tak". 



Był to zupełnie inny wyjazd, niż wszystkie poprzednie. Nie było w nim tej lekkości i radości. Była zaduma i wyciszenie. I było to czego potrzebowałam.... ukojenie.

Tym razem wszystko było inne, nawet morze. 
Skrzyło się milionem małych błyskotek, jakby ustroiło się w czeskie szkiełka.







Srebrzyło się za dnia i lśniło złotem wieczorami.


Codziennie, tuż przed zachodem, biegłam nad morze
zapatrzeć się i zasłuchać w jego kojący szum...

Był jak kołysanka, jaką śpiewa się dziecku przed snem. 
Przynosił ulgę, oczyszczał ze złych myśli, uspokajał



Trochę tęsknię za tym miejscem i tym spokojem

Pięknie.....prawda?



42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przytulam Małgoś :*
      Ps. jak się ma leń? :)

      Usuń
    2. Ten to sie zawsze dobrze ma i panoszy:))
      Ale ja sie nie poddaje;)

      Usuń
    3. Czasem pozwól mu się rozgościć :)
      ja mojemu pozwalam

      Usuń
  2. i na mnie spadło trochę tego ukojenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam morze, Jońskie wspominam bardzo ciepło... czasami tak jest bardzo dobrze, inaczej może nie doznałabyś ukojenia... ściskam, i tęsknię do oceanu :* kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wyjazd na pewno mi pomógł, przyspieszył powrót do normalności.
      Ściskam Kochana :***

      Usuń
    2. Woda, las, góry, odnajdujemy tam to, co ucieka nam w mieście... kiss miła

      Usuń
    3. A żebyś wiedziała...
      Wczoraj to nawet tańczący nad polem tuman kurzu mnie zachwycił.

      Usuń
  4. Oj, tak, można się zapatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zobacz....to się wcale nie nudzi!

      Usuń
  5. Morze uspokaja, bardzo...

    Pięknie, cudne zdjęcia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I wiesz....zazdroszczę Ci ciągle tej bliskości morza
      :***

      Usuń
  6. Dla mnie morze szumi i ... pluszcze :) A na zdjęcia patrzę u Ciebie od wczoraj i ciągle mi mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może też potrzebujesz ukojenia i spokoju

      Usuń
    2. Po takim maratonie, wcale Ci się nie dziwię!!!

      Usuń
  7. Myślę o filmie i muzyce, którą wybrałaś Julio na ilustrację tego wpisu. Znajduję obietnicę słońca, które wszytko ukoi. Tak bardzo dawno nie byłam nad morzem... Wspaniałe widoki ujrzałam dzięki Tobie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten film wpadł w moje "ręce" wczoraj, zupełnie przypadkowo
      Słuchałam kolejnych utworów tego muzyka, szukając tego który najlepiej będzie współgrać z moimi odczuciami.
      kiedy zobaczyłam film....od razu poczułam że to to i nawet nie szukałam więcej.
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Mam same dobre wspomnienia zwiazane z morzem...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że ja też? :)
      Ściskam Judytko

      Usuń
  9. Tych kilka słów i fotografii, a wzruszyłaś mnie do łez...
    Jakoś ostatnio mam łzy na wierzchu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadwrażliwi tak mają, ja też tak mam....
      ale nie zmieniłabym tego w sobie

      Ściskam Słodka :*

      Usuń
  10. Oooo, tak, przepięknie:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze, że pojechałaś.. potrzebne takie ukojenie... przytulam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam Emko :***
      może udało mi się przerwać "czarną serię"

      Usuń
  12. O ile centralne Bałkany bardzo mnie fascynują - kłania się chęć studiowania slawistyki - to Grecja już nie budzi we mnie takiej sympatii... oczywiście uważam ją za piękny kraj, ale za takie uważam chyba wszystkie, więc to niekoniecznie komplement :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grecja się pewnie za to nie pogniewa :)
      jak sądzę, ma wielu fanów
      A pięknie....może być nawet na pobliskiej łące
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Najważniejsze, że znalazłaś tam miejsca i chwile, by wyciszyć myśli i pozwolić płynąć uczuciom...
    Wzruszyłam się, ale nie sposób inaczej...
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wrażliwą kobietą...pięknie
      Ściskam!

      Usuń
  14. no nie da się ukryć, że pięknie :)
    i tak nostalgicznie

    OdpowiedzUsuń
  15. A ta Grecja to gdzie dokładnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pięknie. Dobrze, że odpoczęłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ależ ja tęsknię za tymi wieczorami!!!

      Usuń
  17. Cudnie, mam nadzieję że trochę odettchnęłaś po ostatnich wydarzeniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pomógł i ten wyjazd, bardzo...
      Ściskam :*

      Usuń