czwartek, 11 września 2014

a tymczasem w Krakowie....


Pająki do Świąt się szykują
świetlne girlandy na moście rozwieszają









Wydaje mi się, że to ciut za wcześnie, nie?


ale skoro ludzie sztuczny księżyc na niebie wieszają
(dla wykreowania romantycznego nastroju zapewne)
to dlaczego nie! 

a kto pająkom zabroni ;)))



Ha! Założę się, że pierwsza w tym roku wspomniałam o Świętach. Wyprzedziłam nawet hipermarkety i reklamy telewizyjne! 
Bo oni to chyba gdzieś w listopadzie z kampanią ruszają ;)))

51 komentarzy:

  1. A ja widząc taką barwną pajęczynę mam raczej skojarzenie z pożegnaniem lata. Chyba dlatego że w pajęczyny wpadam tylko w lesie i tylko latem :) Słonecznie i serdecznie B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lata to wcale nie chcę żegnać. W tym roku przeleciało mi nie wiem kiedy. Już tęsknię za następnym.
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ech... No i teraz boję się wychodzić z domu :D Gdzie te pająki? :( :P
    A co robisz w Krakowie poza tym? :) Wycieczkowo, służbowo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kładce Ojca Bernatka :D
      Obrzydliwe są i ogromne!

      A w Krakowie bywam przelotem, rodzinnie.
      Teraz pewnie dopiero 8 listopada przyjadę (jak się uda)

      Usuń
  3. Ciekawa ta pajęczyna. Ale wolałabym jednak nie mieć jej...
    Księżyc śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja strasznie boję się pająków, jeszcze te malutkie zniosę....z trudem
      Ale duże bleeeeeee

      Usuń
  4. Ale cudowne świetliste pajęczyny. Te budzą we mnie podziw, zamiast odrazy. Jak zaczną puszczać świąteczne reklamy to ja powiem, to już było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pajęczyny wyglądały bajkowo, ale pająki nadal strasznie!!! :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. jakież Ty masz piękne postrzeganie świata!
    zazdroszczę :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś przecież trzeba tę radość znajdywać, chociażby w takich drobiazgach jak tęczowe pajęczyny :)
      jak to się mówi "mała rzecz a cieszy" :)
      ściskam :****

      Usuń
  6. No przynajmniej jeden nie robi niczego na ostatnia chwile;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno nie jest leniwy :)))))))

      Usuń
  7. O jaki pracuś :D... :)... Może myśli, że nie zdąży?...
    Ja tam wolę o świętach jeszcze nie myśleć... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja wolę nie myśleć, ale wiesz cała kładka jak choinka przez te pająki ustrojona. No nie sposób udawać, że nie widzę :)))

      Usuń
  8. Jesteś nieoceniona, śliczne fotki, a ja mam już zakupiony jeden prezent świąteczny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))
      Jeny juuuuuż, maaaaaaaasz prezent???
      Jesteś niesamowita!!! Ja najwcześniej w listopadzie zakupy świąteczne czyniłam, będąc strasznie zadowolona ze swej zapobiegliwości :)
      cmok :*

      Usuń
    2. Nie lubię na ostatnią chwilę i tak wiesz, wymyślam :)

      Usuń
    3. No i ja nie lubię.....ale jak za wcześnie kupię, to jeszcze zmienię zdanie co do trafności i cudowności tego co kupiłam :)

      Usuń
  9. Oooo, tak pierwsza jesteś:)))
    Zdjęcia obłędne.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochalam sie w tych kolorowych pajenczynach, przez chwile nawet zapomnialam jak sie boje pajakw:D Genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      zobacz ile może zdziałać kolor!

      Usuń
  11. Za pająkami nie przepadam...
    Święta, Boże mój jakie będą w tym roku...
    Modlę się, by były radosne, niczego więcej nie pragnę, to byłby najlepszy prezent...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już trzymam kciuki za Twoje Święta :*

      Usuń
    2. Piękna ta pajęczynka! Zawsze zachwycam się kunsztem tych sieci... Chociaż od pająków akurat to uciekam gdzie pieprz rośnie ;)

      Usuń
    3. I ja uciekam :)))
      dobry zoom mam :P

      Usuń
  12. Jaki szczęśliwy pająk, tyle wyżerki wpadło do jego sieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za tymi błyskotkami przybyłam jak sroka. I pociecha jest taka, że jako srak nie naptam na tym cudnym parapecie, a foty olśniewające. ;P

    No i powiązanie świąteczne oczywiste. Upasiony pająk będzie miał w końcu mikołajowy brzuchol!

    Zatem świątecznie buziaki zostawiam :****** i jeszcze jeden w lewą tylną nogę pająka. :*
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelki duch......Mirabelko!!! To Ty? Jak dobrze Cię widzieć!!!!
      Buziak w czółko i dwa poliki :))))

      Usuń
    2. Dobrze, żeś oszczędziła nos. Bom się waśnie zasiorbała.
      Nie wiedziałam! :( i tak bardzo mi przykro, ze mnie w odpowiednim momencie nie było.
      Ściskam mocno, a zarazem delikatnie przytulam. ()

      Usuń
    3. No skąd byś mogła wiedzieć.....
      Ale już jesteś i to jest najważniejsze

      A tak w ogóle....no to kto to widział na tak długo znikać
      co?!

      Usuń
    4. A taki to Mirabelka miała kaprys ;) i nawet troszkę jej głupio.

      Usuń
    5. Ano bywa. Pójdź w me ramiona zasmarkańcu i już więcej nie kapryś :)

      Usuń
    6. :************
      Teraz pozastanawia się jeszcze trochę, bo zupełnie nie wiem od czego znów zacząć ;)

      Usuń
    7. No to siada i pozastanawia się, bez pośpiechu :)
      I najlepiej od kawy zacznie :******

      Usuń
    8. :* Teraz już jestem pewna, że tęskniłam.

      Usuń
  14. Pająki mogą być pod warunkiem że siedzą sobie na tej swojej pajęczynie świetlistej ...:) Co Ty mówisz ...księżyc sztuczny, jak to tak ?
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak na sznurku się dyndał to sztuczny, nie? :))
      cmok :*

      Usuń
  15. No tak :) a sznurek to gdzie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedzie od księżyca ku ziemi
      czarny był jak noc stad go nie widać



      pssssyt......to balon taki co nad Wisłą się buja :)

      Usuń
  16. no własnie kto zabroni pająkom??? Ale i kto zabrania bawić się nam ..czemu nie cały rok????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dostawać prezenty!!!! :))))

      Usuń
    2. oj tak!!!chyba dałaś mi temat na posta:): chyba , zaraz się okaże jak z moją weną dziś:)
      Niespodzianki Ci jakiejś fajnej życzę:):

      Usuń
    3. Ooooooooooo byłoby pięknie, bo uwielbiam niespodzianki :))

      Usuń
  17. Jeszcze lato, a tutaj już nadają o prezentach świątecznych!!!
    Dziękuję Ci Panie Boże, że nie stworzyłeś mnie gojem i kobietą;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I całe szczęście że lato!!! Bo jakby tak jeszcze dżdżyło posypałabym się drobiazgi.

      Usuń