piątek, 8 sierpnia 2014

takie tam pierdoły

Czyli drobne różnice między męską a kobiecą rolą.
 
Męska sprawa to wyruszyć na polowanie i przynieść mamuta. Mężczyzna jest ważny i chwalony przez wszystkich za swoją odwagę i zaradność.
 

Kobieca sprawa, to takie tam pierdoły....
Wyprasowanie mężczyźnie koszuli, żeby miał w czym iść na polowanie (co prawda ja ogłosiłam bunt ;)
Nakarmienie mężczyzny przed tym bohaterskim czynem, żeby miał siłę do walki.
Przypomnienie mu o terminie i miejscu polowania. 
Posprzątanie jaskini, żeby mógł komfortowo odpocząć, kiedy już wróci. 
Uzupełnienie braków energetycznych mężczyzny po walce, czyli wydanie obiadu.
Wychwalanie pod niebiosa jego bohaterskiego czynu i duża doza zrozumienia dla jego zmęczenia, po tak ciężkim dniu.
Wreszcie wyprasowanie koszuli mężczyzny, żeby mógł godnie kolejnego wyruszyć na polowanie.....oby tylko na mamuta :P

aha i zapomniałam jeszcze....w międzyczasie kobieta idzie do pracy....zarobić na waciki.....takie tam pierdoły

Chyba jestem trochę zmęczona.....
 

Na szczęście, od poniedziałku URLOP!!!!


W planie jest to:



i to



A jak wyjdzie....zobaczymy.... :)


64 komentarze:

  1. I co ja mam napisac???
    Hmm..., jestes zdecydowanie zmeczona, ale racje masz /smiech/!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak się śmiejesz :))
      ściskam :*

      Usuń
  2. ło matko!!! :)))))))))))
    święta racja :)))))))))
    odpocznij kochana! zdecydowanie Ci się należy! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaskinia :) fajnie wybrzmiało to Twoje zmęcznie... I cieszy mnie widok książek, bardzo :) Paddy przywiózł mi książki Łukasza Orbitowskiego, a to na następny urlop

    kiss miła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za Twoim poleceniem :) te tytuły
      Dziękuję :*****

      Usuń
    2. Wiem, dlatego uśmiecham się od ucha do ucha :)

      i tu masz piękną składankę filmową do wysłuchania

      https://www.youtube.com/watch?v=lcDZBjM0vDg&index=5&list=RDNwfLye_xUR0

      Usuń
    3. Dziękuję :)
      Kojące dźwięki.....piękne....

      Usuń
  4. Grecja, ale super... :) Miłego urlopu więc Ci życzę, przywieź dużo zdjęć i dobrych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))
      Mam taki zamiar.
      Dużo zdjęć i dobrych wspomnień, z przewaga tego drugiego :)))

      Usuń
  5. oj ci jaskiniowcy ....
    baw sie dobrze Julcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Toya :)
      A Ty się czasem odzywaj, bo się martwię!
      Buziak :*

      Usuń
    2. bede:) i dziekuje rybko za pamiec...

      Usuń
    3. :********
      a wiesz, że zodiakalną rybką jestem? :)

      Usuń
    4. znaczy wyczulam bratnia dusze.... ja tez jestem rybka:)

      Usuń
    5. A pamiętasz jak przyszłam do Ciebie pierwszy raz? Aż mnie zamurowało bo zobaczyłam dokładnie taką muzykę jaką ja lubię i słucham :)
      Znak zodiaku to druga rzecz, która nas łączy :)

      Usuń
    6. pamietam pamietam:) no i co prawda nigdy nie mieszkalam ale urodzilam sie w Bialymstoku...

      Usuń
    7. No tak!!! To już trzecia rzecz!!!
      A Białystok fajny, na rynku dużo ludzi. A dziś to nawet Zorbę w którymś z ogródków grali :)

      Usuń
  6. Odpoczywaj dziewczyno, nabieraj siły na następne prasowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę odpoczywać, a po powrocie rozważam opcję strajku włoskiego ;)))

      Usuń
  7. baw się dobrze Panie Bobrze...oj! przepraszam - Pani Wiewiórko ;))))

    Miłego Julio, zaszalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zdechnięta wiewiórka, prawie jak bóbr ;)
      Zaszaleję i owszem!!
      Ściskam :*

      Usuń
  8. Samo zycie kochana-samo zycie:)))
    My ewoluujemy,a niektorzy jak jaskiniowcami byli tak dalej SA:))))
    Milego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. melduję posłusznie, że brak najważniejszego punktu 'programu' powyżej ;^) ..
    popieramy bunt żelazkowy i zachęcamy do rozszerzenia do piekarnika i odkurzacza :^)

    .. no i życzę pięknej podroży i tego niezwykłego nieba ... wiele dobrych fal ~~~~~~ :* :^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i już żałuję że nie mieszkasz ze mną :P
      Czuje że bunt nawet nie byłby potrzebny.
      Oj ma ta Twoja żona dobrze z Tobą :)

      Dzięki Piotrze :********

      Usuń
    2. hihi .... jej zdanie może być troszkę odmienne ;^) ... .. ale jest w tym sporo prawdy, że jako samowystarczlny wędrowiec i pielgrzym czuję się nieswojo jak nie ma równowagi w tych punktach 'programu' powyżej :^)

      odpoczywaj Julio ~~~~~~~~~~

      Usuń
    3. Aj, bo te kobiety, jak już mają dobrze, to nie doceniają tego co jest :)

      Dziękuję Piotrze ~~~~~~~~
      :*

      Usuń
  10. Samego dobra! I wypoczynku, takiego naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm going to Greece in September and can not wait, I have not been there before.

    Lovely squirrel picture he he, good weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You will be the first time in Greece? It'll be fun. The first time is always the coolest. For me, it will be the sixth time :)
      Thank You Marit
      Have a good weekend!

      Usuń
  12. Chyba troszkę jesteś:))))))
    Odpoczywaj i nabieraj mocy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz odpuść sobie sprzątanie jaskini i inne pierdoły i odpoczywaj!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskinię zasunę kamieniem i będę udawać, że jest spoko ;)
      ściskam Dzwoneczku :*

      Usuń
  14. Pozdrów Ateny, agorę, Sokratesa i wielu pomniejszych.
    Dużo słońca i pozytywnej energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowię wszystkich i nawet zorbę w Twoim imieniu zatańczę :))
      Dziękuję :)

      Usuń
  15. Takie tam pierdoły, a ile kobieta dla mężczyzny robi - takie tam pierdoły...
    Baw się dobrze na urlopie !!!
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest jak z robieniem przyjęcia w domu.
      Przychodzą goście siadają przy suto zastawionym stole, pełnym najróżniejszych przekąsek, które pani domu robiła przez wiele godzin......ale to norma
      I nagle wchodzi pan domu ze schłodzoną wódeczką i co wszyscy robią?
      Ooooooooooooooooooooo!!!!!!!

      Usuń
  16. gender is danger remember :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ech......nie będzie to łatwe
      Wczoraj w nocy odszedł mój tata

      Usuń
  18. Julio zabierzesz mnie do walizki, przycupnę w kąciku i polecę do Grecji.
    A tak poważnie: wypocznij i pozdrów moją ulubioną Helladę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uda mi się wyjechać, na pewno wezmę Cię do walizki

      Usuń
  19. Julio, dopiero teraz doczytałam. Bardzo mi przykro, bardzo. Mocno Cię przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Współczuję... Doczytałam wyżej...
    Mimo to próbuj odpocząć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Na razie próbuję wszystko zorganizować. Bo, dla utrudnienia, mama złamała nogę i jest unieruchomiona.

      Usuń
  21. kochana :(
    będę pamiętać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Dziś go pożegnałam. Trzymałam się dzielnie, aż w końcu rozsypałam w drobiazgi rzucając różę za trumną.
      To był cholernie trudny tydzień.....

      Usuń
  22. Coś mnie dzisiaj tchnęło, żeby tutaj zajrzeć i Julio Kochana, dopiero (także) doczytałam co u Ciebie się stało... trzymaj się.... nie poddawaj... nic więcej nie piszę, bo z własnej autopsji wiem, że żadne słowa nie ukoją bólu, wewnętrznego bólu po stracie jednego z rodziców.. Wiedz, że jestem z Tobą myślami i gorąco (choć wirtualnie) Cię przytulam i ocieram łzę z twarzy :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak....po prostu potrzeba czasu na pogodzenie się z tym że nadeszło nieuniknione
      dziękuję kochana :*

      Usuń
  23. żadne słowa nie wyrażą współczucia, trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :-*
      Nie myślałam, że tak będzie. Że im dalej tym jakby gorzej.

      Usuń
  24. To może już niech nie poluje ;) Albo zapoluje bez koszulki :) Masz wyczucie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba musi polować, bo nie będzie co do garnka włożyć

      Usuń
  25. Byłam na wyjeżdie a u Ciebie smutek..i takie to nasze zycie,,jeden się bawi drugi smuci...Julio ma miła przytulam Cie bo i co tu gadać.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jest życie.....
      Ściskam :*
      dziękuję

      Usuń
  26. przykro mi Julcia, przytulam mocno:)

    OdpowiedzUsuń