niedziela, 8 czerwca 2014

Słońce mnie woła


Słońce mnie woła, tak, jak tego maczka. Woła zza sztachet i krat. Przez niesamowicie wąską szczelinę próbuje do niego dotrzeć i ogrzać. I udaje mu się to. Potrafi podarować mu wystarczająco dużo energii, żeby ten mógł rosnąć i kwitnąć.

I ja potrzebuję takiej energii, potrzebuję oderwać się od codzienności. Zapomnieć na chwilę o sztachetach, kratach, o szpitalu i innych kłopotach. Zwrócić twarz ku słońcu i naładować baterie. Może właśnie tam, nad oceanem mi się to uda.

Znikam Kochani na trochę, odezwę się po powrocie.
Miejcie piękny czas!






36 komentarzy:

  1. ...nie tylko Ciebie woła :) Wszyscy pragniemy już lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszyscy prędzej czy później pójdą za słońcem :)

      Usuń
  2. Kochane jest lato naprawdę opalałam się dziś trochę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknego wypoczynku, wracaj wypoczęta i opalona :* kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. to Tobie życzę kochana cudownego czasu! Nazbieraj energię, dogrzej członki, wypocznij i dopiero wracaj ;) Buziaki wielkie :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała wrócić dopiero po uzupełnieniu braków energetycznych, wróciłabym pewnie dopiero za rok, a na taki luksus nie mogę sobie pozwolić.
      Dziękuję Kochana :***

      Usuń
  5. To dobrego czerpania ze słońca :)...

    OdpowiedzUsuń
  6. jej..... jak fajnie, że czeka Cię ten najbliższy czas :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak....bardzo go potrzebuję :****

      Usuń
  7. Dużo siły Julko. I nałap jak najwięcej najlepszej energii:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słodka :*
      Postaram się nałapać tyle pozytywnej energii, żeby starczyło jej do podzielenia się z Wami.
      Ostatnio miga mi lampka rezerwy

      Usuń
  8. To tym bardziej trzeba szybko uzupełnić zapasy, by nic cię nie wykrzywiło od środka, tak jak moją sąsiadkę;)
    Buziak* i szybko wracaj:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie daj Boże!!
    Dobijcie mnie jeśli taką się stanę!!!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w związku z tym było weekendowe kocykowanie na łonie przyrody, udało mi się tym słoneczkiem nie poparzyć :-) Tylko takie łapanie słonka mi pozostaje, bo urlop dopiero w połowie sierpnia :-/ Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weekendami też można jakoś ciągnąć :)) pod warunkiem że są ciepłe i słoneczne :)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Nie wierzę, zjadło mój komentarz !!!
    Po krótce miało być tak, iż robisz wszystkim przykrość opuszczając nas pozytywna duszyczko...
    Należy Ci się odpoczynek, ale napisz chociaż dwa słowa, i muzyka- obowiązkowo :)
    Trzymaj się i totalnie zresetuj
    eksperyment-przemijania.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak ja nie lubię kiedy mi komentarze zżera, zwłaszcza te w których się naprodukowałam!!!
      Kochana jesteś :))) dziękuję :**********

      Usuń
    2. Nie dziękuj tylko wypoczywaj, bo mnie się Hiszpania marzy tego roku i pewnie będę potrzebowała Twojej rady:)

      Usuń
    3. Ojej! Żebym tylko potrafiła Ci pomóc :)

      Usuń
  12. Więc niech Ci grzeje przez następnych kilka dni! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ino :)
      Jak wrócę, może wreszcie mi się wszystko poukłada i zacznę mieć czas
      Ty wiesz na co :****

      Usuń
  13. Wypoczywaj..i wracaj szczęśliwie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wypoczynku i miłego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Witaj!! I do zobaczenia :)

      Usuń
  15. Kraty są niedobre ...lepiej mieć słońce i wiatr we włosach ...wypoczywaj, łap tą energię garściami i upychaj po kieszeniach na zapas ile się da...przywieź ją z powrotem i magazynuj w ciepłym miejscu...:)
    Pozdrawiam cieplutko i pozytywnie
    Słonecznego, niezapomnianego i radośnie energetyzującego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najgorsza z krat jest chyba złota klatka, bo nikt inny nie widzi krat klatki.
      W kieszeniach energię przywieźć, to chyba będzie za mało. Wezmę może jeszcze ze dwa worki 60-litrowe :)
      Dziękuję Dalijko :*

      Usuń
  16. Pozdrów słońce, ale i przywieź go neico w uśmiechu i tekstach:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. No właśnie ubijam ciuchy w walizce :)

      Usuń
  18. idź w stronę słońca, a nawet biegnij, ale uważaj, u mnie dziś 37 st i chyba nawet kamienie się topią!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gdzie lecę temperatura raczej utrzymuje stały poziom
      milutkie 25 stopni i wiatr od oceanu :)

      Usuń