sobota, 14 czerwca 2014

malachitowa bransoletka

Dostałam ją wczoraj od mego brata ciotecznego, wręczył mi ją ze słowami:

"niech Ci przyniesie szczęście, niech zły los wreszcie się od Ciebie odwróci"

Spodobała mi się i od razu włożyłam ją na rękę. Lubię naturalne kamienie, lubię kolor zielony. Bardzo potrzebowałam czegoś, czego będę mogła się chwycić, żeby wyciągnąć się z dołka. Uwierzyłam w jej moc. 
I....to niesamowite, ale to działa!!! Czuję się lepiej. Czuję, że jestem silniejsza, że dam radę. Dostałam takiego energetycznego kopa!!! :))

A co najważniejsze i najbardziej niesamowite, poprawiło się memu tacie. Dwa dni temu myślałam, że to już koniec, a dziś siedzi i prosi o jedzenie!!


Z ciekawości pogrzebałam w necie i poczytałam o właściwościach malachitu:

Malachit jest jednym z najważniejszych kamieni dla ochrony przed negatywnymi energiami. Tworzy pole energetyczne z pozytywnymi wibracjami i wzmacnia naturalną osłonę, która filtruje wrogie wpływy, aktywuje psychiczny "radar" który wyczuwa niebezpieczeństwa. W średniowieczu noszono przy sobie malachit dla ochrony przed "złym okiem". Ten kamień nie tylko chroni, ale również podnosi wibrację przyciągającą pozytywne zbiegi okoliczności i powodzenie życiowe. 


To co? Energetyczna piosenka i można dalej walczyć! 
Wiem, czuję, że będzie dobrze. 
Musi być!




52 komentarze:

  1. no jak nie, jak tak? i to niekoniecznie dzięki malachitom ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra...może niekoniecznie ;P
      ale nagle i niespodziewanie znalazłam w sobie siłę
      no dobra przyznaję....wsparcie przyjaciół mam ogromne :)))))
      cmok :*

      Usuń
    2. ale co prawda to prawda: malachitowy prezent na pewno dodaje radości i sprawia, że wszystko zaczyna się widzieć jaśniej :)
      fajnego masz brata ciotecznego...

      Usuń
    3. :)))))
      Fajny! Dobry! I do tego lekarz :D

      Usuń
  2. Jagienka rację ma. :))
    Cieszę siez dobrych wieści.
    Sił na dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy się widzi jakąś odmianę, poprawę, siły wracają :)

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego Julio! Malachity, to tylko początek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :-*
      Byłam już trochę podłamana czarną serią. Ale teraz czuję że coś się odmieniło :)

      Usuń
  4. Julio, cycki w górę i do przodu :)))

    Nie poddawaj się...to zwykła sinusoida życiowa, nic więcej.
    Ja wierzę w moc kamieni...no pochwal się tą pięknotą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Zauważyłam taką zależność....jak się czymś pochwalę, to zaraz się sypie
      Więc po cichutku tym razem :*****

      Usuń
    2. A tak myślałam że z tego powodu nie pokazujesz...ja wyznaje podobną zasadę :)

      Usuń
  5. Malachity są piękne

    Dobrze mieć kuzyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze mieć przyjaciół, których słowa są cenniejsze od kamieni :*

      Usuń
  6. To miłe ze strony Twojego kuzyna :)

    Kiedyś interesowałam się takimi "magicznymi" właściwościami kamieni. I śmiałam się, kiedy wyszło, że dla mojego znaku zodiaku szczęśliwy jest onyks, zwany także "kamieniem samotników" :P

    Będzie dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dzieciństwa pamiętam jak kiedyś tata podarował mi kamyk, o ostrych kształtach i srebrnym metalicznym kolorze.
      Powiedział, że to bryła srebra :))) a ja uwierzyłam!

      Usuń
  7. Uff! Nareszcie :)! Piękny prezent :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      też wczoraj odetchnęłam
      wciągnęłam powietrze w płuca głęboko i bez lęku

      Usuń
    2. I teraz oddychaj pełną piersią :)

      Usuń
    3. Dziękuję :)
      będę :*

      Usuń
  8. A gdzie zdjęcie? :) Dobra życzę, żeby się uspokoiło, ułożyło, niech będzie w życiu nudnawo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdjęcia brak :)
      bo jak pokażę to moc utraci!
      Dziękuję Teresko :)

      Usuń
  9. ...a pod poprzednim wpisem życzono Ci, byś miała jakiś talizman. No i proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełniające się życzenia!
      To rozumiem :)

      Usuń
  10. Dołączam do teamu Jagienki i Agaji ;)
    Najważniejsze, że jest lepiej! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) trójca moja kochana
      jest lepiej, i mam nadzieję że ta tendencja się utrzyma

      Usuń
  11. Jesli malachit by nie zadzialal zawsze mozesz wziasc cegle i przypieprzyc;))(taka luzna rada;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Maga.................kocham Cię :)))))
      zawsze mnie rozbrajasz takimi tekstami :D

      Usuń
  12. Niech żyje malachit! Niech Ci się spełnia i przyciąga pozytywne energie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że tak się czujesz. Malachit, czy nie ważne, że cos działa. Pewnie malachit i podświadomość, że to może malachit ;DDD
    Pozdrówka i dla Taty również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba się chwycić czegoś"namacalnego" :)
      Dziękuję Polly :-*

      Usuń
  14. Jak najwięcej wyciągnij z niej siły i tej noo, energii malachitowej:)))
    Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trzeba będzie to i ze sznurka, na który malachity nanizane, wyciągnę energię!
      a co!

      Usuń
  15. Julka tak Cię lubię, że podaruję Ci poranek, któy wreszcie Cię przekona, że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych, to jutro pamiętaj - JESTEŚ SZCZĘŚCIARĄ
    Wyprzedziłaś mnie z muzą , szukałam tego bo usłyszałam na kanale muzycznym wielkie dzięki
    eksperyment-przemijania.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))) piękny podarunek!!!
      przyjmę z radością
      kochana jesteś :****

      Usuń
  16. Zielony to dobry kolor -kolor uzdrowienia, wolności i nadziei, malachit wspaniały wybór ( ma chłopak pomyślunek ) i jeszcze do tego wyjątkowo twarzowy dla rudzielców :) Amulet pierwsza klasa :)
    Cmok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozstaję się z nią! Tak na wszelki wypadek.
      cmok :*

      Usuń
  17. Julka trzymam mocno kciuki za zdrowie taty. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma chłop szczęście! Tyle ludzi trzyma za niego kciuki!
      Dziękuję :*

      Usuń
  18. piękna historia i dobre wiadomości
    wiele dobrych fal ~~~~~~~:^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Piotrze :*
      dobre fale przyjmuję, jak wiesz, w każdych ilościach :)

      Usuń
  19. Walcz, walcz dziewczyno! Pokaż bransoletkę ! uwielbiam malachit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walczę...a teraz to baterie ładuję :)

      Usuń