czwartek, 8 maja 2014

okna i drzwi - wpis dedykowany

Przed wyjazdem do Bolonii Toya poprosiła mnie o zrobienie kilku fotek okien i drzwi, a że dziewczynę lubię to zrobiłam :)
Szczerze mówiąc tyle tego tam było, że sama nie wiedziałam co wybrać. Chciałam, przede wszystkim, żeby było różnorodnie. Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają :))) 

 Najpierw okna z bonusem....czyli takie które mają okno w oknie






Potem te, które dołączyły tu z uwagi na piękną oprawę 





I te z pięknym odbiciem w szybie







To okno urzekło mnie ciepłym kolorem



 A to....prostotą :)



Drzwi mam już mniej, chyba częściej gapię się w chmury







Na koniec moje ulubione :)))
perełeczka


42 komentarze:

  1. Raj dla fotografow . Swietne ujecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje rybko:))))) jestes po prostu kochana,
    wszystkie sa super, ale prostota jednak wygrywa...:)!
    buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) no żesz przecież jakżeby inaczej
      urzeka Cię widzę to samo
      Buziak :*

      Usuń
  3. naprawdę jest co podziwiać. mnie też głowa kręciła się dookoła :) przepiękne zdjęcia i obiekty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Polly :)))
      dobrze że tam chodniki równe, przynajmniej się nie wywaliłam :)

      Usuń
  4. Ależ piękne!!!! Obiekty i ujęcia.
    Moja Średnia kiedyś usiłowała zbierać fotki portali, ale tego jest za wiele....

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ujęcia, masz oko Julka, i to nie jedno!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet dwa i to niebieskie :))))
      Dzięki Migafko :*

      Usuń
  6. Piękne okna na świat i Toya sobie przez nie niczym księżniczka na muzyczny świat popatrzy...
    Pozdrawiam Julia
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na świat i świat się w nich odbija
      Pozdrawiam sia :)

      Usuń
  7. Okna raczej dostojne, piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tego najprostszego...ostatniego
      które akurat najbardziej mi się spodobało :)

      Usuń
  8. Niezwykłe okna i drzwi, w każdym coś jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie każdy znalazłby tu swoje ulubione :)

      Usuń
  9. Kto by pomyślał, że tyle może się zmieścić w zwykłym oknie, w zwykłych drzwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle już tu napisano, ale i ja nie mogę milczeć: naprawdę urocze zdjęcia z oknami w rolach modeli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jagienko :)
      Model był cierpliwy i stabilny (co najważniejsze)

      Usuń
  11. Ostatnie drzwi wyglądają jakby skrywały jakąś tajemnicę, przepiękne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Widzę, że rudzielce mają podobną wrażliwość :)

      Usuń
  12. Super :) Drzwi potężne , okna dostojne jak przystało na piękne miasto z taka historią ...robią wrażenie...bardzo lubię okiennice i widzę ze jest tu takie :):);) Ostatnie drzwi niejedną historię zapewne skrywają :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię okiennice, dlatego tak to okno przyciągnęło moją uwagę.
      a ostatnie drzwi......ileż osób musiało przez nie przejść!
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Piękne oprawy okien i drzwi :) i taka reflekscja, chyba (i całe szczęście, że) nie było globalizacji i unifikacji w czasach kiedy powstawały te budynki. Ładnie to pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żeby była :)))))
      Dziękuję Marku :)
      A jak Twój weekend? Owocny fotograficznie?

      Usuń
    2. poplątało mi się troszkę i na fotografię nie mam czasu

      Usuń
    3. Ojej przykro mi :(
      Niech się zatem jak najprędzej rozplącze.

      Usuń
  14. To ostatnie jest takie autentyczne, nie takie lukrowane, jak z katalogu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm to by się Marianowi nie spodobało, bo jego do lukru ciągnie :P

      Usuń
  15. ....aaach, te ornamenty, rzeźbienia, figury! Kiedyś to potrafili tworzyć architektoniczne dzieła, zachwycające starannością wykonania i niebanalną formą. A dziś? Może i jestem staroświecka, lecz współczesna, modernistyczna architektura jakoś nie budzi we mnie pozytywnych odczuć.
    Pozdrawiam i zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))
      Jaka miła niespodzianka! Witaj :)))

      P.S. Ja chyba też jestem staroświecka :)))

      Usuń
  16. There were many gorgeous windows, it tells a lot about the house and its history.
    Good Saturday from Marit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. especially the last door must have a lot of mysteries!
      Thank You Marit

      Usuń
  17. Cuda!!!! Julka, ja maniakalnie kocham fotografowac okna i w nie...zaglądac wieczorową pora jak prowadzam psy na spacer. Nie z takiej ciekawości 'sensacyjnej": kto, co i jak? ale dostarcza mi to wiele wrażeń powiedziałabym natury estetyczno-filozoficzno-artystycznej, pobudza wyobraźnię, nieraz zachwyca, uruchamia się wyobraźnia, snuję historie tych ludzi... Tak. Jestem podglądaczką. Takie sa nagie fakty. A twoje okna cudne! Chętnie w nie bym pozaglądała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję dokładnie to samo kiedy mijam, zwłaszcza uchylone, okna. Szczęk naczyń, odgłosy rozmów, czasem słychać radio.....resztę dowyobrażam sobie :)

      Usuń