wtorek, 8 kwietnia 2014

zajączek przykicał ;)


Przykicał do mnie zajączek od Iny, czym sprawił mi ogromną radość :)) 
Bo lubię dostawać i kartki i listy. A dostałam oprócz karki i list.

Bardzo cenię wszelkie dzieła rąk ludzkich, zrobione z myślą o konkretnym odbiorcy. 
W takich rzeczach jest zawsze kawałeczek serca i ciepłe myśli. 
Ktoś w końcu poświęcił mi swój cenny czas. 

Ina pisze mi że kartka nie idealna.....idealne to są w sklepie :)) 
Równiutko wycięte przez maszyny. A ta jest po prostu taka Twoja...dziękuję :***

A poza tym....nareszcie mogę się przyjrzeć jak wygląda dzieło jej rąk. Tu odchylić, tam pozaglądać, podotykać....ciekawe :)

To jeszcze muzyka, która dziś za mną chodzi :)))) bardzo

Pięknego dnia Kochani :*
I dużo zajączków...tych radosnych


18 komentarzy:

  1. przepiękny zajączek :)
    Miłego dnia kochana :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleństwo....a poprawia nastrój :)
      Dziękuję :***

      Usuń
  2. śliczny taki.... bardzo śliczny :-)
    Ina jest niesamowita! I ja wiem coś o tym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobra i ciepła dziewczyna :)
      Z resztą inni tu nie wytrzymują :P

      Usuń
  3. tak, najbardziej lubię właśnie takie kartki od serca... przypomniałaś mi, że święta za rogiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie!!!
      Święta w tym roku chyba mnie zaskoczyły...

      Usuń
  4. bardzo ładna i radosna kartka. te ręcznie wykonane są najpiękniejsze, bo niepowtarzalne i maja duszę człowieka, a nie maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi! Po co komu precyzja, kiedy dostaje kawałek serca :)

      Usuń
  5. Aż się zarumieniłam normalnie... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przystało na osiemnastkę :****

      Usuń
  6. Rewelacyjny zajączek...taka cudna niespodzianka i pamiątka. Bardzo sobie cenię ręcznie wykonane prezenty - ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to masz coś wyjątkowego i bardzo, ale to bardzo osobistego w tej kartce. Takie rzeczy mają duszę i mogą trwać z nami wiele lat, a nawet... dłużej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      I niech mi co poniektórzy nie mówią, że to tylko wirtualny świat.
      To żywi, prawdziwi, cudowni ludzie!

      Usuń
  8. Pięknego dnia.. eeee... nocy i jutra :D. Zajączek cudny! :)... Też dostałam dziś/wczoraj? karteczki takie ręcznie robione :D... Przepiękne to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ja karteczek nie robię, też bym Was obdarowała.
      Dziękuję :*
      Tobie tez pięknego dnia :)

      Usuń