piątek, 18 kwietnia 2014

przedświąteczne zakochanie

Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Kiedy tylko weszłam do sklepu przyciągnął mój wzrok. Podniosłam go do góry, zerknęłam na cenę.....sporo.... Obeszłam sklep ze trzy razy, ciągle wracając do niego, dotykając, głaszcząc. Nie...jednak nie....nie potrzebuję przecież porcelanowego zająca. Po co? Ceramiczną brytfannę, talerz na jajka....no to jeszcze ok, ale zając?

Oj szybko po niego wróciłam. Wiecie jak to jest z zakochaniem...ciągnie jak nie wiem co. Zauroczył mnie chyba ten jego uśmiechnięty pyszczek. Uśmiecha i mnie :)


I wczoraj zaczęłam razem z nim przygotowania do Świąt, moją ulubiona część przygotowań :) malowanie jajek.


szklanki z farbką wyglądają jak drinki :)
 


 Nie bawię się w malowanie woskiem i czy wydrapywanie wzorków
po prostu wychodzi mi to nieszczególnie
niech już lepiej będą ładne jednokolorowe :)


Byłam zadowolona z efektu :)
Zając jak widać też :)


 O! I tego akceptującego spojrzenia potrzebowałam.
Myślę....że ciasta też mu się spodobają :)
Jakoś te Święta przygotujemy :)




Kochani!
Już dziś chciałabym złożyć Wam życzenia świąteczne, 
zanim kuchnia mnie wessie :)

Odpoczynku, oddechu, miłych spotkań w gronie bliskich
Dużo słońca, smaku, zapachu i wielu radosnych chwil
Po prostu Wesołych Świąt :)


63 komentarze:

  1. Julka i wzajemnie Wesołych Świąt Tobie ;))!
    U mnie takie zwariowanie, że jaja pewnie na ost chwilę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))
      Dlatego ja te jaja na pierwszy rzut wzięłam. najpierw przyjemności, potem obowiązki....taka moja dewiza (od całkiem niedawna)

      Usuń
  2. Zając ma tak świetną minę, że sie zakochała również, a ujęcie przy talerzu z jajkami- bombowe:))

    Spokoju :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On mi trochę z mordki Homera przypomina :)))
      Nawet łepek podobnie przekrzywia ;)

      dziękuję :*

      Usuń
  3. Oj tak, zając ma wyjątkowo zadowoloną minę...
    Aby tylko ciasta ukradkiem nie spróbował!!!!
    Tobie i najbliższym i ZAJĄCZKOWI!!!! Wszystkiego Dobrego nie tylko na święta!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalistą od ciast jest Homer :) pewnie już czeka na sernik....kiedyś mu bardzo posmakował ;)

      Dziękuję Pat :****

      Usuń
  4. ten zajączek ma takie filuterne spojrzenie. Nie dziwię się, że nie mogłaś się oprzeć jego szelmostwu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stał tam bidulek wciśnięty między świeczniki i wazony, to go wzięłam do domu :)))

      Usuń
    2. no nie mogłam go samego zostawić na święta
      tym bardziej, że widziałam, że się DO MNIE uśmiecha.....no wybrał mnie :)))
      po prostu :))

      Usuń
  5. Śliczny jest :)
    Julio, będę pamiętać :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączek prześliczny :), uśmiechający :D...Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności!. Dziękuję i radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeszcze raz Wesołych Świąt!

      Usuń
  8. No proszę jakie piękne jaja

    najbardziej lubię jednokolorowe :)

    Pięknych świąt Julio :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz!
      Podobny gust mamy. Bo i Hugo i biżuty i nawet jaja :)))

      Dziękuję Małgoś :*

      Usuń
    2. :*

      Myślę, że łączą nas jeszcze inne zamiłowania :*

      Usuń
    3. Oj tak :) Tylko nie sposób tu wszystko wymienić :)))
      :*

      Usuń
  9. Wszystkiego dobrego i rodzinnego, Julko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt Julka :) Zajączek super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))
      Może modelem był jakiś zając z twego lasu ;)

      Usuń
  11. Zajączek zajefajny :) Pomoże Ci przy kuchni - wesprze i pochwali pozytywnym spojrzeniem widać ze mu się u Ciebie podoba :)
    Ja mam całorocznego na dworze pod krzewem sobie kica i wszystko ma na widoku ....:)

    Dużo pozytywnej energii , radosnych kolorów, słońca i uśmiechu :)
    Pozdrowionka kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten Twój to samiec czy samiczka? Bo jakby co u mnie chłopczyk :)))
      No wiesz o co mi chodzi....motylki, serduszka i takie tam :)))

      Buziaki :******

      Usuń
  12. Ja padnę Jula Ty to masz pomysły...fajne i urocze ...:):):)
    Tylko że ja pojęcia nie mam ? Może zerkniesz? intuicyjnie co byś powiedziała ? Ona to li czy On ? :)
    http://2.bp.blogspot.com/-BA3VgrUpQcM/UzdCFFt49SI/AAAAAAAAPLI/zwNMLrA4jm4/s1600/12.jpg

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no.....dziewczyna....na 100%
      Ta nieśmiałość w spojrzeniu i taka niepewność w postawie....dziewczyna
      To co? Myślisz że nam się rozmnożą?
      Bo że zakochają się w sobie to ja już widzę, nie ma zmiłuj :)))))

      Usuń
  13. No to dziewczyna...! Prawda ze urocza ? Też nie mogłam się oprzeć jak ją zobaczyłam :)
    No ba...z tym rozmnażaniem problemu raczej nie powinno być..tylko gdzie będą mieszkać :) ? :) Hę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.....na swoim mieszkać powinni!!
      choć tęskno by było....
      wiesz......chyba musielibyśmy zamieszkać wszyscy razem :D

      Usuń
    2. Zaiste Salomonowa mądrość Jula...:) :) :)
      Wesoło by mogło być ...:) Hi, hi...nie no musze dac sobie chwilkę na radosny śmiech , bo to sobie własnie wyobraziłam ...:):):)


      Usuń
    3. hahhaaha a teraz pomyśl....przyszłaby na świat taka szósteczka zajączków.
      i dajmy na to trójka w macie a trójka z połyskiem :))))

      Usuń
  14. Julio, zdrowych, spokojnych, pełnych nadziei i miłości Świąt :*

    Śliczny zajączek, że nie wspomnę o jajeczkach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maminko :****
      I wzajemnie.....radości i spokoju

      Usuń
  15. śliczny jest ... hihi a ja myślałem, że to tylko tu w Stanach jest inwazja zajączków już od dwóch miesięcy w sklepach :^)

    wiele dobrych Świątecznych fal ~~~~~~~~~~~:^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm...a może ten też amerykański :))))

      Dziękuję Piotrze :**

      Usuń
    2. najpewniej z kraju smoka ;^) co to zajączków nie pożarł jeszcze ale tworzy w setkach milionów sztuk ;^))

      ~~~~~:****

      Usuń
    3. Mówisz?
      A taki "ładny, amerykanski" mi się wydawał :D
      Buziaki :****

      Usuń
  16. Dzisiaj jeszcze do 22 w przychodni, ale jutro mam zamiar odpoczywać gotując :-)
    Julia wszystkiego dobrego na nadchodzące Święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko :*
      Twoja pierwsza Wielkanoc na "nowym"
      niech będzie pięknie :)

      Usuń
  17. zajączek do zakochania! :))) piękny! :)
    u mnie jaja dziś w cebuli ugotowane i takie właśnie bardzo lubimy :)
    kochana... cudownych Świąt Ci życzę :*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i ja lubiłam w cebulniku farbować. Ale to jest tak: zbieram ja zbieram te łuski od cebuli i któregoś dnia, w przypływie potrzeby zrobienia porządków, co robi mój facet?
      Ano właśnie, dokładnie tak...wyrzuca :)
      Ma dar wyrzucania tego, co potrzebne i chowania tego, co akurat specjalnie wyjęłam :))))
      farbek nie rusza....wiec maluję na kolorowo :D

      Dziękuję ;*****

      Usuń
  18. Usmiech ma powalajacy!!!
    Nie dziwie sie, ze wrocilas po niego!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo! I Ciebie uśmiechnął :)
      Serdeczności Judytko :)

      Usuń
  19. Śliczny zajączek i ten uśmieszek ;)
    Smacznych jajeczek życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Vero :)
      Pięknych Świąt :)

      Usuń
  20. w takim słodziaku też bym się zakochała :)))
    Tobie też wesołych i pięknych świąt z rodziną i przy kolorowych pisankach :D
    wyszły cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze że się uśmiechasz
      Przytulam bardzo mocno :*
      Pięknych Świąt :)

      Usuń
  21. Tobie również Wesołych!
    Zajączek cudny :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze, najszersze, serdeczne życzenia świąteczne! Pisanek, mazurków i śmingusa na najbliższy czas. Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      I pozdrawiam już świątecznie :*

      Usuń
  23. Zdrowych i pogodnych świąt oraz mokrego dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknych Świąt życzę C pozytywna kobieto, przyjemności w gronie najbliższych i kochających bezgranicznie i jeszcze zadowolenia z każdego kolejnego dnia życzę Ci ja :)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sia :*
      Tobie też pięknych i radosnych Świąt :))

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Wesołych Świąt Toya :)
      Fajnie, że się odezwałaś :***

      Usuń
  26. Wesołych Świąt, pełnych radości i miłości. :) Uśmiech zająca bezcenny. I odessaj się od kuchni! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirabelko :***
      Odessałam się od kuchni i przyssałam do czerwonego wina :)))

      Usuń