niedziela, 30 marca 2014

zawilcowy las

O!
I takie powinny być wszystkie weekendy! 
Wypełnione słońcem, błękitnym niebem, naturą, spotkaniami z przyjaciółmi, wszystkim tym co piękne, miłe i dobre. W głowie....w głowie też mnóstwo marzeń i pozytywnych myśli. 
Po takim weekendzie, choć fizycznie zmachana, psychicznie czuję się genialnie. 
Tyle, że pewnie zaraz bryknę do łóżka i odlecę....ale to nic :)

W piątek po pracy, tak jak zamierzałam, pojechałam do zawilcowego lasu. Jeszcze trochę mokro...ale cudownie!!! Las wyścielony, biało-zielonym kobiercem.


Kiedy nie ma liści na drzewach, słońce przedziera się między gałęziami,
tworząc na pniach mozaikę świetlnych plam 




W takim miejscu i w takiej chwili, kiedy cała ziemia kwitnie,
 do głowy przychodzą same romantyczne myśli


No bo te drzewa poniżej....
to jeszcze dwa drzewa splecione w miłosnym uścisku, 
czy już jedno.....


No i trochę tam poklęczałam
nie żeby za karę...tylko żeby być bliżej
natury :)





A jak Wam minął ten czas? 




No to teraz lecę do Was nadrabiać zaległości :)



53 komentarze:

  1. tak jak myślałam :) cudne! Zawilcowy las jest niesamowicie romantyczny... :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak myślałam - w sensie, że spodziewałam się wspaniałej relacji z tego weekendu :)

      Usuń
    2. Jeszcze będę miała ciekawsze relacje.....mam nadzieję że zaciekawią
      Bo dziś cały dzień jeździłam po Podlasiu w poszukiwaniu.....
      no i o tym innym razem :))) jak ogarnę
      Dziękuję :*******

      Usuń
  2. a mnie różne różności zatrzymały i niestety nie powędrowałam tym razem...

    pięknie u Ciebie, wiosennie i lekko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w tym roku chyba wiosna rozkwitła też w mojej głowie i moim sercu,
      bo też jest mi fajnie i lekko :)

      Usuń
    2. :)) oddycham głęboko
      korzystam z chwili

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  3. U mnie dzisiaj było dużo słońca i świeżego powietrza (pomimo dokuczliwej alergii) no i pochłonęła mnie obserwacja ryb w stawie :) Cieszę się, że udał Ci się weekend :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak się ryby mają? :)
      Ja dziś podglądałam bociany.....uwijają się jak w ukropie :)

      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
    2. A dobrze, wygrzewając się cały dzień zasłuchały się rechotu żab i przy okazji najadły się chleba :)

      U mnie jeszcze bocian nie zawędrował. Chociaż w piątek widziałam lecącą parkę bocianów :)

      Usuń
    3. :))) bezcenne chwile zapatrzenia i wyciszenia
      oby jak najwięcej takich!

      Usuń
    4. Nadchodzą ciepłe dni, więc będzie więcej wyciszenia się :)

      Usuń
    5. I strasznie się z tego cieszę :)))
      I cieszę się że tymi wyprawami weekendowymi zaraziłam mego faceta, bo już dziś mnie pytał....a co za tydzień? :))))

      Usuń
  4. Taki las, takie chwile i czujemy w sobie radość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak niewiele trzeba.....piękno i odrobina wyobraźni :)

      Usuń
  5. Jak dla mnie to enigmatyczny las Sherwood. Czekam na zdjęcia ze spotkania z Marion Robin Hoodem oraz ich przyjaciółmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację!!!! A ja się zastanawiałam skąd znam ten widok :)
      Jakbym umiała robić zdjęcia moim myślom.....byłby i Robin i co tylko chcesz
      Ale jeszcze tej umiejętności nie posiadłam :) chociaż ćwiczę....bardzo :)))

      Usuń
    2. Jeszcze parę takich wypadów i będziemy mogli podziwiać Twoje mysli.

      Usuń
    3. Oho to dopiero by było!!!!!
      Nie wiem, czy to dobry pomysł :)))))
      Chyba, że tylko niektóre :P

      Usuń
  6. Piękny spacer, dziękuję buziaku :)

    śliczne zdjęcia, już widzę jak leżysz i fotografujesz te cuda listne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wykładałam się tam w różnych ciekawych pozycjach :))))
      a i tak....cholera.....zdjęcia nie oddają magii tego miejsca!!

      Usuń
    2. dałaś radę ze zdjęciami :) dopisałam sobie w głowię całą aurę tego miejsca :)

      Usuń
    3. Dzięki :)))
      Kiedy wrócę z salsy może uda mi sie zgrać zdjęcia z niedzieli. Sama jestem ciekawa jak wyszły :)

      Usuń
    4. ach ten las... i piękne zawilce

      Usuń
    5. No dokładnie!
      I miałoby to zamienić się w wybetonowany park?

      Usuń
    6. ludzie są bez skrupułów, wiesz jak to dzisiaj jest

      ktoś realizuje swój plan i już

      Usuń
    7. dokładnie
      mam nadzieję że protest coś zmieni

      Usuń
  7. Przy fiołkach jednak nie poklęczałam (zwyciężyło: "Co ludzie powiedzą...." i takie tam), ale mały pachnący bukiecik stoi sobie obok i pachnie...
    Ale że pogoda dziś była taka wiosenna bardzo, też mnie wywlokło trochę poza dom. I zaraz lecę do siebie, żeby choć słówko o tym zapisać i zdjęcia pokazać :-)
    No to.... sweet dreams :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja czekam na Twój wpis :))

      Ale że nie poklęczałaś???!!! Ej.....dałabyś radę :)))
      jak chcesz to przyjadę z Tobą poklęczeć :))))
      tylko nie wiem, czy za tydzień jeszcze będą
      fiołki

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe klimatyczne fotki. Wiosna w pełni :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))
      Jak Cię tu dawno nie było! Fajnie że zajrzałeś :))

      Usuń
  9. zawilce dla mnie leśne oznaki wiosny! Dziś zrobiłem jedno zdjęcie zawiców film się suszy zobaczymy co wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać Twoich zdjęć!!
      A przy okazji.....nie wiesz, co to mogą być za drzewa?

      Usuń
    2. to proste Julka to są dęby i graby :)

      Usuń
    3. No dla Ciebie pewnie proste :)))
      Dla mnie drzewa bez liści to zagadka....brzozę odróżniam :D

      Usuń
  10. Julia wyglądasz na zakochaną - te zdjęcia, to widoki z Twojego serca- tylko tak dalej :)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz??? :)
      Czuję się lekko i radośnie.....i przestałam się przejmować ludźmi którzy nie przejmują się mną :)
      cokolwiek by to nie było....dobrze mi z tym :)

      Usuń
  11. O matulu!!!! Cud-nie!!!!

    U mnie też pięknie...nie byłam jednak nigdzie, "zarobiona" jestem :(

    Dzięki :) Piękny spacer, piękny las :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie Maminko :) żebyś wiedziała
      A czas kiedyś się wreszcie znajdzie i tego Ci życzę :*

      Usuń
  12. Piękny ten Twój las. Ostatnie zdjęcie magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas bylo ponad 20 stopni:):) ale lasow w poblizu nie ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to tulipanów moc :))
      Dzień dobry Stokrotko :*

      Usuń
  14. Sobota to podróż i wszystkie przygotowania do.W niedziele rano z Diabłem jogging niebieska ścieżką, odrobinę lasem, jak on pięknie pachniał, mech, powietrze... mniam.. zaciągałam się do zawrotów głowy,
    słońce, bezwietrznie, woda, popołudniu żaglówka, a wieczór spotkania z przyjaciółmi..no i cóż, minęło jak sen złoty dziś mgłę mamy tu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "W niedzielę rano z Diabłem jogging.......jak on pięknie pachniał"
      no tak mi się przeczytało.....i poleciały myśli nie wiadomo gdzie :))

      Usuń
    2. No bo Diabeł też pięknie pachniał, po joggingu - tyle że inaczej ;))

      Usuń
    3. ech....to może nie brnijmy w ten jakże miły temat.....bo ja mam dziś jakieś szczególnie wyczulone "powonienie" :))))))

      Usuń
  15. Pięknie spędzony czas Julio ...
    My wokół domu buszowaliśmy ale też było przyjemnie...ziemia tak pięknie pachnie , pszczoły mają raj na wrzosowisku to sama przyjemność tak obserwować ich krzątaninę ...i pogoda cudna słoneczna ...Filutek radosny z nosem w świeżo skopanej ziemi...tak można żyć :)
    Przesyłam poniedziałkowe PYK ;) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) Twoje poniedziałkowe PYK pobudzające niezmiernie i rozweselajace

      I widzisz...ja u Ciebie na kładce pomajtałam nogami a Ty w tym czasie w moim zawilcowym lesie poturlałaś się ze mną po trawie. I pięknie jest!!!!

      Radosnego dnia :)))))

      Usuń
  16. Tak dawno nie byłam w lesie :) Wypadałoby do niego wrócić, bo taki spacer po lesie fantastycznie odpręża : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej....to niesamowite źródło pozytywnej energii :)
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Znaczy rozwijam się, w miejscu nie stoję....cieszy mnie to bardzo :)))
      Dzięki :*

      Usuń