poniedziałek, 10 marca 2014

zachód słońca nad Narwią

Zachód słońca nad rozlewiskami Narwii i na dodatek widziany z lotu ptaka, nie da się porównać z niczym innym. Dlatego też postanowiłam poświęcić mu osobny wpis. Nie będę go zakłócać zbędnymi słowami. 
Tylko muzyka  i obrazy......najpierw muzyka.....


Teraz możecie oglądać.....








Anioł....przeleciał tuż nad słońcem
widzicie jego skrzydła? :)




I to cudowne zamglenie
sprawia, że widok wydaje się jeszcze bardziej nierealny...
magiczny.....


Pięknego poniedziałku Kochani :)

60 komentarzy:

  1. :)))

    Pieknie Rudzielcu :)
    sie rozmarzam ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj łapkę....porozmarzamy się razem....

      Usuń
  2. Cudne widoki, coś niesamowitego :) Najbardziej urzekły mnie zdjęcia: 4, 5, 7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było magiczne....i żadne zdjęcie w pełni tego nie odda.
      Dodaj do tego odgłosy ptaków....

      Usuń
  3. Przepiękne!
    Czemu ja nigdy nie mogę lecieć balonem nad Narwią ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooooooototo i teraz tak na głos i na okrągło :)
      zadziała!

      Usuń
  4. piękne.
    pierwsze miejsce czyli 5pkt zdjęcie numer 3...
    buhahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha taki mały prywatny konkursik? :))))
      Ciepłe słowo wystarczy, punktów mi nie trzeba
      Ale Ty to przecież wiesz :)

      Usuń
    2. no wiem, jak ktoś sie wdrapie na szczyt to wszyscy widza kto jest debeściak

      Usuń
    3. :)))))))))))) rozbrajasz mnie dziś
      przecież wiesz, że ja fotograf-amator jestem
      nie mam wieloletniego doświadczenia
      a wszystko co robię, robię intuicyjnie, emocjonalnie
      a jak wyjdzie.....to się nawet cieszę :D

      Usuń
    4. nie umiem wybrać tego naj....
      wszystkie są przepiękne :-)))

      Usuń
    5. I wybierać nie musisz :)))))
      fajny luz co?
      ciesze się, że Ci się podobają :****

      Usuń
  5. no nie!! aleś zaczęłą tydzień, przecież po takich zdjęciach to tylko biec na łono natury, a nie pracować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na dodatek dziś też piękna pogoda!!!
      Nie mogłoby to lać od poniedziałku? :D

      Usuń
    2. No wkurzające to niezmiernie :))))))
      ale urlop oszczędzam na później
      przecież będzie jeszcze piękniej :)))

      Usuń
  6. Zdjęcia mówią same... piękne :) Muzyka też.

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. żebyś wiedziała.....łzy w oczach się kręcą, kiedy widzi się piękno naszej ziemi

      Usuń
  8. Ślicznie :) Skrzydła Anioła bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuwał nad moim szczęśliwym lotem :)
      Mówiłam kiedyś że mam cudownego Anioła :)

      Usuń
    2. ale odjazd, rozumiem że te zdjęcia też z lotu balonem....no odjazd na maksa, ja też chcę!!!!!

      Usuń
    3. Dokładnie tak :)))
      Tyle, że na dwa wpisy podzieliłam zdjęcia
      A odjazd jest mega!!!!!

      Usuń
  9. Cudnie. Zazdroszczę Ci tego lotu:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. magiczne :)) Anioł najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz....musiałam zrobić mu zdjęcie, żeby mi potem nie mówili że go nie ma :)

      Usuń
    2. jest, jest i to nie jeden. znam nawet rudego anioła :))))))))))))))))))))))

      Usuń
    3. :))))))))))))))))))))))))))))

      "Za szybko chcesz wiedzieć wszystko
      już masz pretensję
      do samego Boga, że odłożył słuchawkę -
      do własnego Anioła Stróża, że nietypowy
      nie biały, ale serdecznie rudy -
      podobno na dwóch etatach...."

      ks. Twardowski nawet o nim pisał :))

      Usuń
    4. :DDD śliczne :D
      z tego wynika, że rude Anioły są bardziej pracowite niż te białe :))

      Usuń
    5. No jak nie patrzeć....tak :D
      Przynajmniej starają się nadążyć ze wszystkim :))))

      Usuń
  11. piekne zdjecia , a to ze skrzydlami powala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anioł leciał bardzo powoli...pewnie specjalnie przeleciał blisko słońca, żebym go zauważyła :))))))

      Dziękuję toya :*

      Usuń
  12. Przepięknie, rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to widoki do rozmarzania się....i ta pora roku....klucze gęsi kreślące strzałki na niebie....cudo!

      Usuń
    2. właśnie, bardzo ładnie masz w tej swojej okolicy :)

      Usuń
    3. A żebyś wiedziała :) Trzy Parki Narodowe w zasięgu ręki :)

      Usuń
  13. Wrażeń ciąg dalszy ...taki zachód nastraja marzycielsko ...
    i widoki i słońce i zamglone pejzaże i wiatr we włosach i nawet skrzydła anioła ...a powiem Ci ...potężnie opiekuńcze skrzydła ma Twój anioł...:)

    Pozdrawiam lekko zamroczona i rozmarzona...
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi mieć takie duże skrzydła, bo dużo lata :))))
      Pewnie jak zaczynał miał malutkie, ale wiesz....nosi mnie. No a gdzie ja, tam on...przepracowany pewnie biedaczek :)))

      Rozmarzaj się Kochana....bo to cudny stan
      Buziaki :*****

      Usuń
  14. Uwielbiam magię zachodów słońca .... rozpływam się dosłownie...
    :) Dziś jest tak słonecznie że aż niebezpiecznie, nakręcam się wiosennie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się wczoraj nakręciłam, zrzuciłam kurteczkę no i waham się.....nie jestem przekonana, czy to była dobra decyzja ;)

      Usuń
  15. Pieknie. Kocham takie widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nasza Polska właśnie :)))))))))))

      Usuń
  16. Cudowna feeria barw....bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz romantyczną duszę Maminko :****

      Usuń
  17. fiu, fiu niezapomniane widoki :) faktycznie warte osobnego wpisu :) ale nie żebym zazrdościł, nie gdzie tam :) wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha zupełnie nie zazdrościsz, tylko odpaliłeś motocykl stąd ten warkot :))))
      Dziękuję :)

      Usuń
  18. Bylam u Ciebie wczoraj ale nie komentowalam ,juz nie mialam sily,ale teraz nadrabiam.
    Widzisz jak to czasem dobrze glosno ponarzekac komu trzeba w ucho:).....i bum.....masz....piekne widoki,plenery,slonce,niebo,a co za tym idzie Ja sobie tez korzystam bo moge posiedziec z poranna kawa przy pieknym zachodzie slonca.
    Za co bardzo serdecznie dziekuje:)
    Buziam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No o poranku zachód oglądać, toż to cud :))))
      Rozumiem że niedziele miałaś "na bogato"?
      Buziaki :*********

      Usuń
  19. Natura nie tworzy kiczów, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie.....nic nie trzeba podkręcać, upiększać, żaden program do obróbki nie potrzebny :)

      Usuń
  20. Chyba bym jednak wsiadła w ten balon, dla tak cudownych widoków zaryzykowałbym :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak! Tak czułam :))))
      A strachu nie będziesz czuła....mogę Ci to obiecać :)

      Usuń
  21. Bajowe... Szczególnie to odbite słońce...

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam rozlewisko Narwii, ilekroc jade do Białego... Lubię się tam zatrzymać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz wiosną.....tam budzi się życie :)

      Usuń