piątek, 7 marca 2014

wczorajszy dzień....

...był wyjątkowy, piękny, cudowny.  Pełen ciepłych słów, wzruszających życzeń.
Najpierw zaskoczył mnie kolega, ten z parteru, kiedy wręczył mi taki drobiazg...miłe :)
 

Potem tłumy kolegów i koleżanek w pracy, uściski, przytulenia. Nie spodziewałam się, że będą pamiętać o moich urodzinach. 
No i tyle życzeń od Was, tyle pięknych słów.....chyba nigdy, nie dostałam od losu tak dużo, jednego dnia. To uskrzydla. Dziękuję :*

No i oczywiście popłakałam się i to kilka razy. Pierwszy raz, kiedy przeczytałam wpis Dżej. Chyba się starzeję, skoro aż tak się wzruszam :))))

Była też miła i pyszna kolacja z winem. 
Było Happy Birthday w wielu wersjach, w tym w takiej wyjątkowej tylko dla mnie, zaśpiewanej i zagranej na gitarze :)))  (też mnie wzruszyła)

A na koniec dnia, od przyjaciółki "Niedźwiedzicy", która kiedyś tu bywała, ale teraz jest zbyt pochłonięta smakowaniem prawdziwego życia, żeby tu bywać, dostałam taki śliczny kolaż. I równie piękne życzenia. I pomyślałam....że takim kolażem mogłabym się Wam przedstawić i pokazać. Tak więc z wielka nieśmiałością.......witajcie :*


78 komentarzy:

  1. Julka, właśnie tak sobie ciebie wyobrażałam! Piękność z ciebie!
    I następna wersja: Happy Birthday!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesu, ale Ty jesteś piękna !!!
    A ze cię na zywo widziałam, to wiem, że foty nie kłamią :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha kochana jesteś :***********
      A ja Cię na żywo nawet przytulałam!!!

      Usuń
    2. intymnych szczegółów nie zdradzaj :P:P

      Usuń
    3. Z tym, co to na ulicy pod blokiem??? no dobra o tym nie powiem :P

      Usuń
    4. ale że JA ?? pod blokiem ??:P:P:P

      Usuń
    5. hahahaha nic więcej nie powiem :P

      Usuń
  3. Zalatana jestem w tym tygodniu, wiec cię dopiero teraz urodzinowo ściskam :) pozdrowienia z wiosennej Brukselki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci ego zalatania troszkę zazdroszczę. Tyle fajnych miejsc odwiedzasz.
      Dziękuję :****

      Usuń
  4. Jula...brak mi słów ..rudowłosy anioł :) Taki spokój bijący ze zdjęć ukazuje marzycielską Julę a płomienne włosy i chochlik w oku zdradzają szaloną naturę :) Tak to widzę :)
    Bardzo pięknie ...tyle osób okazało Ci swoją sympatię...to cos znaczy...hmmm...tylko co ? hmmm ? Już wieeem ze jesteś KOCHANA i POTRZEBNA i DOCENIANA i WYWIERASZ POZYTYWNY WPŁYW NA INNYCH :)
    Pyk i Myk tyle Ci powiem ...i dodam Ole ...Hej :)
    Więc MOC jest z Tobą - to powiedziałam ja postrzelona Dalia z głową w chmurach i tego nie cofnę !
    Buziaki :)
    ps. Witaj na wizji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ty chyba chcesz żebym ja się znów wzruszyła i popłakała :)))))))
      Dziękuję :*************
      Kochana jesteś!!! Uwielbiam Twoje rozmarzenie i szaleństwo i wszystkie te pyk, myk i ole :))))) Żebyś Ty wiedziała ile Ty radości wnosisz w moje życie :)))
      buziaki :*******

      Usuń
    2. Teraz to ja się wzruszyłam...ojoj pociągam nosem ..ale tak bardzo radośnie:)
      I wzajemnie ...a ja na ogół nie ukazuję swych uczuć ale niewzruszonej postawy w tym wypadku zachować się nie da - zbyt duża dawka pozytywnych emocji ...i znowu pociągam nosem...cholerka zaraz sie popłaczę :) ( zgodnie z umową nie kasuję załzawionego tekstu bo z serca a i łzy w tym wypadku dobre są )
      Aloha :)

      Usuń
    3. No i będziemy sobie tak razem pochlipywać :))) łomatko a myślałam, że tylko ja tak mam!!! Całe szczęście, że nie, razem raźniej się nawet wzruszać :) Cieszę się że Cię spotkałam :****
      Bardzo się cieszę :))))

      Usuń
    4. Dziś dzień pełen wrażeń...ja również bardzo się cieszę że spotkałam Cię na swej drodze rudowłosy Aniołku :)
      Pięknych snów :)

      Usuń
    5. :))))))) Pięknych snów dziewczyno z głową w chmurach :****

      Usuń
  5. Urodzinowo ściski uściski i mlaski :* cudowna i piękna Niewiasto!

    Niech miłość i radość łapie Cię za serce każdego dnia i niech nie zabraknie Ci nigdy tchu, na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja się za Tobom stęskniłam :))))
      Buziaki :**********
      I dziękuję :))))

      Usuń
  6. Po prostu: Ania z Zielonego Wzgórza!!! :-)))
    Zawsze tak ją sobie wyobrażałam.
    I do dziś niezmiennie darzę ją ogromnym sentymentem.
    To chyba oczywiste, że Ciebie też...... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żesz chyba a jakżeby inaczej :)))))))))))) że tak nieskromnie powiem
      Anię też lubiłam....pochłaniałam :)

      Usuń
  7. Piekna i madra babka. Juz Ci wczoraj pisalam, wiesz lawinowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))) tak Kochana....rozpętałaś lawinę ciepłych słów
      aż się spłoniłam :))))
      dziekuję :************

      Usuń
  8. :) Piękny ten kolaż. Teraz dopiero mogę zobaczyć do kogo jest podobna Amy Adams w "American Hustle". Ona jest podobna do Ciebie :)

    Miłego dnia i dzięki za tą ciepłą atmosferę u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))
      Atmosferę tworzą ludzie, którzy tu przychodzą. Jesteś jednym z nich. To w części i Twoja zasługa.
      Miłego dnia :)

      Usuń
  9. Wow! Julka, piękna dusza i piękna cielesność! :))
    UlalaA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*****
      właśnie to napisała mi wczoraj moja przyjaciółka, i wtedy wzruszyłam się po raz trzeci :))
      P.S. a ja jestem zupełnie zwyczajna :)))))

      Usuń
    2. a dodam naprędce, że tak właśnie sobie Ciebie wyobrażałam ;)

      Usuń
    3. Naprawdę? :)))))
      To fajne i ciekawe zarazem....bo Magda też tak mnie sobie wyobrażała :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. A tłem do książeczki jest moja tapeta na komputerze :)
      nie wiem czy rozpoznajesz :)
      co prawda przysłoniłam żonkile.....ale :)))

      Usuń
    2. jasne, że rozpoznaję, od razu zwróciłam uwagę :P

      Usuń
  11. ...a powiadają, że uroda nie idzie w parze z inteligencją...kto to wymyślił ???!!! :)))

    Julio, no Śliczna Jesteś...po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...no i mądra, oczywista oczywistość :))

      Usuń
    2. :))))))))))))))))) dziękuję Maminko kochana :************

      Usuń
  12. Piekna dusza w pieknej i madrej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgoś :* Piękna i Mądra Kobieto :)

      Usuń
  13. Piękna w środku. Piękna na zewnątrz. Bardzo bije od Ciebie wielka siła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej....dziękuję :)))) znów się dziś czerwienię cały dzień :*********

      Usuń
  14. Jak zobaczyłam Ciebie na zdjęciach, pomyślałam "Ania z Zielonego Wzgórza" . Uwielbiałam Anie
    Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja ją uwielbiałam!! :))
      Dziękuję Grażynko :*

      Usuń
  15. O Matko! Ale zaserwowalas mi poranek...ze lzami! OK, ok, lzami szczecia, ale i tak smiesznie to wyglada jak siedze tu w pracy i rycze przed komputerem!!! Masz super ludzi na Swoim blogu. Wiem,powinnam zagladac czesciej, ale wiem, ze nie jestes sama, a jak bedziesz mnie potrzebowac to napiszesz. Czuje sie zaszczycona fatem, ze wklejilas moj kolaz...dziekuje. Sciskam Cie mocno Kochany, madry, piekny i dobroduszny Rudzielcu...buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiu Kochany :)))))) no to sobie wzajemnie serwujemy te wzruszenia. Wczoraj ryczałam ja, dziś Ty. Taka to miłość na odległość :))))
      A kolaż mnie urzekł po prostu!!!!

      Ściskam Cię mocno (w sierpniu oczywiście na żywo)
      A....i jakby co Charaktery zbieram :*********

      Usuń
  16. Wszystkiego Najlepszego slicznotko:)
    Wspanialych Marzen i sily do ich spelniania...
    W wiesz ze mialas urodziny dzien po moich? Moze to stad podobne gusta....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))

      I widzisz! Wszystko się wyjaśniło :) skąd , co i jak.
      W takim razie spóźnione ale najszczersze życzenia. Spełnienia marzeń :***

      Usuń
  17. No to dałem plamę, ale nadrabiam pręciutko. Wszystkiego najlepszego Julka! :) I pamiętaj zawsze się uśmiechaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu dałeś plamę ;)))
      Po prostu wydłużyłeś moje święto....dziękuję :*
      Uśmiecham się....ile tylko dam radę :))))

      Usuń
  18. So fine, beautiful images.
    Good weekend of Marit.

    OdpowiedzUsuń
  19. Julka, ale Ty jesteś fajny rudzielec!

    OdpowiedzUsuń
  20. To po operacji?! Wyglądasz na tych zdjęciach bardzo kobieco. Prawie Cię nie rozpoznałem bez wąsów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafał!!!!!!!!!!!!!!!
      Gdyby nie fakt, że jestem bardzo pozytywnie naładowana po salsie (i dwóch kieliszkach szampana) to normalnie strzeliłabym focha :P :P :P

      Usuń
    2. typowe! natury nie oszukasz

      Usuń
    3. Ojjjjjjjjj grabisz sobie :P

      Usuń
    4. Oj już się tak nie bosz... Mnie eNNka po drugim zdjęciu rozgryzła, że kobieta w środku...

      Usuń
    5. Nie zauważyłam w Tobie kobiety :) wrażliwość tak, ale nie kobieta ;)))

      Usuń
  21. Piękną kobietą jesteś :)... Piękne urodziny miałaś i kolejny dzień, oby większość kolejnych dni była taka :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :****
      Abi....to jest taki cudny i magiczny rok, że aż się boją kiedy i z której strony coś się rypnie. Bo dziwnie dobrze mi jest :)

      Usuń
    2. odpukaj :), nie musi się rypać, dlaczego nie miałoby być szczęśliwie zawsze?

      Usuń
    3. Odpukuję w co mogę. Puste, niemalowane i nie wiem co tam jeszcze :)
      masz rację dlaczego miałoby nie być dobrze?!
      To, że do tej pory tak nie było o niczym nie świadczy :)

      Usuń
  22. fajnie mieć takie urodziny :) super, że tyle fantastycznych osób wokół Ciebie, zdecydowanie więcej, niż tych niefajnych ;D
    a kolaż.........a przede wszystkim modelka.....zresztą sama wiesz ;D
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ślicznoto :*******
      Kiedy rano się obudziłam....leżałam sobie i myślałam.....jak niewiele trzeba mi do szczęście. Dobrzy ludzie i ciepłe słowa i już. Już jestem szczęśliwa.
      hmmmmm..........a może to jednak wiele?
      Pięknej soboty Polly :******

      Usuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :) Tylko sie nie śmiej, ja naprawdę lubię to święto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marku :*
      I nie śmieję się....fajnie że pamiętasz i że składasz życzenia kobietom.
      To bardzo miłe :)))

      Usuń
  24. dołączam się spóźniona ale bardzo szczera w swoich najlepszych życzeniach dla Ciebie kochana.. wszystkiego co sobie tylko zamarzysz oby sie ziściło :)
    Jesteś piękna - ale to już wiesz :)
    Buziaki wielkie :***************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się robi miło, tak cieplutko, kiedy ktoś mówi mi że jestem piękna....choć ja tego zupełnie nie widzę...ale jednak cudnie to usłyszeć :))))
      Dziękuję emko :)
      Całus siarczysty :**************

      Usuń
  25. Ależ piękne - piszę o Tobie i kolażu :)
    Twój dzień urodzinowy cały mówi, że masz wyjątkowych ludzi wokół siebie, bo i Ty jesteś wyjątkowa :-)
    I buziaki jeszcze :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*****
      Tak...do ludzi mam szczęście :))))
      I wiesz....każdy człowiek jest na swój sposób wyjątkowy :******

      Usuń
  26. Dołączam do wielu ciepłych słów. W rudości jest Ci do twarzy, a reszta... jest niedopowiedzeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krzysiu :)))
      Ależ dziś piękny słoneczny dzień. Od rana mam w sobie jakąś niesamowitą energię. Wiedziałam że ten dzień nie będzie zwyczajny :) i nie jest
      czeka mnie wielka frajda!

      Usuń
    2. Każda okazja na frajdę jest dobra.

      Usuń
    3. Można by rzec, że dzisiejszy dzień spędziłam z głową w chmurach :)

      Usuń
  27. Może się zdziwisz, ale moje wyobrażenie o Twoim wyglądzie sprawdziło się na zdjęciach w kolażu. Jest tak, jak miało być :))). Przepraszam, że się spóźniłam z życzeniami, ale dzisiaj Ci piszę, bądź zawsze szczęśliwa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :****
      I nie przepraszaj! Dzięki Tobie moje urodziny trwają trzeci dzień :)))))

      P.S. fajnie że tak mnie sobie wyobrażaliście bo to znaczy, że wnętrze współgra z wyglądem zewnętrznym :))

      Usuń
  28. Ja jak zwykle spóźniony refleks! Kiedy już wszystko po imprezie pozamiatane:) Kochana, zyczę ci szczęścia w zyciu, tak banalnie i dobrych ludzi na twojej drodze. jestes piękna dziewczyną. Dokładnie tak sobie ciebie wyobrażałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt późno....nawet tort się nie ostał :)))) choć kieliszek wina zawsze się znajdzie :))
      Dziękuję Agnieszko :*****

      Usuń