wtorek, 11 marca 2014

to samo tylko z dołu

Po sobocie pełnej wrażeń i niesamowitych widoków, po przemarznięciu i wygłodzeniu, powinnam w niedzielę siedzieć w domu i odpoczywać. Może i powinnam, ale ja tak nie umiem. Kiedy widzę słońce, czuję w sobie ogromną energię (muszę w wolnej chwili sprawdzić czy na dachu mam kolektorów słonecznych). 

Tak wiec kontynuując wypowiadanie na głos marzeń, czyli "my to się w ogóle z domu nie ruszamy" udało mi się wywalczyć kolejną wycieczkę. W to samo miejsce, ale tym razem drogą lądową :))

Rozlewiska Narwi....przepiękne....już rozkrzyczane wiosennym ptactwem, choć jeszcze gdzieniegdzie skute lodem.
Znów może najpierw dźwięk...a potem obrazy. Chciałabym żebyście choć w części poczuli urok tego miejsca....





wierzby w polu....to taki bardzo swojski i polski widok


Chmury układają się w takie wzory, jakby niebo bawiło się w lustro,
jakby chciało odtworzyć ślady lodu na rozlewiskach


cudowny błękit




 Most w Śliwnie
Żeby się przedostać na drugą stronę rzeki, trzeba ciągnąć za linę, tą którą widać powyżej barierki.
Pozwala to pontonowi przepłynąć do kolejnej kładki.
Kładki ciągną się przez całe rozlewisko i dzięki temu można z bliska przyjrzeć się miejscom, 
które tak normalnie moglibyśmy zobaczyć tylko z łódki







Nad głowami klucze dzikich gęsi...płyną po niebie jak wstążka poruszana wiatrem






Pięknie prawda? Wiem, że wrócę tu za jakiś czas, kiedy wszystko się zazieleni i zakwitnie :)

50 komentarzy:

  1. Ty powinnas robic zdjecia do folderow reklamujacych Twoj region, zdolniacho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że ktoś by to kupił? :))))))))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ty masz wszystkie u mnie za darmo :)))))))))

      Usuń
    2. WSZYSTKO? hehe juz mam niecenzuralne mysli:D

      Usuń
    3. AA wszystkiE!! szkoda, ze nie wszystkO:p

      Usuń
    4. hahahahaha nie martw się...też mam tę przypadłość że mi się często KOJARZY :))))
      To znaczy że wszystko z nami OK. tak myślę ;P

      Usuń
    5. mysle, ze z nami jest absolutnie sycko ok:D

      Usuń
    6. Albo i lepiej niż ok. :D

      Usuń
  3. Kartkę ma rację. Zdjęcia są dobre . gratuluję i proszę o jeszcze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :))))
      Wiosna idzie i będzie tu na pewno więcej zdjęć z moich wypraw :)

      Usuń
  4. Chyba muszę tam się wybrać :) Ten ponton na linie mnie ostatecznie przekonał :)
    I ja oglądałam przepiekne klucze dzikich gęsi podczas weekendu, jeden był ogromny!

    Luię też iść przez ciemne miasto i słyszeć krzyk lecących gęsi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tam chodziłam....myślałam sobie - dlaczego odkryłam to dopiero teraz, dlaczego tak dokładnie zwiedza się miejsca do których się wyjeżdża a tak po macoszemu traktuje swój region. Nadrabiam zaległości :)

      Usuń
  5. O mamuńciu!!! Już sobie wyobrażam jak cudownie musi być latem!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kwitnie dużo wodnych kwiatów a wszystko jest soczyście zielone :)

      Usuń
    2. Ooooo,latem to tam jest RAJ!!!!!,tak mysle:)

      Usuń
    3. Sprawdzimy i udokumentujemy :D

      Usuń
  6. Pięknie ujęłaś tę wciskającą się wiosnę:)
    Jeszcze tylko Marznne spalić i utopić i jesteśmy w centrum wiosennego słońca pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biurze jest tylko Marzenna, ale co roku stawia opór i nie chce dać się utopić :)
      Dziękuję :*

      Usuń
    2. Zaciągnij ją do kuźni

      Usuń
    3. hahahahahaha no ja Cię proszę!!!!!! :)))))))))

      Usuń
  7. A ja znów się powtórzę: Piękne te zdjęcia, zwłaszcza te przedostatnie :) Po wpisach widać, że miałaś ciekawy weekend i bardzo dużo ruchu i powietrza :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))
      Tak to był cudny weekend. W następny podobno ma padać :(
      Pozdrawiam :**

      Usuń
  8. bardzo chętnie zobaczyłabym te widoki zazielenione ... są przepiękne :)
    :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat proste :)
      a) czekasz aż się zazieleni
      b) przyjeżdżasz
      :))))

      Usuń
  9. Przepiękne miejsca, przepiękne zdjęcia - szczęściara z Ciebie, że masz niedaleko takie piękne zakątki.
    U mnie urbanizacja przoduje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielone płuca Polski :)))
      dziękuję :*

      Usuń
  10. Prześlicznie tam! Nic tylko się zatopić w tych widokach, zapachach, odgłosach... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I buzię do słońca wystawić :)))

      Usuń
  11. Serce się wyrywa na taka wycieczkę...po remoncie koniecznie musimy gdzieś pojechać ( to tak a propos utyskiwania tylko praca...dom...praca..:) )
    Zdjęcia przepiękne ...
    ps. ostatnio bardzo często przed snem słucham takich odgłosów ...to chyba znak zew natury wzywa :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))))
      Takie weekendy, kiedy uda mi się wyrwać z domu...czuję że odpoczęłam, mimo fizycznego zmęczenia.
      Moja kosmetyczka ma taką płytę z szumem morza....o przy tej to dopiero odpływam :)
      Buziaki :*

      Usuń
  12. ślicznie, ślicznie i jeszcze raz ślicznie.....

    a do tego... czy dobrze patrzę, że te długie nogi to Twoje są? bo jak dobrze, to dodam kolejny raz: też śliczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda mam na sobie sukienkę, i nogi stosownie długie, ale kamera w laptopie mam nadzieję wyłączona :P :P czyli to nie moje nogi :)))

      Dziękuję :))))

      Usuń
  13. przepięknie, aż się chce pogalopować w siną dal :))) nie mogę się doczekać, aż się troszeczkę zazieleni. takie malutkie pączuszki i listeczki. kocham to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to najcudniejszy moment tej jaśniutkiej zieleni szkoda, że to tak krótko trwa.

      Usuń
  14. Chmury mnie zauroczyły ;)
    A tak a propos dwóch perspektyw wycieczki... Była kiedyś taka piosenka:
    Ty pójdziesz górą, ty pójdziesz górą, a ja doliną
    Ty zakwitniesz różą, ty zakwitniesz różą, a ja kaliną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Była, masz rację :)))
      a ja poszłam i tu i tu
      będę i różą i kaliną
      dwa w jednym :)))
      Pozdrawiam zabieganą dziewczynę :*

      Usuń
  15. Najbardziej podoba mi się druga fotografia. Jej chmurność jest wniebowzięta:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja ją lubię :) Wasza Chmurność
      te białe maźnięcia pędzla :) nadają jej szczególnego charakteru :)

      Usuń
  16. Pięknie, lubię Twoje wycieczki :) klucz boski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chcesz ze mną podróżować :**

      Usuń
  17. Uwielbiam wierzby, mokradła, jeziora... przepięknie u Ciebie. A zdjęcia naprawdę potrafisz malować, nie dziwi nr 1 w rankingu :) Lubię tu bywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      W tamtym konkursie nie biorę udziału już od dwóch wyzwań. Tylko punktów tyle mi się nazbierało, że wiszę na pierwszej pozycji :)))

      A zdjęcia robię głównie dla siebie, po to, żeby utrwalić piękno. No i po to żeby móc się z Wami nim podzielić. Wkładam w każde z nich kawałeczek swojej duszy :)

      Usuń
    2. Na dobranoc musiałem tu wrócić aby chwilę pooddychać spokojem jaki tu panuje... Zdjęcia są tak nastrojowe, że chciałoby się już tam być i chodzić po tych polach... Zazdroszczę pozytywnie, też mam taką oazę spokoju i nie mogę się doczekać kiedy tam wyjadę. Ale już niedługo, może pod koniec miesiąca i zostanę tam aż do końca października. :)
      Dobrej nocy. Podładowałem akumulatory. :)

      Usuń
    3. Późno chodzisz spać.....
      Twoja oaza to ta na działce 273? :)))
      Na wzniesieniu pod lasem, z widokiem na łąkę, rzekę i młyn (o którym opowieść mi wisisz) Z szumiącymi brzozami i polami zbóż z chabrami i makami.
      Pięknie :)

      Usuń
  18. Piękne zdjęcia... Zachwycam się :)...

    OdpowiedzUsuń