poniedziałek, 24 marca 2014

Tajemniczy książę z mokradeł

Pozwólcie sobie przedstawić pewnego tajemniczego księcia, którego spotkałam w niedzielę na mokradłach, w pobliżu przylaszczkowej polany. Uroczy prawda?


Wyjątkowo cierpliwy i spokojny z niego model. Zdążyłam nawet zrobić mu kilka ujęć. 
Nie to, co ten raptus Cytrynek, za którym przebiegłam pół puszczy. 
Co prawda, za księciem musiałam wejść w mokre i mlaskające bagno, ale jak już go znalazłam, nie uciekał, tylko pozował....może próżny? 
A może był tak spokojny, bo czekał na buziaka? Niedoczekanie jego! Nie wierzę w możliwość spotkania księcia z bajki, nawet w tak uroczym miejscu jak to. A poza tym...co mi po pięknym księciu. Z pięknym facetem tylko kłopot jest... 

Rozgadałam się....a las chciałam wam pokazać a nie gadać o facetach. 
Jeszcze tylko godna oprawa muzyczna i możemy wędrować....































A może w wersji czarno-białej?




68 komentarzy:

  1. księcia nie widziałam z cytrynkiem ;) Książę jest Twój ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. W mokradła! Co za poświęcenie. I nawet mu buzi nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałam. Bałam się ryzykować. Jakiś taki za ładny był jak na żabę.
      A wiesz....facet nie może być śliczny, bo wtedy zaniedbuje kobietę i koncentruje się tylko na sobie. Ja to lubię jak facet jest trochę brzydki, tacy kochają najpiękniej :)

      Usuń
  3. mokradła w wersji b-w bardziej mnie pociągają :) i książę :)! Może pozostać w kolorze :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie mówiłam!!! Z ładnym zawsze kłopot. Już ma branie ;)))

      Usuń
  4. jakie tajemnicze mokradła. bardzo klimatyczne miejsce i faktycznie może kryć niejednego zaczarowanego księcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100 %
      ale sama wiesz jak to potem jest.....same kłopoty ;P

      Usuń
  5. Może i dobrze, że nie całowałaś, jakieś halucynogeny by Ci się przyplątały, ja się tam na płazach nie znam, ale tak, słodziak z niego :)

    pięknie w tym mokrym lesie, bardzo podoba mi się ten klimat, który uchwyciłaś. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :***

      A z pierwszym lepszym księciem, to ja się nie całuję ;)

      Usuń
    2. Z resztą znasz mój "ostrożny" stosunek do płci przeciwnej :*

      Usuń
    3. znam, te wszystkie Lucki-Picki

      masakra

      Usuń
    4. No właśnie....dystans...dystans...dystans...

      Usuń
    5. hahahaha a ja fenkuła
      z dużą ilością pieprzu :D

      Usuń
    6. tylko?

      też mam w lodówce, myślę jak go urządzić

      Usuń
    7. Im prostszy sposób przygotowania, tym lepiej, jak dla mnie
      Kroję go w talarki, polewam dobrą oliwą z oliwek, na to świeżo mielony pieprz i sól morska.
      No i kieliszek wina :)
      I nic więcej nie trzeba. No może jeszcze masaż stóp :D

      Usuń
    8. mam wszystko :) masaż się znajdzie :)

      Usuń
    9. Czyli faktycznie....masz wszystko :*

      Usuń
    10. https://www.youtube.com/watch?v=Bz8iEJeh26E

      :)

      Usuń
    11. :* dziękuję
      klimatyczne bardzo
      współgra z moimi myślami

      Usuń
  6. las niesamowity, nic dziwnego, że takiego księciunia tam spotkałaś, ale myślę, że on nie pozował tylko czekał na tego buziaka i co? ...i nic, biedaczyna musi czekać dalej, a wiadomo czy jeszcze tej wiosny ktoś w te mokradła się zapuści??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie mógł powiedzieć o co mu chodzi? Ech Ci mężczyźni! Wszystkiego się domyślaj, wszystko zgaduj!
      Ma za swoje, niech czeka na grzybiarki :P

      Usuń
    2. taka już ich uroda,więc czasem je coś, albo ktoś omija..

      Usuń
    3. No właśnie...coś im może przejść koło nosa ;)

      Usuń
  7. wiesz, jak oglądałem Twój las, do muzyki, którą zapodałaś nie dość, że pomoczyłem sobie nogi w tamtejszych mokradłach :) to jeszcze ... rozmarzyłem się. Ale nie za olchami, wierzbami i dębami. Tylko za tym co tam w klatce piersiowej się tłucze. Chyba się starzeję bo coraz częściej dopada mnie ten cholerny reumatyzm, znaczy się romantyzm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cudnie, że tam się tłucze w tej klatce....nie ważne, czy z powodu starzenia się czy od samego urodzenia.....ważne że jest....
      Romantyczne dusze oddychają głębiej

      Pozdrawiam ciepło Marku :)

      Usuń
  8. Kiedy widzę takiego księcia to uciekam gdzie pieprz rośnie ;)
    Ale las przepiękny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież to nie Pan Ropuch :))))

      Usuń
  9. Jestem R O Z C Z A R O W A N Y!!!
    Podjąłem trud przebrania się za tego płaza, a Ty tylko połaziłaś po podmokłym. Liczyłem na buzi i odczarowanie, atu lipa i jeszcze taki tekst, że nawet o tym nie pomyślałaś, że ma mi wystarczyć zdjęcie.
    Trudno... jakoś to przeżyję:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha aleś sobie wykombinował. Jeszcze powiedz, że masz przeze mnie reumatyzm od siedzenia w tym błocie :P

      Usuń
    2. Powiem więcej, wczoraj musiałem ponad godzinę wylegiwać się w wannie z gorąca wodą, żeby mięśnie odzyskały elastyczność.

      Usuń
    3. No i się nie dziwię :))) bo na bajorku jeszcze tafla lodu była.
      No i kto to widział, w taką zimnicę się taplać.
      Pierwsze słońce bywa zdradliwe :)

      Usuń
    4. Czego się nie robi dla pocałunku:-)

      Usuń
    5. mężczyźni :)))))
      właśnie się zastanawiam, czy byłabym gotowa do takich poświęceń.....no i sama nie wiem ;)

      Usuń
  10. Z takimi książętami różnie bywa...lepiej nie ryzykować... ;)

    Niebo tak pięknie odbija się w wodzie, bardzo mi się podoba...a muzyka rewelacyjna...piknie Juluś piknie...chlip...wzruszyłam się i przeniosłam na chwilę na moczary ..na takie dźwięki jestem bardzo podatna...działają na mnie wyjątkowo obrazowo...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie jak ja :)
      muzyka, piękna muzyka....przenosi mnie w inny świat...

      Chodź tu moja romantyczna duszo, łzy otrę i utulę :***

      Usuń
  11. Och jakie "smakowitości" u Ciebie...ten las...muzyka!!! cud, miód. Chwyta za serce :)

    ..a tu jest mój książę, ale też nie całuję :)))))

    http://swiatwedlugmuminka.blogspot.com/search?updated-max=2013-10-08T21:23:00%2B02:00&max-results=7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha powiem Ci, że ten Twój książę ma takie ku..... znaczy iskierki w oczach :D

      Usuń
  12. Zdjęcia masz cudne, zakochałem się w trzecim od góry:) Malownicze.

    Co do facetów? Kłopot z pięknym?
    Moja mama zawsze powtarza, że facet musi mieć dwie zalety:
    1 - być, po prostu być,
    a
    2 - ma być ładniejszy od małpy,
    i to wystarczy...Najważniejszy oczywiście to punkt pierwszy :)

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      A co do facetów....muszę wiedzieć, że jestem dla niego kimś ważnym...to podstawa. Poza tym szacunek, umiejętność słuchania, czułość i troska
      czy chcę zbyt wiele? ;))

      Miłego dnia :)

      Usuń
    2. Całkiem niewiele :) Każdy facet ma chyba te cechy, no może umiejętności słuchania nie mają wszyscy ale dotyczy to też drugiej strony :)

      Pozdrawiam i miłego dnia:)

      Usuń
    3. Mężczyźni bywają różni.....spotkałam w swoim życiu i takich którzy nawet jednego z tych warunków nie potrafili spełnić.
      No i jest taka jakaś zależność, że im ładniejszy chłopak, tym większym jest egoistą ;)

      Usuń
    4. Choć "chłopaki" już mnie nie dotyczą, ale z perspektywy czasu POTWIERDZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. No to jest nas już dwie :)))))

      Usuń
    6. "Ładna miska jeść nie daje", albo "Nie wszystko złoto co się świeci"

      :))

      Usuń
    7. Ja to słyszałam "ładna skórka psia naturka" :))))

      Usuń
  13. cudowny spacer :) Księcia też nie dałabym rady pocałować... nie dziwię Ci się więc :))))) Za to dla Ciebie buziaki wielkie przesyłam :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja buziaki odwzajemniam :)))
      Przynajmniej wiem, że z Ciebie nic nowego się nie wykluje :) bo emka to emka i koniec :*

      Usuń
    2. i koniec z przytupem :)
      strasznie emkowa ze mnie emka ... aż przerażająco przewidywalna :))))

      Usuń
    3. Nie przewidywalna, tylko prawdziwa :***

      Usuń
  14. Czarno- białe bardzo w moim klimacie :)
    miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam więcej tych czarno-białych, ale kiedy je wstawiłam, zrobiło mi się jakoś smutno. Zostawiłam wiec tylko jedno. Potrzebuje do życia koloru :)
      miłego :)

      Usuń
  15. no... a co zrobić z pięknym facetem, który na dodatek na sms-a od starszej pani, odpowiada, że od... pięknej? ;-)
    ofkors żartuję, ale czasem jak piękny facet potrafi być miły... to niech sobie będzie (na chwilę i w ramach miłej znajomości!!!)

    a las cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może są wyjątki.....ale nie uwierzę, jak nie zobaczę :P
      A Ty mi się tu pod starszą panią nie podszywaj :)))) dzierlatko :***

      A las cudny :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Jeeeeeeeeest mój kochany pracuś :))))
      Wykończą mi Cię tam na obczyźnie!!!

      Dziękuję :****

      Usuń
  17. juz pare razy bylam, ale ciagle mnie ktos odciagal od komutera!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj mi tu ich nazwiska i adresy mailowe. Opierniczę! Po polsku...niech tłumaczą sobie jak chcą wiedzieć za co :D

      Usuń
  18. Ten książę na Ciebie czekał hihi, pocałowałaś go ? :D
    Zdjęcia ogólnie wydaje mi się że lepsze w wersji kolorowej :)
    Dziękuję za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekał, czekał i się nie doczekał :)
      Też mi się chyba kolor bardziej podoba :)

      Usuń
  19. Juleczko I znowu dziekuje za wspaniala wyciszajaca wycieczke,odpoczywam gdy odwiedzam Twoj blog:)
    Ksieciunio cudny:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak to ze mną Podlasie zwiedzisz nie ruszając się z domu :)))
      Cieszę się że odpoczywasz u mnie :))
      Buziaki :****

      Usuń
  20. Śliczne zdjecia, magiczny klimat:)

    xoxo
    http://monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. So nice and cute model and so nice water surface you have in your pictures, beautiful.
    Have a nice day from Marit.

    OdpowiedzUsuń