środa, 19 marca 2014

Co za dzień!!!

Zacznijmy od pogody...bo jakaś dziś szalona. To pada, to znów świeci. Niebo nie może się zdecydować, czy chce mnie ogrzać, czy zmyć mi głowę. Z wielką cierpliwością czekałam, aż się namyśli. To pewnie taka ostatnia walka zimy z wiosną tuż przed jej wybuchem :)
To niezdecydowanie aury wprawiło mnie w jakieś wewnętrzne rozedrganie. Dobrze, że w trójce akurat leciała idealna muza. Wracając, podkręciłam volume...


O tak.....taka muza stanowczo mnie uspokaja, choć z pozoru, być może, na taką nie wygląda. A jednak rozładowuje napięcie. Generalnie, słuchana głośno, pomaga :)

Kidy wysiadałam z auta pod domem było już lepiej, choć nie idealnie. Kiedy weszłam do domu i zobaczyłam na stole kuchennym kopertę.....buzia mi się uśmiechnęła.
Przesyłka od Abi :) a w środku istne cudeńka  :)))



Tomik poezji Abigail
z pięknymi  wierszami



I samodzielnie wykonany (jak sądzę) 
Tomik z Inspiracjami



i ze zdjęciami tych cudnych grafik
(skąd wiedziałaś, że chciałabym je mieć?)



I z jaką dedykacją!!!!! 
"w podziękowaniu za inspirację i obecność"

To ja dziękuję....jesteś kochana :***









31 komentarzy:

  1. :))))

    śliczne wszystko !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cudne pamiątki.....pewnie na stare lata będę drżącymi rękami przekładać strony i wspominać ten czas :)

      Usuń
  3. No i więcej nie potrzeba by słońce w środku roześmiało uśmiechem naokoło głowy!
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć wewnątrz niech słońce świeci...już będzie dobrze :)

      Usuń
  4. Czyli dnia dzisiejszego: dla każdego coś miłego...
    Ci co słońca upragnęli mieli je na krótko, równie krótko co Ci spragnieni deszczu, a Ty widzę masz swoją ulubioną poezję
    Pozdrawiam i miłej lektury życzę
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był zwariowany dzień. Ale dopóki po równo słońca i deszczu dostaję jest dobrze :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tyle pracy Abi w to włożyła.
      Podziwiam :)

      Usuń
  6. Ależ się cieszę Twoją radością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny tomik i ładne pomidorowe pazurki, co ją trzymają!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki....kolor który odkryłam ostatnio i się chyba od niego nie odczepię ;)

      Usuń
  8. :D... :)... :*** proszę bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak miła niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianki kocham....ale oczywiście tylko te miłe :)

      Usuń
  10. Pieknie opisalas zdjeciami swoja niespodzianke.
    Zycze wiecej milych niespodzianek,smutki precz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś przy tym drugim zdaniu ze trzy wykrzykniki sieknąć?
      Wiem, że kogo jak kogo, ale Ciebie się wystraszą :)

      Usuń
    2. Mowisz ,masz:)

      SMUTKI PRECZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Dziękuję :*******************

      Usuń
  11. Jaka radość WIELKA :) Serce mi stanęło na małą chwilę z zachwytu,,,rewelacyjna niespodzianka...jeżeli wszystkie grafiki sa takie jak na załączonym zdjęciu to Wow :) Pięknie ...i nawet sławetny słoń znalazł swoje miejsce...w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) niespodzianka cudna
      Grafiki boskie
      A słoń......pamięta czasy średniej szkoły :)

      Usuń
  12. No a teraz panuje w salonie ..i pewnie juz wie ze nie niezastąpiony i wyjątkowy ...i te smutki zupełnie nie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście za szybko klikam ...powtórzę poprawnie " że jest niezastąpiony "

      cała ja , ja nie wiem dlaczego ludziska mówią ze jestem oazą spokoju gdy po prawdzie roztrzepana i postrzelona jam Ci jest :) Jakaś iluzja wkoło mnie...
      :) ;) :) :)

      Usuń
    2. I ja to Twoje zakręcenie i roztrzepanie uwielbiam :)))))

      Usuń
    3. A dzisiaj to już wyjątkowe jest...to chyba to słońce tak mi miesza ...jakąś fatamorganę jeszcze dziś wypatrzę ...

      Usuń
    4. Jak wypatrzysz....opowiedz :)
      z przyjemnością wysłucham

      Usuń