piątek, 14 lutego 2014

dziś TEN dzień


A to moje walentynkowe serduszka dla Was. 
Chociaż nie lubię tego święta, nie mogłam o Was dziś zapomnieć. 
Przecież Was kocham :)

I mam jeszcze piosenkę
o miłości ma się rozumieć
chociaż smutną
ale kocham ją

Jeśli macie jakieś swoje ulubione piosenki o miłości wrzucajcie
zrobimy wielką Walentynkę :)


piosenka od słodko-winnej
(Ta druga nie wiedzieć czemu nie chce się umieścić)

Zakochana kobieta....od Dżej 

Jeśli odejdziesz tego letniego dnia,
To równie dobrze mógłbyś zabrać słońce


piosenka od Kaatje 
mrau....aż się chce przytulić i zatańczyć :* 

I jeszcze Agnes Obel od Margarithes 


 Dirty Dancing " Lover boy" od Migafki :)
no kto tego filmu nie widział i kto się w Patricu nie kochał 




miłość na nutę Abi 
i niesamowita Ewa Demarczyk



I jeszcze piosenka od Margharites
ależ nam rośnie Walentynka :)

 "Więc dróg poznaj sto,
aby dojść do mych ust..."

nooooooooo pięknie
to od eNNki :) 


piękna piosenka 
o pięknej miłości
też od eNNki


Shape of my heart Stinga 
od Brombie
nic tylko się przytulić i pobujać

Yello od zielonychmalin 
na wyciszenie 


I wish the wind was cold
I wanna hold you baby hold
Only in your arms I'm lost


Migafka dziś roztańczona
od niej boski Enrique :) 

Edyta od Cząstki 
 (Przemoknięte serca miast i tylko ty i ja
szczęśliwi tym dniem
bo choć zapomniał o nas świat
mokrzy od stóp do głów
nie tracimy nadziei...)


 Laura Pausini....przepiękny teledysk
"Well someday love is gonna lead you back to me
But 'till it does I'll have an empty heart
So I'll just have to believe
Somewhere out there you thinking of me " 


Kiss in blue....bo lubię :) 

I jeszcze jedna piosenka od Cząstki
Bocelli......ależ on ma cudny głos...

cudna Melody Gardot od Maminki
ciepła jak filiżanka czekolady, miękka jak gęsi puch
Every time we meet it's like the first we kiss
Never growing tired of this endlessness
It's a simple thing, we don't need a ring
Our love is easy

76 komentarzy:

  1. Tak, dziś jest ten dzień, kiedy niektórzy, bardziej niż kiedy indziej, mogą dać upust swej frustracji. Albo krzyknąć: "Życie jest głupie, chodź spać!".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z tym dniem tak naprawdę nie wiadomo co zrobić. :)

      Usuń
  2. dawno serduszek nie używałam, ale dziś jest najwyraźniej dobry dzień aby ich użyć :)
    Dla Ciebie ♥♥♥ :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki masz piękny wiosenny avatar :)))
      dziękuję emeczko :** ♥♥♥

      Usuń
  3. ♥ Serdeczności Julko
    A to jedna z... moich ulubionych o miłości
    http://www.youtube.com/watch?v=R6YI4VCr95w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słodka :)

      "Jesienną, czułą i codzienną, cichą i niezmienną, narzeczoną twą"
      chyba nie znałam tej piosenki :)

      Usuń
  4. ach i jeszcze ta, koniecznie!
    http://www.youtube.com/watch?v=WhXy-tsQ0Kw

    OdpowiedzUsuń
  5. Duuuzo milosci kochanie!:))))))
    a piosenki ze wzgledow technicznych nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*************
      dziekuję
      A piosenkę możesz dorzucić wieczorem :D

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=rfSN_lJ7cuw

      Usuń
    3. Dla Ciebie wszystko!:)

      Usuń
    4. :)))))))))))))))))))))))))))))))))
      Kocham Cię :*****

      Usuń
  6. serdeczności Karmelku :)

    mam dwie ukochane:

    http://www.youtube.com/watch?v=0KJ60uJZ3-Q

    http://www.youtube.com/watch?v=gKUHc_knYBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dżejku :*
      Barbara......to klasyka :)
      "I am a woman in love
      and I'd do anything
      to get you into my world,
      and hold you within."

      Patricia......smutna trochę

      Usuń
  7. Dziękuję Ci kochana za Barbrę Streisand :*

    mam dla Ciebie http://www.youtube.com/watch?v=HJzp2SRs0Ak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes....uwielbiam :))
      Nie wiem dlaczego...ale zawsze kiedy jej słucham wyobrażam sobie pozytywkę z taką tańcząca baletnicą :)

      Usuń
    2. Tak, jest w niej coś niezwykłego, subtelnego, ale z pazurem...

      Usuń
    3. http://www.youtube.com/watch?v=mNrphZgtGKg
      to uwielbiam :)

      Usuń
    4. Mam Agnes obie płyty :) ale na razie od nich odpoczywam, bo za dużo je wałkowałam, dzisiaj się do mnie przykleiło to:

      http://www.youtube.com/watch?v=4yWvwPYc3vg

      Usuń
    5. i to

      http://www.youtube.com/watch?v=mzz6OwAgjYw

      Usuń
    6. Przesyt nie wskazany....nawet najpiękniejszej muzyki
      czasem płytom trzeba dać odpocząć
      dziękuję za kolejną muzykę :)

      Usuń
  8. Zachwyciłam się zdjęciem :) I muzyczną ucztą :)
    Pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję :)))
      Zdjęcie w pospiechu dziś rano komórą zrobione :)))
      Pięknego dnia!

      Usuń
  9. Demarczyk we wszystkich piosenkach, ale np. Groszki i róże: http://www.youtube.com/watch?v=I7UliuywsT4, albo Tomaszów: http://www.youtube.com/watch?v=X4WWccQjDOc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zauważyłam że najlepsze fotki wychodzą mi spontanicznie, w biegu i pod wpływem impulsu :)
      Dziękuję za Demarczyk...jest boska!

      Usuń
    2. Oooooo to tez bardzo lubię :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  10. Abys zawsze byla obdarowywana Miloscia...
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Judytko
      Tobie też tego życzę :*

      Usuń
  11. Serducho i ode mnie dla Ciebie też! : <3
    Również nie przepadam za świętem tym, gdyż lubię na co dzień celebrować miłość.
    A w nocy śniło mi się że tańczę dirty dancing tylko coś biustu nie mogłam opanować, stanika czy zapomniałam czy coś takiego.
    No to może z Dirty Dancing " Lover boy" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha to nieopanowanie biustu mnie rozbawiło :)))
      musiałaś mocno skopać łózko w tym tańcu :)))

      Dziękuję za serducho ♥♥♥

      Usuń
    2. a jeszcze coś bardziej tudzisiejszego mogę?

      http://www.youtube.com/watch?v=NVk4vENObiI&list=FL7nJB0KRAAsmCygM4DpsIvg&index=3
      ;)

      Usuń
    3. Wszystko możesz :)))
      Bo to nasza wspólna Walentynka :)))

      Usuń
  12. Dziękuję, Juleczko :)))
    I jeszcze taka dedykacja od eNNki: KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka o pięknej miłości....
      :*

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Oooo tak
      Trzy razy tak!!!
      Dziękuję Brombie :)

      Usuń
  14. Ojej ale mi listę przebojów zafundowałaś...się nastroiłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko zaczęłam
      resztę dorzuciły dziewczyny :)

      Usuń
  15. Coraz bardziej podoba mi się to święto obdarowywania się serduszkami:) Ode mnie dla Ciebie też wielkie serducho i miłego dnia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję :)))
      a jakaś piosenka do walentynkowej listy też się znajdzie? :)

      Usuń
  16. Oczywiście moje ulubione Yello :)

    http://www.youtube.com/watch?v=O74zc9aIe4o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie :)
      też lubię
      a to
      http://www.youtube.com/watch?v=nVks6r6ltgU
      bardzo nawet :)

      Usuń
    2. ja też bardzo "Kiss in blue"

      Usuń
  17. I może ta na wyciszenie :


    http://www.youtube.com/watch?v=tMNpQ4V0IHs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooooooooo....super
      i te ptaki które słychać w tle...

      Usuń
  18. Też nie lubię tego dnia. Ważne jest ile dajesz człowiekowi przez cały rok, każdego dnia, a nie wyznawanie miłości tylko w określonym, jednym dniu!!

    A ode mnie:
    http://www.youtube.com/watch?v=MXOb5zS-FaM
    http://www.youtube.com/watch?v=lP8b_s9v8Ao

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak!!!
      Laura Pausini.....przepiękny teledysk
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Tak. Ta piosenki Laury Pausini jest dla mnie szczególna, zakochałam się w niej od pierwszej nuty, paręnaście lat temu :)

      Jeszcze jedna ze szczególną dedykacją dla Ciebie Julio w 'ten' dzisiejszy dzień:
      http://www.youtube.com/watch?v=N3WOVnTz-Yo

      Usuń
    3. Jesteś niesamowita! Skąd wiedziałaś że lubię Bocellego?
      Byłam nawet kilka lat temu na jego koncercie :)))
      Dziękuję :****

      Usuń
    4. Szósty Zmysł?!
      A tak na serio to jakoś mi się Ona z Tobą skojarzyła :)
      I koncertu zazdroszczę :)

      Usuń
    5. Koncert zostawił lekki niedosyt. Siedziałam dość daleko, poza tym było bardzo mokro, padało cały dzień. Ale i tak to wielkie przeżycie :)

      Usuń
  19. ależ miłośnie się u Ciebie zrobiło :)
    ja tez wysyłam serduszka i miłego dnia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ten dzień trzeba przetrwać
      Tak żeby było miło, fajnie, lekko i bez przymusu :)
      Dziękuję za serduszka :****

      Usuń
  20. Dołączam...

    http://www.youtube.com/watch?v=SkBuxeIsXDo

    ...a mnie jest smutno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* śliczna
      I nie smutasuj....zobacz wiosna tuż tuż....

      Usuń
    2. Maminku kochany,nie smuc sie:) ♥♥♥♥

      Usuń
    3. dziewczyny się całują
      będzie deszcz :)))
      może taki wiosenny, ciepły?

      Usuń
  21. Ale się nasłuchałam..........:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥
    ♥Serduszko i ode mnie♥
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. No ja wyjatkowo przezylam tez dzien.... Nie, nie zebym sie podniecala walentynkami, malo romantyczna jestem, choc prezent owszem dostalam. Zestaw witamin z grupy B oraz magnez:))))
    Otoz moja przyjaciolka dzis wlasnie zakonczyla zwiazek z patetycznym dupkiem. Jestem z niej bardzo dumna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest powód do świętowania, bo wiem jak ciężko jest niektórym kobietom skończyć z dupkami. Mamy do nich jakąś niewytłumaczalną słabość.
      Oby tylko nie wróciła!!!!!

      P.S. Miłość to tez troska o zdrowie :))))))

      Usuń
  24. Dirty Dancing, mogłabym oglądać i oglądać. :). Dzisiaj już po Walentynkach, ale i tak Cię bardzo lubię :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj....dziękuję :))))
      I ja Cię bardzo lubię :))

      Usuń
  25. Oj, miło sie posłuchało! wśród utworów mije te najbardziej ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy znajdzie tu coś dla siebie :))

      Usuń