poniedziałek, 10 lutego 2014

Aaaaaaaaaa!!!! :)) (to okrzyk radości)

Wiecie za co kocham życie? Za rekompensaty jakie mi daje. Jeśli w jednej dziedzinie mi się nie układa, ono daje mi bonusy w innej. 
Podupadła mi ostatnio psychika, tak więc życie dało mi nagrodę pocieszenia, w postaci wygranej w konkursie :)
Pozwólcie, że się ponapawam moim szczęściem, bo drugi raz może mi się już nie przydarzyć!!! I na dodatek prowadzę w rankingu fotografów!!! Chyba sobie zrzut ekranu na tapetę ustawię w kompie :P


Mordowałam się z wyborem do tego zadania.....no bo kim ja właściwie jestem? Wszystkim po trosze. Dumałam, dumałam......i przypomniała mi się ta piosenka


Taką wodą być,
Co otuli ciebie całą, ogrzeje ciało,
Zmyje resztki parszywego dnia,
I uspokoi każdy nerw, zabawnie pomarszczy dłonie,
A kiedy zaśniesz wiernie będzie przy Twym łóżku stać

No przecież to ja. Dorzuciłam do tego trochę promyków słońca i trochę tęczy i wybrałam to zdjęcie :)


I miała rację Abi, mówiąc że czuje klimat gór. I miała też rację husky mówiąc "od razu na myśl przywodzi czyste powietrze w jakimś malowniczym zakątku"
Bo to jest malowniczy zakątek i na pewno jest tu krystalicznie czyste powietrze.....to wodospad w drodze na lodowiec Jostedalsbreen w Norwegii. Magiczne miejsce.... 

Dziękuję wszystkim za oddane na mnie głosy :))))
Buziaki :*******

57 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Mąż Rudej Damy też nominował Cię na zwycięzcę :)))
    Ale nie poznał, że to Norwegia - muszę mu powiedzieć, bo on kocha ten kraj (był tam beze mnie paskuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też najpierw był beze mnie (paskuda) ale nie było tak fajnie, jak wtedy, kiedy był już ze mną :P
      Dziękuję :)))
      I wyściskaj męża od innej rudej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A jak ja się cieszę :))))))))))))))

      Usuń
  3. Julka, no nie żeby.... ale wedle mego liczenia wymyślasz następny temat :P
    Gratulacje serdeczne :)))))))))))

    Ps. Mnie właśnie tego brakuje w tym konkursie - jednego zdania interpretacji przy każdym zdjęciu. Inaczej by się oceniało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze no i powiem Ci że sama nie wiem co by tu wymyślić, ale chyba kilka dni mam na to :)

      A w tym konkursie pewnie chodziło o to żeby powiedzieć coś samym zdjęciem. Łatwe to nie jest. A parę słów mogłoby wiele zmienić

      Usuń
    2. To tak jak na spotkaniach z fotografami, wernisażach, maratonie autorskim itd... Zupełnie inaczej postrzega się zdjęcia, gdy się usłyszy od ich autorów historię fotografii... To nie do przecenienia. Zmienia naprawdę wiele.
      Tutaj można zaproponować wprowadzenie do regulaminu, że po ogłoszeniu wyników, trójka zwycięzców opowie o tym, jak powstało zdjęcie i dlaczego takie? Dlaczego akurat to zostało wysłane?... :). To fajny pomysł.

      A co do tematów to bardzo jestem ciekawa Twojego :D... :)

      Usuń
    3. Z tego co zauważyłam laureaci już to robią. I nie tylko laureaci, po konkursie opowiadają o swoim zdjęciu :)

      A nad tematem myślę intensywnie, aż mi się loki prostują :D

      Usuń
  4. Chodz niech Cie usciskam zdolniacho moja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskaj :)))))
      ile wlezie :))))
      Dziękuję :*******

      Usuń
  5. Gratuluję zasłużonej wygranej - jak pisałam już wcześniej w komentarzu zdjęcie ujęło mnie za serce i nie mogłam oderwać wzroku - jest niesamowicie klimatyczne i romantyczne i nastrojowe i delikatne i eteryczne i zwiewne i duchowe .... ucieszyłam się gdy zobaczyłam że zostało wyróżnione.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i czekam co też wymyślisz do następnego zadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) i za ciepłe słowa i za punkty. Też kocham to zdjęcie od pierwszego wejrzenia, jeszcze na wyświetlaczu aparatu.

      No właśnie....co by tu wymyślić?????

      Usuń
  6. gratuluję !!! to przepiękne zdjęcie, od razu rzuciło mi się w oczy i dostało 5 pkt :))))
    super, po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Polly, że Twoje romantyczne serducho je wychwyciło :)
      Dziękuję za punkty!!!
      Buziaki :*********

      Usuń
  7. Jeszcze i tu gratuluję :)! Piękne zdjęcie... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musiałam się i tu pochwalić :)))))
      sorry
      i dziekuję :*

      Usuń
  8. w pełni zasłużone, przepiękne zdjęcie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje Julcia!!!! ciesze sie z toba i powiem ci w sekrecie ze mialabys wiecej punktow gdybym glosowala:)
    blogger znow mi szwankuje z komentarzami.... nie wiem czy ten zobaczysz, czy pojdzie sie .... ten....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zobaczyłam :)))))
      Dzięki wielkie Toya!!!
      Ale że on Ci tak szwankuje, to coś nie ten teges.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. I ten też jest :))))
      Chimeryczny ten Twój komputer :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :))))
      Rok 2014 to mój rok zwycięstw :)

      Usuń
    2. Ciągle zapominam w tego totolotka zagrać :))))

      Usuń
  12. Julia to zdjęcie jest tak energetyczne , jak Ty sama pozdrawiam serdecznie :)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YES!!!
      Fajnie że też tak to czujesz :))))

      Usuń
  13. Gratulacje :) Piękne zdjęcie :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :****
      Napiszę :) jak znajdę wolną chwilę :****

      Usuń
  14. Julio, gratulacje i uściski...mnie też się bardzo podobało, tylko że ja, sierota gorące lato(które tak kocham) w nim zobaczyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiąc zdjęcia przekazujemy w nich odrobinę siebie, tak samo interpretując. Dodałaś swoje lato, które kochasz....i jest pięknie :*

      Usuń
  15. No i straciłem swój piedestałek jak powieział Mu-Szu w Mulan. Ale to fajnie, że na twoją korzyść. W zasadzie dalej jesteśmy blisko, tylko pozycja się zmieniła... Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha...uwielbiam Twoje poczucie humoru :))))
      "W zasadzie dalej jesteśmy blisko, tylko pozycja się zmieniła"
      Przeczytałam to w komórce, jadąc samochodem i nie mogłam przestać się śmiać. Na głos i z całej duszy :))) Pewnie wyglądałam jak świr :P
      Dziękuję :))))

      Usuń
  16. brawo, barwo, jestem z Ciebie dumna, mogę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) pewnie że możesz
      ja jestem :))))

      Usuń
    2. :) lubię optymistyczne chwile i porozkoszuję się nią :)

      Usuń
    3. I ja się nacieszam :))))
      mój dzień
      a nawet mój tydzień
      do następnego poniedziałku....potem pewnie spadnę z hukiem
      ale póki co, jestem królową :D

      Usuń
  17. Nooo i zdjecie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam, że coś przegapiłam. Ostatnio nie jestem w dobrym nastroju , nawet blog nie jest mi go w stanie poprawić i dlatego za dużo nie "chodziłam" do innych. Konkurs bym bardzo ciekawy, Z pewnością bym nie zgadła, że to wodospad, prędzej, że to jest w lesie blisko rzeki. Gratuluję obecnego wyniku i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej....przykro mi. Mam nadzieję że kiepski nastrój szybko minie.
      Dziękuję :)

      Usuń
  19. No to przylazłam gratulować!!!!!!! :))))
    Całuję więc po piętach i paluszkach ;*

    Pst
    (rozumiem że Paniusia ma wyszorowane?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że wyszorowane....oczywiście na wypadek jakby Mirabelka wpadła z pieszczotami :))))

      Usuń
  20. WIELKIE GRATULACJE!!! Cieszę się Twoim zwycięstwem.

    Nie mogę się powstrzymać, żeby nie powtórzyć zdanie, które kilka dni temu napisałam pod postem Rudej Damy: "Julio nie poddawaj się, jeżeli nie masz pomysłu to wyślij to, co masz, a nóż widelec będzie najlepsze. Przypomnij sobie I wyzwanie :)" No i na usta cisną mi się słowa: A NIE MÓWIŁAM!!! :* :*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówiłaś :)))
      To wiesz.....ja w czwartek znów przyjdę do Ciebie pojęczeć :D

      Usuń
    2. Serdecznie Zapraszam :)

      Ciekawa jestem jaki wymyślisz dla Nas temat :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję że będzie dość swobodny i o szerokich możliwościach interpretacji

      Usuń
    4. Jak zawsze będzie różnorodność interpretacji tematu :)

      Usuń
    5. Myślę że tak....że da się zaszaleć :D

      Usuń
  21. Medalowe zdjęcie :)))Zasłużone złoto, Julio! patrz...a ja myślałam, że to tropiki :P Nie mogę się doczekać tematu jaki wymyślisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej....mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
      Wcale nie jest łatwo wymyślić temat taki, który byłby "dostępny" dla wszystkich, a jednocześnie inspirujący.

      Dziękuję :***

      Usuń
  22. Widzisz jaka jesteś wielka! Gratulejszyn! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzienks :)))
      No nacieszam się :)))
      Choć czas mego panowania nieubłaganie się kończy :(

      Usuń