środa, 1 stycznia 2014

udało się

No i udało się, tak jak chciałam.....weszłam w Nowy Rok tanecznym krokiem. 

To był naprawdę udany bal sylwestrowy i wierzę, że to będzie dobry rok. Fajny pomysł z przebieraniem się. Panowie w kapeluszach i garniturach. Panie w stylizowanych na lata dwudzieste kreacjach. Boa z piór, przepaski na czołach, długie suknie i krótkie błyszczące i frędzlowe sukienki. 
Moja sukienka też miała frędzle, które pięknie wirowały w tańcu. Poza tym, do plusów tego typu sukienki, należy dodać to, że frędzle cudownie ukrywają wszelakie drobne niedoskonałości figury. Ale oprócz plusów są też i minusy. Zaczepiałam się o guziki marynarek mijanych panów. Do frędzli przyczepiało się niemalże wszystko i stojące duże fikusy, i małe torebki leżące  na krześle. O klamkach drzwi nie wspominając. Gdzie tylko zawirowała moja sukienka, tam zbierałam fanty.
I kiedy tak walczyłam z odczepianiem frędzla od kolejnego guzika, olśniło mnie. A gdyby tak wejść do sklepu z biżuterią, poprosić o otworzenie gabloty z tą najpiękniejszą biżuterią, wykonać trzy szybkie obroty, po czym wyjść z tym co się podczepiło? Przecież JA nic bym nie ukradła....wszystko zwaliłabym na sukienkę ;)

Pierwszy dzień Nowego Roku.....niespieszny. Obudziłam się dopiero o 13.30. Obejrzałam "Pół żartem pół serio".  Słucham Trójkowego Topu Wszech Czasów....jest dobrze :) Tylko nogi strasznie bolą od tańca. 

Nie pochwaliłam się jeszcze....wygrałam konkurs tańca. Tak!!!! I to już w Nowym Roku! To musi być dobry rok :))) Nagrodą była butelka szampana i godzina indywidualnej lekcji z moimi instruktorami.

Ach....no i zgubiłam moje pantofelki. To znaczy zostawiłam je tam, na sali....może jakiś książę je znajdzie ;) Niezły początek roku.....bajkowy :)))

No i może jeszcze muzyka.....54 miejsce na Trójkowym Topie Wszech Czasów



30 komentarzy:

  1. Wspaniały początek roku! Przebrania brzmią rewelacyjnie .. lubię takie bale :) Gratuluję wygranej i obyś z takim samym impetem przeszła przez cały rok! :)))
    Pozdrawiam serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się boję co to będzie...czy ja aby nadążę za tym rokiem. Bo oto dowiedziałam się że wygrałam też dziś w konkursie u Małgosi Południak.
      Jeden dzień i już dwie wygrane????? Czy to aby na pewno moje życie???

      Usuń
  2. Twoje Nowe życie :***

    wspaniale, gratuluję i ślę Noworoczne całusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Skarbie :*****
      Wiesz.....jeśli to miałby być nawet tylko jeden taki dzień....to i tak się cieszę :)))
      Marzyłam o takim jednym dniu, w którym od rana do wieczora nic przykrego się nie zdarzy....i oto jest (żebym tylko nie wykrakała!!!)

      Usuń
  3. Julia nie masz wyjścia- skazałaś się na sukces Nowego.
    Wybrałąś utwór, który kocham od lat- Budujący:)
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię :)
      A w ogóle cały TOP przyprawia mnie o dreszcze i wzrusza.....wzbudza wiele wspomnień.

      Usuń
  4. Czyli nie nudziłaś się ;P To dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma mowy żebym nudziła się tańcząc :)))
      a dziś poprawiłam jeszcze!!

      Usuń
  5. przeczytałam z uśmiechem... zastanawiałam się, co napisać i nagle mnie olśniło:
    Julka, Ty WYGRAŁAŚ NAGRODĘ!!!!!!!!!
    z tego, co kojarzę - jest to absolutna zmiana w dotychczasowym 'nigdy nie wygrywam'!!!

    życzę Ci, Droga, dalszych wygranych w tym roku, i w następnych... tych pięknych wygranych w sobie, w duszy Twej tak bardzo wrażliwej i bogatej w dobro :)))

    ucałowania najserdeczniejsze :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie!!! Ja!!!
      Ja wygrałam!!!
      SZOK!
      Dziękuję eNNeczko :****

      Usuń
  6. Po takim Sylwestrze nie może nie być piękny ten Nowy. I niech tak będzie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słodka :*
      Wchodzę w Nowy Rok z pozytywnym nastawieniem i będę się tego trzymać, ile tylko dam radę :)

      Usuń
  7. Lata dwudzieste - piękna moda dla kobiet :)
    Piękny początek roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna...dziewczyny naprawdę świetnie wyglądały
      Ale i faceci w tych kapeluszach, nie do poznania!!!

      Usuń
  8. Zatem roku w rytmie salsy życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak....to dobry rytm na Nowy Rok :)

      Usuń
  9. Odwiedziła mnie dzisiaj przyjaciółka i rozmawiałyśmy na temat tańca. Zazdroszczę, ja sama nie potrafię. Róża na swoim blogu dała fajnego linka. http://www.youtube.com/watch?v=pqzbzcYmjDM.
    Cieszę sie, że wygrałaś i tanecznym krokiem weszłaś w Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach.....kizomba...też ją wczoraj tańczyłam :)))
      jest taka......rozkołysana

      Usuń
    2. Czy sukienka ze zdjęcia to Twoja sukienka?
      Ajesli tak to gdzie można taką dostać?

      Usuń
    3. Moja sukienka jest bardzo podobna, a kupiłam ją na jakiejś wyprzedaży w outlecie. Poszukam i zerknę na metkę.

      Usuń
  10. Z tymi guzikami marynarek to nie narzekałbym zbytnio. Może to właśnie jest sposób na wyrwanie jakiegoś Księcia z Bajki, a nie zostawianie pantofelków i czekanie aż jakiś się domyśli:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może sposób na wyrywanie tylko guzików :))))
      Tam na balu akurat sami swoi, same znajome pary. Do potańczenia jak najbardziej partnerzy idealni, ale do wyrwania absolutnie nie :)

      Usuń
  11. Zawiorowało bajkowo , Julka gratuluję wygranej!
    Takie bale z pogubieniem butów, wskazane!
    :*!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty na szczęście odnalezione i jeszcze w nich wczoraj dotańczyłam. Tak na wszelki wypadek, żeby ten rok był lekki i taneczny :))

      Usuń
  12. Gratulacje :). Jaki fantastyczny początek :)! :D...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że tak będzie dłużej...że to nie jeden taki dzień :)

      Usuń
  13. Jesteś skazana na sukces :) Będzie dobrze, życzę Ci tego z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Dobre myśli drugiego człowieka są bardzo ważne!

      Usuń