wtorek, 14 stycznia 2014

polegnę kompletnie....

Polegnę kompletnie i na całej linii, jeszcze w przedbojach. Nawet w pierwszej bitwie udziału nie wezmę. Wywieszę białą flagę. 

Chodzi o ten konkurs u Mrocznego. Pomysł świetny....z realizacją gorzej. A czas biegnie  nieubłaganie, sobota tuż tuż. No, ale co ja mam zrobić, kiedy na całym bożym świecie pełnia, a nad Białymstokiem nów? 
No chyba nów, bo już drugą noc gapię się w niebo i księżyca nie widzę. Nie dosypiam, nie dojadam, całymi nocami oczy wypatruję, jak jakaś beznadziejnie zakochana!
Całymi dniami myślę i wymyślam, gdzie też on może być? A może to Ci dwaj żarłoczni, leniwi i okrutni bliźniacy - Jacek i Placek ukradli mój księżyc? Złapali go w sieć i trzymają w jakiejś kryjówce?

Ktokolwiek widział mój księżyc niech mi pomoże!!! 
Ktokolwiek, cokolwiek wie na temat jego tajemniczego zniknięcia ,niech da mi znak.
Umieram z tęsknoty....



44 komentarze:

  1. Julka wytnij z papieru, obłóż sreberkiem i masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że rozważałam taką opcję :))))
      Bo kiedyś na choince szkolnej nawet w temacie przebrana byłam, robiłam za noc. Na głowie opaska ze srebrnym księżycem, a na ramionach gwiaździsta peleryna. Czyli prześcieradło pofarbowane na granatowo z doszytymi gwiazdkami ze sreberka :))))

      Usuń
  2. U mnie to samo ...
    Wczoraj niebo ukryło księżyc.
    A dzisiaj pada śnieg i znów księżyca nie ma...
    Wiem jedno, że nie wolno się poddać. Ja czekam, aż wrócę na swoją wioskę... Mam nawet plan, ale czy realizacja wypali to się w piątek okaże...

    Julio trzeba być dobrej myśli :)
    Dasz radę... Damy radę ...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie ta wioska??? Może i ja pojadę!!! :))))

      Usuń
    2. w województwie kujawsko - pomorskim.

      Usuń
    3. Ojjjjj za daleko.....chyba, że na jakąś inną wieś pojadę.
      Ale przed sobotą nie da rady. Codziennie jakieś zajęcia wieczorem.

      Usuń
  3. Dopisuję się do listy poległych.... ;-) Mam podobnie jak Ty już od momentu zapodania tematu, aczkolwiek z zupełnie innej przyczyny. Czy wyobrażasz sobie wyprawę na połów księżyca-Posłańca z aparatem fotograficznym z... telefonu komórkowego? Bo moją wyobraźnię to jednak przekracza....

    i cóż mi po wszelkich instrukcjach Mrocznego o krótkich czasach czy punktowym pomiarze światła.... ech..... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eNNko ja sobie to wyobrażam. Na tą chwilę sama łowię swojego posłańca aparatem z komórki i o dziwo coś czuję, że się uda :) Tak, jak wcześniej napisałam trzeba być dobrej myśli :)

      Usuń
    2. Cząstko, dziękuję za wsparcie! :)

      mnie mimo wszystko korci jakaś inna interpretacja.... może by coś do którejś innej linijki tego tekstu.... wszak czyż tylko Księżyc może być Posłańcem?
      ale wciąż nic nie 'wygłówkowałam' ;-)

      Usuń
    3. No z komórą to tylko można buzie okrągłą jak księżyc w pełni zdjąć :)
      Jak znajdziesz takową, nie zastanawiaj się
      Jak Cię znam to zagniesz wszystkich swoim pomysłem :)

      Usuń
    4. Co do posłańca....zastanawiałam się czy by listonoszowi tego księżyca na głowę nie włożyć. Ale jak się wkurzy i przestanie mi listy doręczać???
      Za duże ryzyko, pomysł zbyt śmiały :D

      Usuń
    5. Idąc tropem Mrocznego, który mi napisał "Może wcale nie potrzebujesz tego księżyca", a także po rozmowie z kumpelą, nie skupiam się tylko na księżycu ... Mroczny dał na bardzo intrygujący temat :)

      Usuń
    6. Może i ja się poskupiam :)
      choć nie idzie mi jakoś....no chyba że naprawdę tego księżyca nie oddadzą

      Usuń
  4. Julka nic się nie martw, będziemy zalegać razem bo takowoż to widzę i u siebie ...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nic...przyjdzie się obóz pod gołym niebem rozstawić i czekać. Idę grochówki nagotuję....bo noc długa i mroźna :)

      Usuń
  5. Nie mamy wplywu na pogode...moze napisz petycje do organizatora zeby byl bardziej elastyczny i dal czas w temacie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reguły są sztywne, czas stały. Tylko księżyc może być dowolny :)

      Usuń
  6. A dziecko na budyniu - toż za księżyc w pełni może robić, muszę zacząć spoglądać w niebo...
    :)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze na jakim budyniu??? Nie jadam!!!
      Nawet budyniu nie mam :((((

      Usuń
  7. Bywały jeszcze budynie z okrągłym bobasem, którego buzia księżyc w pełni przypominała ...
    Jak nie masz budyniu to pozostaje łapać w kadr ostatnie krągłości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach....i tu można by się rozwinąć :D

      Usuń
  8. Juleczko! Wszak Mroczny pisał coś o niekonwencjonalnym i twórczym podejściu do tematu. Nie trać czasu na gapienie się w zachmurzone niebo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie.....rozejrzyj się wokół siebie, z pewnością natkniesz się na "Posłańca" :))

      Usuń
    2. Noooo i na razie nic fajnego mi do głowy nie przychodzi. No bo zdjęcie gołębi....to zbyt oczywiste chyba :)

      Usuń
    3. I już widzę że polegnę :( posłańca
      żadnych posłańców wokół oprócz listonosza ;) i pana z UPS

      Usuń
    4. Ogol na lyso swojego faceta i juz bedzie obiekt w pelni do fotografowania...np.w granatowej poscieli(jako niebo nona:))

      Usuń
    5. Będzie wyglądać koszmarnie na łyso, a poza tym jest chudy, a tu ma być księżyc w pełni. Kalisz by się nadał :)

      Usuń
  9. Dopiero drugi dzień, a Ty już się poddajesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech widzisz bo ja słaba i wątpiąca kobieta jestem....
      Plan awaryjny mam chyba......ale liczę na łysego, że się w końcu pokaże.

      Usuń
  10. śpię jak zabita, nic nie widzę, nic nie czuję, mam meteoryt, zamiast księżyca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach gdybym ja miała...temat byłby zamknięty.....ale nie mam.

      Usuń
  11. Przepraszam wszystkich za utrudnienia. Musiałam ustawić moderowanie komentarzy. Prosiłam, tłumaczyłam, że mój blog nie jest miejscem do kłótni. Wiecie że jestem cierpliwa i łagodna.....no ale ile można kogoś prosić?
    Nie taki był cel założenia tego bloga żebym się miała z kimkolwiek użerać.
    Tak więc przepraszam....ale musiałam

    OdpowiedzUsuń
  12. To moderowanie nie pomaga,jak komus bedzie zalezalo to i tak sie wcisnie jak koszula w du...e.
    Lepiej zrob zatwierdzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak zrobiłam. Ale powiedz dlaczego ludzie są tacy wredni? Skoro proszę żeby mi się tu nie kłóciła, to ta ciężko zrozumieć. To tak jakbym ja wzięła sąsiada weszła z nim do obcego domu i zaczęła robić tam awanturę. Chyba nikt nie chciałby mieć takich gości.

      Usuń
    2. To chyba nie jest wrednosc tylko brak dobrego wychowania:)

      Usuń
    3. No chyba tak...chyba brak wychowania. Tak wejść do kogoś w zabłoconych buciorach. Tak się nie robi.

      Usuń
  13. Acha,czyli zrobilas zatwierdzenie:)
    No i slusznie:)
    Chca sie klocic niech ida na targowisko;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie na kolejny blog. Bo to bardzo przykre.

      Usuń
    2. A to juz nie Twoj problem,nie mozesz sie wszystkim przejmowac.
      A czamu do mnie przestalas wpadac?

      Usuń
    3. Małogoś, przestałam dostawać powiadomienia o Twoich wpisach. Może to normalne w przypadku zamkniętych blogów?

      Usuń
  14. Trolle tak mają, że żywią się obrzydzeniem, jakie wzbudzają w innych. Sam zmieniłem u siebie technikę komentowania na Disqus, by takie przypadki eliminować. Obsesjonatów i sensatów wszelkiej maści i płci należy tępić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kurcze po co???? Po co to robić?
      Nie zdarzyło mi się wejść na czyjś blog i puszczać "śmierdziele" pod czyimkolwiek adresem. To oznaka braku szacunku dla właściciela bloga.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Że też ja od razu nie wpadłam na to, żeby do Ciebie uderzyć.
      Daj znać jakbyś coś wiedziała o jego tajemniczym zniknięciu :)

      Usuń