środa, 15 stycznia 2014

mam to gdzieś




W nocy spadł śnieg. Mam nadzieję że skutecznie przykrył brudy dnia wczorajszego. Ta czysta biel daje nadzieję na lepszy, piękniejszy czas. To nic, że spóźniłam się do pracy to nic, że trzeba było odśnieżyć podjazd. Ale jest już nowy jasny dzień i ten będzie dobry, musi być :)

Ta przedłużająca się jesień chyba nikomu nie służyła. Wszyscy byli jacyś rozdrażnieni, poirytowani, czepialscy. I po co to? Nie lepiej uśmiechać się do siebie zamiast dokuczać?  Nigdy nie pojmę sensu złośliwości ludzkiej..... 

Nie pojmę i nie poddam się szarej fali, nie pozwolę zburzyć mego spokoju. Nie odbiję, jak lustro, tych niezadowolonych spojrzeń. Narzekania, utyskiwania i przykre słowa puszczę mimo uszu. Mam to gdzieś i pozwolę sobie na tę okoliczność zagrać specjalną piosenkę, którą jakiś czas znajomy wstawił na fejsie. Już wtedy wpadła mi w ucho, a dziś wydaje się być w sam raz :))


42 komentarze:

  1. wykrakałam Ci ten śnieg, wybacz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ilość jeszcze jest akceptowalna. Ale więcej - proszę NIE :))))

      Usuń
    2. tym samym i mnie....
      to ja jak Julia proszę: byle nie więcej! :)

      Usuń
    3. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie sypie cały czas!!!

      Usuń
    4. Julka, a co do księżyca, może tam znajdziesz Trzecia Strona Księżyca

      minuta po północy audycja w Trójce

      Usuń
    5. Myślisz że Mroczny uzna ścieżkę dźwiękową w miejsce obrazu? :D

      P.S Ty już lepiej ten śnieg zatrzymaj ;)))

      Usuń
    6. Wiem!!
      Potrzyj ten kamień księżycowy!!! :)))

      Usuń
    7. ooo http://apod.pl/apod/ap140112.html

      Usuń
    8. Ale jak stąd zdejmę księżyc, to liczyć się nie będzie :P

      Usuń
  2. ekhm.... czy to u góry to.... księżyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A da się podciągnąć pod księżyc? :))))
      Nie no, jakbym tu umieściła księżyc, Mroczny by mnie zdyskwalifikował.
      Poszukiwania księżyca trwają :D

      Usuń
    2. gdzież tam zdyskwalifikował.... ;-) cały czas twierdził, że nie oceniamy jakości, ale interpretację...
      a tym autem może np. posłaniec jechać w kierunku 'księżyca' i w drodze powtarzać słowa tak, by te choinki usłyszały i zapamiętały.... i... dalej już nie wiem ;-)

      ps. żartowałam ofkors :D

      Usuń
    3. Ty to masz fantazję!!!!
      Podoba mi się ta interpretacja :)

      Usuń
    4. eNNko, księżyc to kwestia wyobraźni i ni więcej. Dasz radę:-)

      Usuń
    5. Ha ciekawa jestem jak będzie wyglądać fotografia Twojej wyobraźni :))

      Usuń
  3. wczoraj słuchałam tą piosenkę :) Podesłała mi ją ystin ... i baaarrrddzzzoooo mi sie podobała :)
    Buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to piosenka która uczy dystansu do pierdół :)
      Buziaki moje ty ziarenko :****

      Usuń
  4. Śnieg... Ale Ci fajnie :) Nie możesz posłać troszkę na południe? Tutaj ciągle mamy szaro-burą jesień :(
    Piosenka pozytywnie nastraja. Dobrze robisz - uśmiechaj się do tych ponurasów, niech się dziwią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu Ci nie wyślę....wiesz, koszty....
      Ale zapraszam na Podlasie, do Supraśla na biegówki :)))

      Usuń
  5. Słuchając tej piosenki wyobraziłam sobie, że puszczają ją w jakiejś rozgłośni radiowej po każdych wiadomościach. Zrobiliby furorę!

    OdpowiedzUsuń
  6. taka Cie lubie!! Bojowa Julka:) Ty wiesz, ze ja sie podpisuje pod tym wszystkiem czterema konczynami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ni kapeczki śniegu, nie żeby to jakoś mocno doskwierało ale własnie jakoś tak buro i tej bieli potrzeba dla mego oka wrażliwego.

    Julka dokuczliwcy zawsze będą, ale Ty wiesz jak się nie dać.., co by nie wypili dobrych wibracji z Ciebie!

    Buźki na dobry dzień:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam się!!! W życiu dokuczliwcom się nie dam!!!!
      Ja jestem raczej spokojna i miła, ale jak mi ktoś zalezie za skórę.......o to nastanie ciemność, po niej gromy i błyskawice, które trafią tych co podpadli.
      A potem znów będzie czyste niebo :))) i wszystko wróci na swoje miejsce :))

      Usuń
    2. Ach i zapomniałam.....przesyłam z wschodnim wiatrem trochę śniegu i buziaka na dobry dzień :***

      Usuń
  8. U mnie dalej szaro, ale pewno i do nas dotrze biel. Masz rację, czyjeś przykre zachowania miej gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dotrze i do Ciebie, na pewno
      Biel śniegu rozjaśnia myśli.....na mnie działa cudownie!
      Pięknego dnia Gigo :*

      Usuń
  9. u mnie też śnieg
    tylko się topi
    szkoda :( Młoda o sankach marzy :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do Białegostoku
      Tu śniegu w bród :)
      górki tez się znajdą!

      Usuń
  10. No dzisiaj miałem niezłą jazdę w takich warunkach. Trochę emocji dostarczyli niektórzy wyprzedzający. Jeden z nich po kilku obrotach i jeździe od bandy do bandy... zatrzymał się nieopodal drzewa. Później już jechał grzeczniutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny!!!! Dobrze że nic się nie stało!!! Bo on, to on, ale w niego przydzwoniliby kolejni.

      Usuń
  11. Smiej sie Juleczko,zawsze I w kazdej sytuacji...nawet nie wiesz jak to wkurza wrogow;))
    Smiech to lekarstwo....wroga trafi szlag,a Ty bedziesz zdrowa I rozpromieniona.
    To dziala,sprawdzilam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sprawdziłaś to Ci wierzę :)
      Bo wszystkie Twoje rady, jak do tej pory, okazały się bardzo pomocne i cenne :*

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ano pikna, że aż czasem nie chce się do pracy jechać tylko skręcić gdzieś na manowce ;)

      Usuń
  13. Po przeczytaniu Twoich słów nasunął mi się cytat z książki "Alibi na szczęście" A. Ficner - Ogonowskiej: "Jeżeli ktoś jest dla Ciebie niemiły, Ty bądź miła i uśmiechnij się do niego. Zobaczysz, nie będzie wiedział, jak ma się zachować"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt....to może go zbić z tropu :)
      Kiedyś zadzwonił do mnie do firmy facet, wrzeszczał w słuchawkę. Odpowiadałam spokojnym ciepłym głosem. Pomału i on się wyciszył, bo głupio było mu kłócić się z kimś kto kłócić się nie chce :)

      Usuń
  14. Julka, jak miło przebywać z tak pozytywną osobą jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) dziękuję
      ale z tego co wyczytuję u Ciebie też jesteś bardzo pozytywną osobą :)

      Usuń