piątek, 31 stycznia 2014

Dziękuję Panie Wojciechu

Od samego rana czuję, że lecę w dół. 
Kurcze, przecież piątek, powinnam się cieszyć, bo już weekend. Cieszyć i robić plany.
Plany?......Plan jest taki, żeby się zaprowiantować i z domu nie ruszać. Bo co można w taki mróz robić? Nawet narty radochy nie dają. Czuję, że ta zima zaczyna mnie dusić. Ciasno otacza mrozem i wiatrem. Odzywa się moja klaustrofobia. Mam dość zimy a to dopiero jej połowa. Czuję że zapadam w letarg
Wschód słońca już nawet nie cieszy....a przecież taki piękny....nawet strzeliłam mu fotę, stojąc na światłach.


I wtedy, właśnie w tym momencie usłyszałam to w radiu.....usłyszałam, zauważyłam, ożyłam....


Wojciech Mann wybudził mnie swoją muzyką. Pomyślałam, że to dobry trop i być może jedyny sposób, żeby zmatowić stok, po którym się ześlizguję w dół i przynajmniej spowolnić spadanie. Więc już sama sobie zarzuciłam chłopaków:


No i zadziałało.....genialne jak dobra muzyka może poprawić nastrój!!!

Kiedy już trochę przyhamowałam....trzeba było się czymś otulić i lekko unieść. I tu znów Pan Mann okazał się pomocny.



 Super wznoszące dźwięki:


  Mama don't you worry bout your daughter
'cause you're leaving her in real good hands

Chyba przetrwam. No przynajmniej nie zjadę już niżej
Dziękuję Panie Wojciechu   :)

40 komentarzy:

  1. Cudna muzyka, zwłaszcza ta ostatnia wpasowuje się w mój klimat :)
    Pozdrawiam :)

    P.S. zima czasem daje w kość, jednak u Mrocznego licznik pokazuje, że wiosna zbliża się wielkimi krokami - pozostało jedynie 49 dni, więc myślę, że damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta ostatnia fajnie kołysze. Ale najpierw musiało mnie coś obudzić :)
      49 dni.......kawał czasu
      ale damy radę :*

      Usuń
    2. Szybko zleci, nawet dobrze nie obejrzymy się jak za oknami będziemy mieć budzącą się do życia przyrodę :)

      Usuń
    3. Już się nie mogę doczekać pierwszego ciepłego powiewu wiatru i zapachów wiosny :)

      Usuń
  2. Zdjęcie to nawet do wyzwania u Mrocznego pasuje... (znaczy tego zakończonego).
    Mnie też się dziś oczy kleją od rana (skutki gaszenia kolejny raz światła okołopółnocnie). Marzę, by przetrwać do wieczora i pójść dziś spać tak szybciutko, szybciutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei, kiedy idę spać zbyt wcześnie, martwię się, że mi życie ucieka.
      Tak źle a tak niedobrze :)
      Faktycznie na zdjęciu miasto się budzi....ale czy ktokolwiek zagłosowałby na takie zdjęcie? :)
      Chyba nie :*

      Usuń
  3. Moje klimaty, zwłaszcza ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Autora świetnego opowiadania, które tak mnie wciągnęło!
      Nie muszę chyba dodawać, że czekam na jeszcze :)

      A muzyka....potrafi wyciągnąć mnie z najbardziej paskudnego nastroju.

      Usuń
    2. Tak jak Każdego Julio :)

      "[...] 'Muzyka to dźwięki, które myślą' ... Miałbym ochotę jeszcze dorzucić, że to też 'dźwięki, które pobudzają do myślenia', tak bardzo nas pociesza, uspokaja, dodaje entuzjazmu albo odnawia nasze siły. Kompozytorzy przekazują nam swoje szaleństw, swoje pragnienia, swoje koncepcje świata, a także, o ile mają spójną filozofię, swoją mądrość. Gdy ich słuchamy, stają się naszymi przewodnikami duchowymi" Eric-Emmanuel Schmitt "Kiki van Beethoven"

      Usuń
    3. dodajmy...że to musi być muzyka, która dociera do naszego serca :)

      Usuń
    4. Oj tak, I to jest w tym najważniejsze :)

      Usuń
  4. Chyba obejrzę jakąś komedię, żeby szybciej luty minął... miejmy go z główki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz że komedia mogłaby pomóc?
      jak coś fajnego wyczaisz daj znać :)

      Usuń
    2. Ja bardzo polecam "Piękny Umysł", chociaż to nie komedia, a dramat, jednak warto go obejrzeć :)

      Usuń
    3. Widziałam :))
      Poruszająca i piękna historia

      Usuń
    4. wiesz Julio? Mam tak, że gdy usłyszę w radiu pana Wojciecha lub pana Marka to od razu mam lepszy dzień. Lubię ich za głosy, za pogodę, a pana Marka lubię bardziej od momentu, gdy przeczytałam jego"Nie wierzę w życie pozaradiowe" - już za sam tytuł go kocham:)))

      Usuń
    5. Ja dopiero wczoraj obejrzałam i jestem pod ogromnym wrażeniem, i żałuję, że tak późno poznałam historię Johna Nasha (kilka słów o tym filmie nawet u siebie naskrobałam.)

      Usuń
    6. Pana Marka kocham za jego głos :))) jeny jaki ciepły
      I ta muza którą puszcza....tez taka do nocnej lampki i kocyka
      Mann rozbawia mnie niezmiernie. Lubię kiedy przekomarza się z Anią Gacek :)))

      Usuń
    7. Zajrzałam Cząstko i ślad zostawiłam :)

      Usuń
  5. przy takiej muzie od razu robi się cieplej :) Julka, a może jak będziesz tak mocno i szybko zjeżdżać w dół, to śnieg roztopisz :)
    wysyłam Ci ciepełko, bo u mnie +2 hahahaha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszzzzz to jakie drażniące, ciepełkiem się chwali!!!
      Cwaniara...ja zjadę śnieg rozpuszczę i im na górze będzie cieplej.
      A co ze mną? na dnie leja?

      Usuń
    2. popływasz sobie w cieplutkiej wodzie :))))) a ja pomacham Ci z góry hihihihi

      Usuń
    3. Nie kombinuj, bo sama możesz zjechać do mnie :):):):)

      Usuń
    4. phi :) to się najwyżej razem wykąpiemy :)))

      Usuń
    5. Ok. przygotuję drugi szlafroczek :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. a gdzie zginęła różyczka?

      Usuń
    2. poszła z dymem pożarów...:)

      Usuń
    3. A da się ją reanimować jakby co?

      Usuń
  7. Przyjedź do mnie Julia :), u nas +7 :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w takim razie "tylko" +5 :DD

      Usuń
    2. No i nie wiem, do której jechać najpierw :P
      A może wycieczkę objazdową zrobić? :)

      Usuń
    3. Ojjj nie kuś, bo stanę u Twych drzwi :P

      Usuń
  8. Ta ostatnia najbardziej wpisuje się w moje klimaty:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o mnie....wszystko zależy od dnia, nastroju, stanu ducha.
      Teraz świeżo po zajęciach z tańca w głowie śpiewa mi Celia Cruz
      http://www.youtube.com/watch?v=z9HwpFdC6tE

      Usuń
  9. Piękną fotę strzeliłaś! A pan Wojciech, owszem dobry jest ze swoja pozytywna energią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To natura fajny obrazek mi pokazała :)

      Usuń