poniedziałek, 20 stycznia 2014

a nad Podlasiem bajkowy księżyc...

No muszę...po prostu muszę się pochwalić, bo mnie aż świerzbi :))) tak rzadko udaje mi się cokolwiek wygrać.....
Nie każdy kto mnie czyta wie, że brałam udział w konkursie fotograficznym (mimo braku księżyca na moim niebie) i jakimś cudem udało mi się zając w nim DRUGIE miejsce!!! 

Ja wiem, że to dopiero pierwszy dzień, i że tylko drugie miejsce. Ale dla mnie to aż drugie miejsce!! Nie sadziłam, że ktokolwiek zechce przyznać mi jakikolwiek punkt. Ten rysunek księżyca, to akt desperacji, już w chorobie, kiedy byłam pewna, że nie wyjdę na dwór i księżyca szukać nie będę.
Po tym konkursie mam same pozytywne przemyślenia. Po pierwsze to bardzo rozświetliło moją niedzielę. Po drugie, pomyślałam sobie, że to że nazbierałam aż tyle punktów świadczy o tym, że ludzie mają duże poczucie humoru, dystans i umieją się bawić :)
No i jeszcze, że to kolejny dowód na to, że to będzie mój rok zwycięstw. Zastanawiam się nawet nad kupieniem kuponu totolotka, poczekam tylko może na jakąś kumulację :)))

A jakby ktoś nie wiedział jak w zeszłym tygodniu wyglądał księżyc nad Podlasiem, to już pokazuję. Wyglądał tak:



61 komentarzy:

  1. WIELKIE GRATULACJE!!!!

    P.S. A nie mówiłam! Wiedziałam, że będzie dobrze, a jest REWELACYJNIE!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! :)
      A ja nawet nie podejrzewałam że może być TAK DOBRZE :))))
      Tobie tez gratuluję....piękny wynik! I zdjęcie bardzo klimatyczne.

      Usuń
    2. Zawsze powtarzałam (wyłączając ostatnie 7miesięcy), że trzeba myśleć pozytywnie. Widzisz sama, nie trzeba mieć żadnych umiejętności, a jedynie pomysł, kreatywność i poczucie humoru i za to ludzie Cię docenili :)

      P.S. Również Dziękuję :*

      Usuń
    3. Aż się boję co będzie dalej. Nie wiem czy szkolić umiejętności, czy szukać innych rozwiązań :)))
      Nie masz pojęcia ile radości sprawił mi ten konkurs :)))

      Usuń
    4. Z kopyta, trzeba ruszyć w miasto :) - tutaj będzie pole do popisu. Cały wieczór główkuje jak ugryźć temat, żeby było w moim klimacie...

      Usuń
    5. W miasto trudno będzie, bo teraz na zwolnieniu siedzę. A pracuję praktycznie od świtu do zmierzchu. Muszę coś innego wymyślić.

      Usuń
  2. Boski, wiedziałm, że kreatywna z Ciebie bestia... a jak mogłaś nad Podlasiem wyczaić księc, skoro on był u mnie w pełni, czyli nie po Twojej stronie :P

    świetny pomysł, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha a widzisz okazała się, że mogę wszystko, nawet księżyc wyczarować :))
      Dziękuję !!!
      Buziaki :****

      Usuń
  3. Julio, gratuluję :) ....mnie najbardziej w tym wytworze artystycznym urzekło serce :))

    Świetny pomysł, z dużym poczuciem humoru....cała Ty :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maminko :)))
      A wiesz jak mi się buzia uśmiechnęła jak przeczytałam wczoraj Twój komentarz z punktacją? Od razu chciałam lecieć wyściskać, ale jeszcze by mnie zdyskwalifikowali :))))
      Buziaki :****

      Usuń
    2. Zgadzam się z Mamą Maminka - księżyc jak najbardziej charakteryzuje Ciebie, Julio

      Usuń
    3. :))))) cieszę się
      byłam ciekawa czy ktokolwiek skojarzy mnie z rysunkiem
      PrimaVera mówiła że chyba wie kto jest autorem, ale nie wiem, czy myślała tu o mnie :)

      Usuń
    4. Szczerze mówiąc, jak na początku zobaczyłam właśnie tą Twoją fotografię to pomyślałam, że to albo Twoje, albo eNNki dzieło. Jednak przy nr 13 widząc zakładkę to już wiedziałam kto jest autorem zdjęcia nr 10 :)

      Usuń
    5. :))) eNNkę też rozpoznałam bezbłędnie.
      Z pozostałymi zdjęciami miałam już kłopoty.

      Usuń
  4. Kontynuując zabawę rozpoczęta przez Mrocznego mam propozycję w związku z powyższym zdjęciem: opowiedz jakąś historię związaną z listem oznaczonym serduszkiem. To też może być wyzwanie i... wpisuje się w klimat konkursu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj to stara smutna historia, o chłopaku z sąsiedniego podwórka. Który mieszka teraz daleko, jest bardzo smutny, lubi SDM i przesłał mi kiedyś tę piosenkę...
      http://www.youtube.com/watch?v=nfp-DRAUN8E

      Usuń
    2. Może kiedyś ją opowiem, ale nie dziś, bo jest za smutna....dziś się napawam :)

      Usuń
    3. Zawsze możesz puścić wodze wyobraźni i opowiedzieć coś z optymistyczną pointą.

      Usuń
    4. Z puentą "i żyli długi i szczęśliwie"? Nie znam takich opowieści.
      Ale u Ciebie chętnie taką przeczytam :)))

      Usuń
  5. Za ten brak wiary w siebie powinnaś dostać burę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie będziesz chyba na chorą niewiastę krzyczeć :)))

      A brak wiary w siebie mam od dzieciństwa, nie tak łatwo będzie mi się go pozbyć.

      Usuń
    2. Już w poprzednim poście napisałem, że to kokietka :)
      Gratuluję podium :)

      Usuń
    3. Dziękuję :)))
      I wcale nie kokietka, bo ten rysunek nie wymagał jakichś szczególnych umiejętności, podobnie jak zdjęcie rysunku :D

      Usuń
  6. to chyba nie nadajesz się na polityka, bo u nich to zauważam przerost samouwielbienia :) i zdrowiej Julka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polityką, to ja się brzydzę. Oni się tylko kłócą i nic mądrego z tego nie wynika.

      Dziękuję :*
      Jeszcze dwa dni zwolnienia i do roboty!

      Usuń
  7. A dla kogo księżyc list niesie?
    Piękny taki bajkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jednego straceńca do drugiego niesie :)))

      Dziękuję Graszko :****

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. No mówiłaś!!
      Ale to kurna ja miałam być wróżką, a nie TY :))))

      Usuń
    2. oj tam wróżką
      ja do tego doszłam racjonalnie :P
      mózgiem znaczy :))

      Usuń
    3. Hmmmmm.....to Ty wiesz do czego jeszcze musisz racjonalnie podejść.....

      Usuń
    4. wiem
      wiem

      i co z tego :P

      Usuń
    5. To, że masz mózgu użyć ;)

      Usuń
    6. Zuch nad zuchy....spotka Cię nagroda :)))

      Usuń
  9. AAAAA!! Pieknie!!gratuluje!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasny gwint! Stworzyłaś księżyc!
    W konkursie na stwarzanie księżyca - wygrałaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda!!!
      Żebym tylko się nie rozpędzała z tym tworzeniem, bo ciasno się zrobi we wszechświecie :)
      Dla równowagi rozebrałam choinkę ;)

      Usuń
  11. A ja Ci, Julka, muszę podziękować... boś Ty jest po części moją 'muzą' do takiej a nie innej interpretacji. To jeden z Twoich komentarzy sprawił, że... wzięłam do ręki igłę z nitką :-)

    Od 'pierwszego ujrzenia' Twego księżyca intryguje mnie pytanie: na czymże On wymalowany został? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Muzą? Super!!! :))
      A księżyc namalowany olejnymi pastelami, na kartce z bloku technicznego :D

      Usuń
    2. Wyobraź sobie, że myślałam, że to... obraz namalowany kredą na jakiejś wykładzinie, np. w piwnicy. Nie ma to jak bujna wyobraźnia.... ;)

      Usuń
    3. To jest zaczarowany księżyc, nie ręczę za niego :)
      Mógł zawędrować nawet do czyjejś piwnicy :D

      Usuń
  12. Twój księżyc jest niesamowicie energetyczny! Jak patrzę jak "zapyla" z tym listem z serduszkiem aby go dostarczyć to mam ochotę wyskoczyć do okna i mu je otworzyć :)))))
    Gratuluję podium :)
    :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się normalnie czuje pęd powietrza nie? :)))))))
      No wiesz....musi zdążyć na czas
      Dzięki emko :**********

      Usuń
  13. Gratulowałam i jeszcze raz gratuluję! Cieszę się razem z Tobą!
    Pomysł jest taki że na buźce mej banan nie schodzi, rewelacja.:))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz i z mojej nie schodzi :)))))
      Buziak :*****

      Usuń
  14. Gratulacje !!!! Super :) A ja myślałam, że Twój to ten z barwnym niebem i trawką. Dzięki Twojej interpretacji, następnym razem bardziej na luzie potraktuję zadanie, bo mnie mocno zainspirowałaś :))
    Kiedy go zobaczyłam, po prostu padłam ze śmiechu :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))))
      Bo ten z niebem i trawką był taki mój :))) sama tak pomyślałam!!
      Wiesz....gapiłam się w to niebo a tam nic. Mogłam albo wyjąć nędzne księżyce z przeszłości, ze starych zdjęć albo wykpić się śmiechem, co też zrobiłam :) I zupełnie niespodziewanie dostałam te wszystkie punkty.
      Ludzie lubią się śmiać :))))
      A ja nigdy za poważnie do niczego nie podchodzę (jak nie muszę) ja się strasznie boję porażki już na starcie.
      Buziaki :*

      Usuń
  15. brawo, brawo :)) , cudny ten twoj Pan Księżyc, ale jakiś taki chudziutki, niedożywiony ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, bo on jest na diecie, zero tłuszczu, zero węglowodanów i dużo ruchu. I jak widać efekty są :)))))
      Dzięki :****

      Usuń
  16. No pięknie :)! Gratuluję :)! Należało Ci się pierwsze :D. (szkoda, że przegapiłam ten konkurs).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))))))
      W każdej chwili możesz się dołączyć do konkursu :)

      Usuń
  17. Gratuluję :)) Naprawdę super pomysł. Niby prosty ,ale trzeba było na niego wpaść i zgłosić . Super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki rumianku :)))
      Tym razem się udało ale na drugi etap jak na razie pomysłów mi brak!

      Usuń
    2. Julia, gratulacje!!! Nie zastrzegłaś praw autorskich? Bo chętnie porwałabym Twój Księżyc, jest taki radosny pewnie niesie same dobre wieści i jak mu się spieszy, hi hi :))

      Usuń
    3. Dziękuję :***
      Porwij go....jest taki samotny :)))) A może ten list to do Ciebie?
      To mnie podejrzewałaś o rysunek czy kogoś innego?

      Usuń
  18. Ciebie, ciebie. Był taki pogodny, jak Ty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się strasznie cieszę :))))
      buziak :*

      Usuń
  19. Glosowalam na ciebie, glosowalam!!! :) za poczucie humoru:0 a teraz zatęsknilam za naszym podlaskim księżycem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i dziękuję :)
      Pewnie rozpoznałaś że jest z Podlasia :))

      Usuń