niedziela, 22 grudnia 2013

ostatni wpis przed Świętami, edit w temacie braku czuba



Ostatni....bo czas się zająć przygotowaniami do Świąt, tak już na poważnie. 
W związku z tym będę tu bywać mniej :)

Ale zanim pójdę......





Jest taki film, który zawsze pojawia się w Święta i na który z niecierpliwością czekam. Nie, to nie Kevin :))) Mówię tu o "Opowieści Wigilijnej". W jakiej wersji by nie była, oglądam z ogromną przyjemnością i wzruszam się, choć to już enty raz. Nie wyobrażam sobie Świąt bez tego filmu :))) I dlatego dziś w tym klimacie chciałabym złożyć Wam świąteczne życzenia.

Najpierw Duchom Przeszłości...jeśli czytają będą wiedzieli, że to właśnie o nich chodzi.
Życzę Wam pięknych i radosnych Świąt i dużo ciepła, którego chyba czasem Wam brakuje....

Duchom Teraźniejszości......a raczej dobrym duszom jakie tu spotkałam życzę spokoju, miłości i przeżycia Świąt tak jak lubią. 
Tym którzy Świąt nie lubią życzę, żeby trwały jak najkrócej, skończyły się jak najszybciej i żeby wszystko znów wróciło do normalności.
Tym którzy je lubią....Święta niech trwają jak najdłużej :)) i niech będą takie o jakich marzyli. 
Wszystkim życzę fajnych prezentów, takich od serca, odpoczynku i samych i miłych chwil.

Duchom Przyszłości będę składać życzenia  w przyszłości i po hiszpańsku.....kiedy już tam w tej mojej ukochanej Hiszpanii zamieszkam :))))

To co? Zagramy jeszcze tak mięciutko będzie mi się przy tym lepiej ubierało choinkę. Choinka piękna, zielona, gęsta, tylko dziwnie niespodziewanie się kończy. Mój facet wpadł na "genialny" pomysł żeby urąbać jej czubek......bo za długi ;) 
Kiedy wniósł choinkę i zobaczył moje spojrzenie powiedział 
- wiedziałem że to nie najlepszy pomysł
No cóż płakać nad rozlanym mlekiem nie będę. Czubka nie przykleję, mogę spróbować jakoś to zamaskować. Powiedziałam mu tylko moją ulubioną sentencję
- łatwiej kijek pocieniować niż go potem pogrubasić.....



Wróciłam właśnie ze spaceru z Homerem. W całej okolicy ani grama śniegu, a wał mego sąsiada trwa. Jednak będę miała "białe święta" :)))

Żeby nie było że sobie z brakiem czuba w choince nie poradziłam :) 



 


59 komentarzy:

  1. Dzięki bardzo Julio i wzajemnie....Ha! przyszedł czas na "wzajemnie" :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) dużo radości maminko :)))
      dziękuję :*

      Usuń
    2. Dziękuję Maminko :)))

      Usuń
  2. Kochanie - pięć milionów buziaków <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosz......czuję się dopieszczona :***
      I też Cię kocham <3

      Usuń
  3. Wszystkiego Najlepszego! No i jeszcze Radości :)

    P.S.
    Piękna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      P.S. Ta na Twoim blogu też piękna :)

      Usuń
  4. Dziękuję i Tobie również pięknych, odrobinkę śniegowych i radosnych Świąt :))) Dużo miłości i ciepła :)
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i "Opowieść wigilijną" też mogę oglądać w nieskończoność, a do Kevina też się przyzwyczaiłam :))

      Usuń
    2. Dziękuję :)))
      W tym roku "Opowieść Wigilijna" o 14.15 w jedynce
      Będę jeszcze w pracy :(

      Usuń
  5. I Tobie Julko pięknych, pełnych tego co w serduchu najmocniej i najpiękniej gra!
    Ściskam mocniutko :*!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszająca Opowieść i mój ulubiony Matt.
    Spokojnych , pełnych miłości i magii Świąt, Julio:*

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego co najlepsze, wspaniałych Świąt i dużo, dużo radości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie dzieje się bez przyczyny Julio, ten wał ma wprowadzać świąteczny nastrój...
    Wesołych Świąt ze spełnionymi marzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wał stał się Wielkim Wałem Świątecznym :))))
      Dziękuję Sia :)
      Niech będą piękne!

      Usuń
  9. Buziak, Julio!
    Niech się spełniają marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się boję tego spełniania marzeń :)
      ale niech tam....raz się żyje
      dziękuję :**

      Usuń
  10. Pięknych Świąt Julko :) u mnie już pachnie pasztet i takie tam, więc smacznego i dużo radości, przytulania z rodzinką, buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :****
      u mnie też mieszają się zapachy.....straszny ruch od rana.
      teraz chwila przerwy popatrzę z Johnym W na choinkę :)

      Usuń
  11. I Tobie kochana wszystkiego co najlepsze w Te Swieta I na nadchodzacy Nowy Rok:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)
      Buziaki :*** może dolecą :)

      Usuń
  12. Wesołych Świąt, Julio!
    Ode mnie
    http://www.youtube.com/watch?v=z-wT3HXS_sA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. En Español oooooooo muchas gracias :))
      Dziękuję Prima Vero :*

      Usuń
  13. Wesołych i rodzinnych Świąt Julka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marku :)))
      Tobie też Najpiękniejszych Świąt!

      Usuń
  14. Pięknych spotkań!
    Niezwykłych, dobrych wydarzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :)))
      Spokojnych i pełnych ciepła Świąt :*

      Usuń
  15. Tak się po cichutku w sercu cieszę, że trafiłam tutaj i nawet chyba Duchem Teraźniejszości zostałam.... :) Dobrze mi z tym i dziękuję!

    Niech ten świąteczny czas będzie dla Ciebie taki jak lubisz... w sercu niech pokój zagości i radość... a Miłość Nowonarodzonego niech Cię otula swymi promieniami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :-*
      Potrzeba mi tej radości i otulenia....bardzo potrzeba
      Cieszę się że tu trafiłaś mój Dobry Duszku Teraźniejszości :)

      Usuń
    2. Wow, jaki rewelacyjny ten "Zastępczy Czubek" ;-)))
      No i choinka u góry gęściejsza. Jak to mówią: nie ma tego złego... - w tym przypadku się sprawdziło.

      Usuń
    3. Nie wiem czy pamiętasz, ale Mroczny kiedyś mówił że chce za gwiazdę z czubem robić, czy też za czuba z gwiazdą....ale jakoś się nie zgłosił.
      Tak więc Anioł zajął miejsce urąbanego czubka :)

      Usuń
  16. Też lubię "Opowieści wigilijne oglądać :). Cudowne są Twoje życzenia dla wszystkich. Ja Ci życzę radosnych Świąt i oby się Twoje marzenia spełniły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gigo :)))
      Widzę że "Opowieści wigilijne" nie tylko mnie urzekły :)
      Pięknych Świat Gigo :)

      Usuń
  17. Bardzo piękna notka Julio .. Życzę Ci samych dobrych duszków i przesyłam wiele dobrych Świątecznych fal ~~~~~~~~~~~~~~~~~:^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle fal!!! Żeby mnie nie zalało :)
      Dziękuję Piotrze :*
      Spokojnych Świąt życzę :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Graszko :)
      U Ciebie pierwsze Święta w nowym mieszkaniu....niech będą piękne :)

      Usuń
  19. Oj jak pieknie moj duchu terazniejszosci. i oby tak zostalo:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę że już zawsze będziesz moim Dobrym Duchem Teraźniejszości :***

      Usuń
  20. Ale macie piękną choinkę :) Nie ma się co przejmować brakiem czubka - jakbym o tym nie przeczytała, to bym nie zauważyła - serio :)

    Wszystkiego dobrego na święta i spełnienia wszystkich marzeń w nowym roku - przede wszystkim tych hiszpańskich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochany Rudzielcu :***
      Tobie, a raczej Wam, spełnienia marzeń tych górskich :)

      Usuń
  21. Spokojnych Świąt Julio reszta przyjdzie sama... ;-)

    uściski S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sebastianie :)))
      Tobie też spokojnych i ciepłych Świąt

      Usuń
  22. Najserdeczniejszy życzenia świąteczne zostawiam w tym magicznym miejscu, dla ciebie i bliskich, na powodzenie- hej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulinko :)
      Rodzinnych i radosnych Świąt - hej! :)

      Usuń
  23. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Życzę pięknych i pysznych Świąt :)

      Usuń
  24. Wszystkiego dobrego! Dużo prezentów, zdrowia i pomyślności, ale przede wszystkim rodzinnej radości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Paulo :)
      Życzę Świat pełnych miłości i radości!

      Usuń
  25. Julka, zyczę ci radosnych świąt pełnych czułości - jeszcze raz:) Fajnie, że na ciebie wpadłam w sieci:) bardzo cię lubię, choć rzadko bywam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :)
      Tobie też życzę pięknych Świąt!
      Też się cieszę że na Ciebie wpadłam moja krajanko :***

      Usuń