piątek, 13 grudnia 2013

miękko


Mega ciepły i mięciutki kawałek prawda? 

Przy takiej muzyce zamykam oczy i sunę po sali tanecznym krokiem. Mam na sobie jedwabną suknię z nieprzyzwoicie głębokim dekoltem na plecach. Suknia ma kolor waniliowych lodów i sięga do samej ziemi.... Miękko opływa moje ciało i frunie razem ze mną. W uszach mienią się duże brylantowe kolczyki.... Opieram policzek na jego ramieniu. Prowadzi mnie pewnie i i płynnie. Czuję jakbym unosiła się nad ziemią........

Dobra! Dość! Idę piec ciastka :)))

59 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To kruche ciastka nie mogę ich olać ;) tego sie nie nasącza
      ale jeszcze chwilę potańczę :)
      chcesz jakiegoś partnera...pełno ich na sali :)

      Usuń
    2. Oj no,mialam na mysli nie schodzenie z parkietu:)
      Partnera teraz nie,bo ja teraz w zrodle termalnym siedze;))))

      Usuń
    3. aż mi mąka z rąk odpadła
      gdzie siedzisz???

      Usuń
    4. Ach...wspominam sobie,i w zrodle teraz wlasnie siedze,nie doslownie tylko we wspomnieniach:)
      Zachciewajke mam na Tokaji i wspomnienie mnie dopadly z tym zwiazane:)

      Usuń
    5. jasne :)
      to jak się już wymoczysz zapraszam na ciastka do mnie :)))
      i do tego kieliszek porto może?

      Usuń
    6. Dobra...,a potem do mnie na tiramisu,wczoraj zrobilam ,dzisiaj swietnie po wchlodzeniu smakuje:)

      Usuń
    7. Ooooooooo z rozkoszą :))
      I znów z odchudzania nici :P

      Usuń
    8. Pal szesc odchudzanie,kupimy sobie takie zwiewne jedwabne tuniki:)))

      Usuń
    9. hahahahaha będziemy bosko zwiewne :)))

      Usuń
  2. o jak pachnie tymi ciastkami :)
    Julka, ale piękna ta muza, chyba dołączę do tańca i sunę unosząc się niemal w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie widzę w srebrzystej sukience...masz mieniące się pantofelki...ale widać że bardzo miękkie i wygodne, bo lekko Ci się w nich tańczy :)

      Usuń
    2. normalnie jakbym tam była :)))

      Usuń
    3. Już mi nawet trochę nogi bolą od tego tańca :)

      Usuń
    4. a co ze mną? jaka sukienka najbardziej by pasowała? :)

      Usuń
    5. Ciebie ubrałabym w lawendową....a do tego perły...długie i drobne :)

      Usuń
    6. cudowny pomysł :) lawendowy bardzo by mi się spodobał i dobrze bym się w nim czuła... taki powiewny krój koniecznie :)

      Usuń
    7. Oczywiście że powiewny....oczarujesz wszystkich na sali :)

      Usuń
  3. To się rozmarzyłaś... Ale po wczorajszych przygodach to Ci się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam jakoś uciec od tych smutnych myśli....przygniatały
      A i tak nic nie zmienię
      stało się

      Usuń
    2. I bardzo dobrze. To świetny pomysł.

      Usuń
    3. Chodź potańczysz z nami :)
      Tylko nie mów że nie umiesz....tylko zamknij oczy...od razu poczujesz to...

      Usuń
    4. ja nie umiem, ale się nie przyznam ;)

      Usuń
    5. No przecież tańczyłaś wczoraj :))

      Usuń
  4. Muza, taniec i uniesienie... zawsze.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tańczysz z nami? Jaką masz suknię?

      Usuń
  5. Tańcz Julio!!!!!!!! Już widzę, oczami wyobraźni, jak unosisz się lekko w nieziemskich oparach pieczonych ciasteczek....otulona wanilią i cynamonem...a to kto????? to On!!! w ciemnym smokingu mocnej aromatycznej kawy...obejmuje Cie Całą...i razem...razem płyniecie w przestworza białych obłoków, gęstej bitej śmietany :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podglądałaś??!!!!!
      Skąd wiedziałaś ze wanilia i cynamon????
      No i skąd wiedziałaś że smoking! Wiem :))) Jesteś tam ze mną. Twoja suknia ma kolor ślicznej brzoskwini.....do twarzy Ci w niej, świetliście :)

      Usuń
  6. Julcia !!!!!!!!!!!!!!!!! Trzymaj się!!!!!!!!!!!!!! ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam się :)
      dzielnie wycinam reniferka i misia
      o i gwiazdkę też :)

      Usuń
  7. Po delaracji Mrocznego nie pozostaje mi nic innego, jak publicznie ogłosić, że i ja nie lubie Cie okradać teraz i w przyszłości:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) o to mnie bardzo pociesza również

      Usuń
    2. To jeden z moich ulubionych.

      Usuń
  8. Ciastka! Mmm.... Też bym upiekła, ale nie mam piekanika... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bez piekarnika tak jakby niekoniecznie wyjdzie :P

      Usuń
  9. To teraz dekolty sa na plecach??? Zawsze dostrzegałem je z przodu, ale co my faceci wiemy. Przecież na niczym się nie znamy, a zwłaszcza na modzie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani na modzie ani na kolorach :)
      potwierdzam!

      Usuń
    2. Wystarczy, że znają się na kobietach...

      Usuń
    3. A już tam ;)
      wiedzą która im się podoba i jak ją uwieść....a potem nagle przestają nas rozumieć :)

      Usuń
  10. Szkoda ze nie umiem tańczyć... I nie nosze sukienek...
    To Ty idź poszaleć, a ja zajmę się ciastkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzcie ją! Na gotowe przyszła jak już upieczone!!!
      nie kombinować mi tu....kiecka i na parkiet :)

      Usuń
    2. nie mam kiecki

      no to może choć blachy pomyję ?

      Usuń
    3. hahahahahaha aż głośno parsknęłam
      dobra Kopciuszku nie chcesz tańczyć to myj :))

      Usuń
    4. To pomyje.

      A potem poczekam na księcia :-P

      Usuń
    5. A jednak poszłaś balować!
      Wstaję rano w kuchni bałagan, blachy nie pomyte...no jak to tak?!

      Usuń
    6. książę pojawił się wcześniej, niż się spodziewałam :P

      Usuń
    7. Tak myślałam :))))
      No to teraz do garów
      a ja będę ciasteczka dekorować i pakować prezenty :)))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Suuuuuuuuuuuuper :)
      Smoking już czeka, specjalnie szyty na Twoją miarę :)

      Usuń
  12. No proszę jakie wrażenie, migawka, piękna

    smacznych ciastek

    OdpowiedzUsuń
  13. Julia to najpiękniejszy bal - bal marzeń

    OdpowiedzUsuń
  14. rozkołysała mnie ta muzyczka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a zobaczysz w następnym wpisie co wyszło wskutek tego rozkołysania

      Usuń