piątek, 15 listopada 2013

Tadam!

Udało się!!!!! Dotarłam do finału!!!!

Gratulacje! a ponieważ jeszcze kilka osób dotarło szczęśliwie do końca, to jutro będzie losowanie. 16.55 foyer kina Forum. Widzimy się?
Grzegorz Sienkiewicz
Gran Vía Centrum Języka i Kultury Hiszpańskiej

No jasne że się jutro widzimy!!! 
Strasznie się cieszę że dotarłam aż tu :))) A to wszystko dzięki Waszej pomocy. I dlatego teraz, specjalnie dla Was dziewczyny zaśpiewa śliczny  Pablo Alborán

 
Oczywiście dla chłopaków śpiewa ta piękna pani o imieniu Carminho.

Dzięki, dzięki, dzięki.....
Śpijcie dobrze :***
Ja jeszcze wypiję kieliszek czerwonego hiszpańskiego wina na tę okoliczność :)))

34 komentarze:

  1. No to pierwsza mogę Cię uściskać :)))))))))))))))))))))))))))))

    a piosenka właśnie mi się śpiewa......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskaj ile wlezie bo w nastroju ściskiwalnym jestem :)
      Cieszę się jak dzieciak :)))

      Usuń
  2. To ja też Cię ściskam i cieszę się, bo Ty się cieszysz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))
      A wiesz że jak się więcej ludzi cieszy to radość jest większa :)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))
      Ja widzę żółte róże na czarno-białym zdjęciu, Ty mój udział w finale....faktycznie jak rodzeństwo :)
      A powiedz chociaż czy ta pani o wdzięcznym imieniu Carminho Ci się podoba. Śpiewa w końcu dla Ciebie :)

      Usuń
    2. Ta pani z brodą to średnio mi się podoba, ta druga... Mniam :)

      Usuń
    3. Hahaha to mi bardziej ta pani z brodą ;)

      Usuń
    4. Cieszę się Dark-u że trafiłam w gust :D

      Mi też Mirabelko podoba się bardziej ta pani z brodą, choć moglaby być odrobinę starsza :)

      Usuń
  4. Super!!! Cieszę się z Tobą Gratulacje :)))
    Oby teraz los był łaskawy.
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Chociaż gratulacje i podziękowania należą się Tobie :)
      Miałaś duży wkład w ten sukces!!!

      Usuń
    2. Sukces zawdzięczasz sobie dziewczynko. :)
      Buźka :*

      Usuń
    3. I tak nic nie wyszło
      Ale bylo super :)

      Usuń
    4. Nie wylosowali????
      OJ, zbyt długie rękawki widocznie miała sierotka która losowała, twój los musiał zamotać się w jej mankiecik, no nie widzę inaczej!
      Tyle kciuków ma teraz zakwasy!!!!!!!!!! ;) ech
      No ale skoro super to super, do następnego konkursu.
      Buźka :*

      Usuń
    5. Sierotce już wygarnęłam :)))
      Dżej obiecała że przyjedzie i zjedzie organizatorów.
      Wpadaj i Ty....nastukamy sierotkę i jakieś wino wypijemy :)

      Usuń
    6. To ja jednak zostanę w domu i jakby co mogę cebulę przysyłać, albo wyciągnę Was z pierdla ;)

      Usuń
    7. Osz jaka!!! No dobra szykuj cebulę :)

      Usuń
  5. No prosze, przez pare dni bylam zajeta i nie zagladalam na blogi a tu takie nowiny:
    Gratuluje i dolaczam sie do grona "cieszacych sie " :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och.....to był szalony czas :)
      Po skończonym konkursie zostanie pewnie pustka......ale czymś ją wypełnimy
      Dziękuję Niko :)

      Usuń
  6. No wiesz, zaciskam i zaciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :-)
    och jak mocno będę kciuki trzymać...!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iskierko :-*
      Coś nie narzekasz na Pablo, który tu dla Ciebie śpiewa??? :P

      Usuń
  8. Ufff....kamień z serca, bardzo się denerwowałam :), a teraz kolejne oczekiwanie....ale! ale pisałam już, czuję przez skórę,że wygrasz :))....piękna muzyka, dzięki i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Maminko...nie denerwuj się :) ja się cieszę z samej dobrej zabawy razem z Wami. A jak się trafi bonus w postaci wygranej to chyba zemdleję z wrażenia :):):):)
      Dziękuję :):)

      Usuń
  9. Julia gratulacje moje, jesteś wielka :)
    To baw się dalej!!!
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wspaniałą ekipę :)))
      W grupie siła
      Dzięki Sia
      uśmiechniętej soboty :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki!!!
      Coraz bardziej wierzę w zwycięstwo :)))))

      Usuń
  11. super, super, gratulacje :))) ja niestety wymiękłam przy wczorajszych pytaniach i niczego nie umiałam znaleźć w necie :)
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach....bo dziewczyny poszły jak burza
      sama za nimi nie nadążałam :)))
      Dzięki :**

      Usuń
  12. Losowanie przełożone na 18 :)
    Potrzymajcie jeszcze trochę kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku, ja jak zawsze spóźniona! ale ze szczerymi chęciami i sercem:)

    OdpowiedzUsuń