piątek, 29 listopada 2013

Obrazkowo-muzyczne odpowiedzi na pytania Polly

Na pytania zadane przez Polly postanowiłam odpowiedzieć obrazami. Obrazami i muzyką :)

1. spacery, w jaką wolisz pogodę, w słońcu, czy kiedy pada na głowę?
......i w słońcu i kiedy pada ;) cokolwiek na głowę


2. góry, czy morze, jeziora czy lasy, gdzie spędzasz najchętniej wczasy?
.....w ciszy :)


3. wyszywasz, czy też malujesz, a może całkiem nieźle szydełkujesz?
.......kleję, wyszywam i szydełkuję


a czasem auta do ślubu dekoruję :)


4. gazeta, czy książka, film, czy muzyka, jaka dla Ciebie najlepsza rozrywka?
.....wszystko razem i po trochu, ale taniec naj...


5. film, sensacyjny czy przygodowy, a może romans komediowy?
.....jestem romantyczną duszą


6. co wolisz, wielkanocnego baranka, czy Mikołaja na sankach?
....baranka na sankach... Wielkanoc 2013 :)


7. ryba czy wieprzowina, do czego bardziej radosna mina?
...... jako zodiakalna mieszkanka mórz....stanowczo wybieram owoce morza :)



8. mdły banan, kwaśna cytryna czy dojrzała i słodka malina?
.........wszystko co widać na załączonym obrazku :)


9. opera czy koncert rockowy, która lepsza muza, a może balet w rajtuzach?


10. co łapiesz chętniej motyle na łące, czy marketowe okazje gorące?


11. co wolisz hodować, zielone paprotki, czy rozbrykane kotki? 
.......moje szczęście :)

 

36 komentarzy:

  1. Wpadam w zachwyt i pozostaje schwycona w zachwycie, tak to napisałaś znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jestem zachwycona Twoimi umiejętnościami rymowania :)

      Usuń
  2. Julio! co za wspaniały kolasz...jestem pod wrażeniem...cała Ty!!!!
    Jesteś zodiakalną Rybką!....to wiele wyjaśnia...stąd, to zamiłowanie do podróży :))
    Pięknie to wymyśliłaś...zdjęcie drugie i ostatnie to plaster miodu na moją duszę :) ale...ale wszystkie są cudowne!!!! Jesteś Wielka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie drugie to Toskania, zdjęcie ostatnie .....chyba nie muszę przedstawiać ;)))
      Dziękuję Maminko :)))

      Usuń
  3. Och! Moje zakładki przy Twoich haftach to są zwyczajnie... malutkie...
    Świetne odpowiedzi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz....a ja wczoraj po wstawieniu zdjęcia pomyślałam sobie, co tam te moje wyszywanki, eNNka to dopiero pięknie robi i tak perfekcyjnie! :))

      Usuń
  4. kobieto powaliłaś mnie na kolana!!!! ale żeś się napracowała, wielki szacunek :))))))))
    zaniemówiłam z wrażenia nie tylko nad super pomysłem na odpowiedzi, ale i z powodu talentów jakie posiadasz w ilości niepoliczalnej :)
    i znowu dowiedziałam się o Tobie czegoś nowego, czegoś superowego :)
    czy jest coś, czego nie potrafisz ? :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawaj z tych kolan kobieto!!! :))))
      Chciałam żeby było ciut inaczej i może choć trochę ciekawiej :))) tak już mam;)
      Czy jest coś czego nie potrafię? Oj na pewno wielu rzeczy nie potrafię, ale wiele spróbowałam, bo do wszystkiego mnie ciągnie. Od florystyki, poprzez szycie, malowanie aż po kładzenie cegły i tynkowanie (bo to też próbowałam robić :))))

      Usuń
    2. no to piątka koleżanko :) tynkowanie, szpachlowanie, malowanie po prostu kocham. ale ja to mam geny budowlane. tato budowlaniec i córcia w pewnym sensie też. w dobrych czasach bywało, że razem remontowaliśmy mieszkanie :)
      z igłą mi idzie gorzej, wole w ręku pędzel, bo większy :)

      Usuń
    3. Ja chyba jednak wolę bardziej precyzyjną, drobną robotę :)))
      Całkiem niedawno zawzięłam się na samodzielne malowanie pokoju farbą magnat (strasznie gęsta) musiałam wciskać ją w ściany. Zaczęłam o 7 rano a skończyłam przed północą.....myślałam że zdechnę, nie mam tyle siły :)

      Usuń
  5. :))))) No jak wisienka na torcie, do schrupania razem z pestką! :) z czym ja śliwka do ludzi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliweczko z przeuroczymi aniołkami na pewno!! :))))
      No właśnie Święta na karku a ja u Ciebie ani jednego nie widzę?

      Usuń
  6. świetna notka .. a zdjecie #1 najpiękniejsze :^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Piotrze :)
      czekaj
      fale ci prześlę ~~~~~~~~~ :)

      Usuń
  7. Ze swadą i dystansem do siebie. Taki obraz jest najprawdziwszy, ale i osłaniający to, co najbardziej osobiste. A taniec? Chciałbym Cie ujrzeć w takiej akcji, jak tych dwoje na pierwszym videoklipie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech...Krzysiu....a ja bym chciała kiedyś umieć tańczyć tak jak oni :)
      Wczoraj przez półtorej godziny ćwiczyłam bachatę, ale też mi trochę brakuje do nich :)))
      http://www.youtube.com/watch?v=2cehkSxOLNA

      Usuń
  8. Super pomysł z tyi zdjęciami ;) Wyszło ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)))) Dzięki!!
      Fajnej soboty Ino :)))

      Usuń
  9. Uchylilas troche twojej tajemnicy...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak :)
      Bo tak do końca to i ja sama siebie nie znam :)
      Serdecznosci

      Usuń
  10. Dołączam się do mojej Poprzedniczki, którą zresztą serdecznie pozdrawiam:), że odkryłaś nam troszkę siebie..fajnie się Ciebie poznaje
    Artystyczna dusza więc...ach, ach skąd to ja znam:):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pat :)
      Kiedyś kiedy znajomy przedstawiał mnie swemu ojcu ten zapytał
      pani to pewnie albo doktorka albo artystka
      artystka proszę pana :)))

      Usuń
  11. No i wiemy, że Pani Jesień chodzi z odkrytym pępkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twojego pieska i wszystkie wieści, które napisałaś o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Julia z tego co wyczytałam to z Ciebie jest artystka, masz zdolności manualne, a takich mi bardzo brakuje
    Pozdrawiam serdecznie
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham robić to wszystko!!!
      Praca z kwiatami daje mi najwięcej radości. Nawet myślałam o kwiaciarni. Ale jeśli miałaby przynosić dochód....przestałaby być radością.... byłaby harówką

      Usuń
  14. Śliczne szczęście, to się można trochę o człowieku dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najśliczniejsze :))))
      i bardzo pocieszne

      Usuń
  15. najbardziej podobają mi się odpowiedzi na pytania 9 i 11 ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. ojejejej! Julka jeszcze bardziej cie lubię! najbardziej mi serce podskoczyło jak zobaczyłam te mordę kochaną na ostatnim zdjęciu z cielecym spojrzeniem, bo ja psiara niepoprawna jestem:) no i sporo wspólnych upodobań, wszak tez jestem wodnym znakiem(wodnik), zaraz, Julka! Halloooo.... to chyba niedlugo sa czyjeś urodziny, co???? no i wreszcie cię zobaczyłam na zdjęciu! juz cie w Białym nie przeoczę! wszedzie rozpoznam te imponująca ruda czuprynę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha fakt czupryna w oczy się rzuca i ludzie mnie zapamiętują :))
      a urodziny to najpierw Twoje będą, bo moje dopiero w marcu :)
      Ps. nie zapomnij dać mi znać, jak będziesz tu w moje strony jechać!!!

      Usuń