sobota, 23 listopada 2013

jeden szczegół

Caddi przypomniał mi te zagadki rysunkowe "znajdź dziesięć szczegółów którymi różnią się rysunki" uwielbiałam to :)))  Dziś mam dla Was łatwiejszą zagadkę, bo tylko jeden szczegół mi nie pasuje i zupełnie nie wiem co oznacza. Może Wy wiecie?


Chciałam zrobić zdjęcie tej uroczej uliczki w Barcelonie, ozdobionej (pewnie na jakieś święto) kolorowymi chorągiewkami. 
Cierpliwe czekałam z aparatem w dłoni aż ten pan wyjdzie z niej. Na zdjęciu chciałam mieć tylko uliczkę.
Jegomość postanowił chyba jednak zmienić moje plany i zabawić się w modela ;) Doszedł do końca uliczki, po czym stanął na środku kadru i nonszalancko wkładając jedną rękę do kieszeni, oparł się o słupek. 
Ok.....mówisz i masz....chcesz być modelem, zdjęcie będzie z Tobą. Nie taki miał być efekt końcowy, no ale trudno :)

Kiedy przyglądałam się temu zdjęciu już w domu na dużym monitorze zauważyłam na nim coś szczególnego :) 
Ciekawe czy Wy też zauważycie i czy wiecie o co tu chodzi :))))

I jeszcze muzyka...która może umili poszukiwania :)


47 komentarzy:

  1. Może to znak "uwaga - samobójcy"? Nie pasuje do nastroju tej uliczki, ale kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślisz że w ogóle istnieją tego typu znaki?

      Usuń
  2. Chodząc takimi uliczkami, myślę sobie, czy jakaś energiczna żona nie będzie rzucała w danej chwili np. doniczką z kaktusem a ta nie wyląduje na chodniku ;) Choć to zdjęcie wskazywałoby raczej na latających mężczyzn :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się raczej obawiałam czyjegoś, prania które przy silniejszym powiewie może mi wylądować na głowie :)
      Bo wszędzie tam przy każdym oknie powiewają prześcieradła, koszule i pantalony.
      A może podczas wieszania takiego prania istnieje ryzyko wypadnięcia z okna ;)

      Usuń
    2. Mówię Ci, że też o tym myślałam :)) Z niecierpliwością czekam na rozwiązanie zagadki :)

      Usuń
    3. A ja z wielką radością czytam wasze podpowiedzi :)))
      Bo wszystkie trafnie interpretują ten znak :)))

      Usuń
  3. Umiliłam sobie poszukiwanie, ale niczego nie znalazłam oprócz tego znaku.
    Dobrej soboty, Julio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Emmo :)
      Ja za to umilam sobie sobotę zabawą w dekorowanie :)
      Pięknej soboty :))))

      Usuń
  4. zakaz skoków na główkę :)) czyżby ktoś chciał się rzucić z okna i zawisnąć z tymi chorągiewkami :)
    z modelami tez tak mam :D kiedyś stałam długo przed pałacem, który jest obecnie domem mieszkalnym i czekałam aż pan w samych slipkach przestanie gonić swojego rozbrykanego synka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam że zrozumiesz mnie doskonale :)))
      Czasem to aż cierpliwości brakuje.
      Pięknego wieczoru Polly :)

      Usuń
  5. Może to znak dla uciekających kochanków....tzn. zakaz :))
    pozdrawiam Julio i przyjemności przy dekorowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł!!!
      Zakaz ucieczek przez okno :))))
      Dziękuję Maminko. Uwielbiam się bawić w dekorowanie. Nie zawsze może jestem zadowolona z efektów ale samo tworzenie daje mi taki głęboki oddech :)

      Usuń
  6. Ten znak oznacza: zakaz spacerów nisko upadających playboyów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooooo i zagadka rozwiązana :)))
      Wiedziałam że będziecie mieli świetne pomysły :))

      Usuń
    2. hahahahaha
      już wiem....ten znak to zakaz gubienia swego prawdziwego ja :))))

      Usuń
  7. Tylko ten znak zakazu jest zakazem, bo gostek z rękoma w kieszeniach nie psuje widoku. Wtapia się znakomicie w otoczenie.
    PS. Miło być podżegaczem (czytaj: inspiratorem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gostek ładnie pasuje do tła, ale jak komuś pokażę to zdjęcie, to każdy mnie zapyta "a kto to?"
      No bo stoi na pierwszym planie i pozuje :))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pewnie też się trochę playboyem z Twego bloga zainspirował :)

      Usuń
  9. Ja myślę, że to jest zakaz wiszenia w pozycji nietoperza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakaz odrywania się od grawitacji - pewnie chodzi o próby skoków z mostu..Kurczaki ?Julia jaką Ty masz budującą muzę
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :))))
      Na pewno ten znak jest jakimś zakazem! Tylko czego?

      Usuń
    2. Zakaz lotów - zbuyt silne przyciąganie ziemskie w tej strefie :)

      Usuń
    3. Myślisz??? Dobrze ze nie weszłam w tę uliczkę, bo jeszcze bym z niej nie wyszła :)))

      Usuń
  11. Momentalnie kojarzyło mi się to;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha ......Dobry ten znak :)))))

      Usuń
  12. Miałam dziś ciężki dzień, a ta zagadka mnie dosłownie wciągnęła:) aby odreagować zabrałam się za poszukiwania i znalazłam TO, ale dalej nie bardzo rozumiem. Zakaz wpadania na herbatkę wszystkim z wyjątkiem sąsiadów?? :P :P pomóż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Myślałam, że ktoś ten znak umieścił dla hecy, a wygląda na to, że on jest najprawdziwszy na świecie i na dodatek oznacza coś. Intrygujące jest to 'coś' :)))

      Usuń
    2. Kurcze...ciekawi mnie jak Ty to znalazłaś???
      Zakaz wpadania na herbatkę dotyczy zwłaszcza sąsiadów z góry :)))
      A może ten sam artysta malował ten znak?? :)))

      Usuń
    3. ma się te znajomości ;)) próbowałam rozszyfrować ten napis pod spodem i wyszło mi sąsiedzi;)

      Usuń
    4. Czyli jednak może chodzić o zakaz wpadania na herbatkę do sąsiadów z dołu :)))

      Usuń
  13. Nie trzymać rączek w górze tylko w kieszeniach, Model ewidentnie stosuje się do znaku zakazu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde Ty to zawsze wypatrzysz detale.....no i zgodnie z zakazem również nie próbuje latać :D

      Usuń
  14. To nie zakaz, ale też oryginalny i niespotykany u nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczy jest ten znak....i taki subtelnie różowy :) fajny!!
      A ten nasz latający gość chyba pozostanie zagadką :)

      Usuń
    2. chyba że... następnym razem w Barcelonie podpytasz się kogoś?

      Usuń
    3. I to jest słuszna koncepcja! :)

      Usuń
  15. Wpadłam zobaczyć, czy zagadka rozwiązana, ale widzę, że musi pozostać opcja upadłego playboya ;-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagadka nie rozwiązana......upadły playboy zyskał chyba najwięcej głosów poparcia ;))

      Usuń
  16. A może to zakaz chodzenia 'po pijanemu'? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe, zobaczyłam ten znak, bo w Polsce w niktórych miastach widywałam podobne, więdzę, że akcje obejmuje całą Europę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz może o co tu chodzi? :))

      Usuń
    2. nie, ale Ela może będzie wiedziała, swego czasu pisała o tym zajwisku

      http://scenki.blogspot.ie/search?q=znaki

      Usuń